C-zero doplneni topeni

Moderátor: ozana

Martin_C-zero
Příspěvky: 3
Registrován: stř 16. pro 2015 14:35:02

C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Martin_C-zero » stř 16. pro 2015 14:45:38

Dopnil jsem moje C-zero o dieselove topeni. Duvodem neni nefunkcnost elektrickeho, ale snaha o maximalizaci vyuzitelnosti elektroauta a to predevsim s pohledu bezpecnosti provozu (nezamlzena okna, klidna zahrata osadka). Fotografie muzete videt nize. Zkusenosti zatim pozitivne teple, bez dalsich omezeni. Z prozkoumanych moznosti reseni me provedenene prijde zatim nejpouzitelnejsi. Pokud mate nekdo reseni jine, prosim o didkusi. Zajimala by mne predevsim moznost provozu topeni v dobe nabijeni, coz by verim, zkratilo pouzivani dieseloveho topeni na skutecne minimum.
shema-planar-44d-12-24.jpg
C-zero 20151214 003.JPG
C-zero 20151214 005.JPG
C-zero 20151214 011.JPG
C-zero 20151214 015.JPG
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 441
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » pát 22. led 2016 23:05:58

Bohužel soudruzi z Francie rozhodli, že Evropan to nepotřebuje. Takže Mitsubishi iMiev umí topit/chladit při nabíjení, dokonce k tomu má na klíčence malou vysílačku, kde na displeji lze vidět aktuální stav nabíjení a teplotu ve voze a pustit dálkově topení / klimu. A zatím nikdo v ČR mi nedokázal poradit, jak alespoň odblokovat to, že manuálně zapnu topení / klimu v době nabíjení. Auto mám v záruce, tak do něj nechci sahat sám.
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
Josef k.
Příspěvky: 18
Registrován: úte 28. srp 2018 13:15:24
Bydliště: Nové Veselí
Kontaktovat uživatele:

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Josef k. » sob 01. zář 2018 8:54:19

Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat jestli jste se někam pohnul za tu dobu s tím topením a chlazením v době kdy vozidlo nabijíte ?
Já jsem zakoupil Peugota iOn a u něj už bylo nainstalováno WEBASTO nezávislé na okolí. Zapínám ho pomocí aplikaci přes simku. Díky tomu mám i zpětnou odezvu jaká je teplota ve vozu. Taky mám alarm MAGICAR a tam je na DO ovladači možnost zobrazit teplotu ve vozidle. Prozatím by byl pro mě největší problém chlazení.
Děkuji za odpověď. J.K.

Radovan píše:Bohužel soudruzi z Francie rozhodli, že Evropan to nepotřebuje. Takže Mitsubishi iMiev umí topit/chladit při nabíjení, dokonce k tomu má na klíčence malou vysílačku, kde na displeji lze vidět aktuální stav nabíjení a teplotu ve voze a pustit dálkově topení / klimu. A zatím nikdo v ČR mi nedokázal poradit, jak alespoň odblokovat to, že manuálně zapnu topení / klimu v době nabíjení. Auto mám v záruce, tak do něj nechci sahat sám.
Peugeot iOn 47 kW, FVE 10 kWp otočná ;)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 441
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » sob 01. zář 2018 11:23:18

Bohužel nikam a už to neřeším. Pokud jedu sám, tak si vyhřívám sedačku a topím s rozmyslem. Žena má Iona od ČEZu, který tam Webasto dal, ale je naftové, smrdí, dělá kravál a nepoužívá ho. Topí si sedačku nebo oželí dojezd jako já. Ale oba jezdíme velmi krátké trasy a máme auta v garáži, takže v zimě vyjíždíme s +18°C a topit na trasách do 20 km jedním směrem není problém. Současně nám roste v okolí síť rychlonabíječek, aktuálně jsou zdarma všechny, tak si prostě cestou 10 minut přicucneme.
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
mp1
Příspěvky: 63
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod mp1 » ned 02. zář 2018 15:09:10

celý videonávod + stránky s textom
Dave
Příspěvky: 51
Registrován: úte 20. lis 2018 12:54:34

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Dave » ned 02. pro 2018 9:53:42

Ja to vyresil redukci z mennekesu na 240v. Takze ted v zime kdyz nabijim auto na chademu tak mam z mennekesu jeste jeden kabel a v aute mini teplomet na 220V. Vyhreju za tu dobu cele auto.
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 441
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » ned 02. pro 2018 12:06:32

Ano, to je dobré řešení, pokud jedu dlouhou trasu, tak to tak taky dělám. Jen mám redukci z Mennekes na malá červený pětikolík a pak redukci z něj na 230V zásuvku. Kolega má dokonce ten malý přímotop instalovaný mezi zadními opěrkami hlavy a po dojezdu domů - parkuje v Beskydech venku pod přístřeškem - auto dá nabíjet (20 hodin denně noční proud) a přímotop připojí k dálkově ovládané zásuvce. Auto si tak vytopí i před odjezdem. Protože vždy sjíždí z hor do nížiny, tak obvykle první díle mu zmizí až po několika desítkách km. takhle by vyplýtval 3-5 dílků z 16 jen topením. Opačně domů je pro něj dobré se ve F.M. stavit na rychlonabíječce na pár minut a nestresovat se.
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
mp1
Příspěvky: 63
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod mp1 » ned 02. pro 2018 16:15:44

číňania ponúkajú "pomocné "parkovacie" vykurovanie zabudovateľné do "vodného systému" na metanol, e85, naftu aj čisto elektrické (240V) na spôsob zabudovanie ponorného variča v USS okolo 1978, prípadne továrenské v severských krajinách.
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 441
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » ned 02. pro 2018 21:07:48

Já nyní pár dní testuji tohle - nemlží se okna, fouká jen na řidiče, 2 rychlosti, dost se zahřívá kabel a zástrčka do 12V zásuvky. https://www.autokelly.cz/Product/DO-CFAT110025/8659221 Zde je Carface, já mám AEG, ale vypadají stejně.
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
garmont
Příspěvky: 34
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod garmont » ned 02. pro 2018 22:30:16

No má to skoro 13amper tak bacha ať ta zásuvka neshoří.. Možná by stálo za to si k tomu natáhnout extra kabely z baterky patřičného pruřezu..
Odmlží to ty okna rychle?
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 441
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod Radovan » ned 02. pro 2018 22:36:56

Je to na hraně. Fouká to hezky. Odmlžuje taky. Jinak místo kočkolitu do krabice pod sedadlo kvůli nasávání vlhkosti ve voze máme už druhý rok v obou autech toto a super https://www.alza.cz/auto/odvlhcovac-do- ... gL2TPD_BwE Normálně zavěšeno na zrcátku nebo na drátu opěrky hlavy. Lze koupit i toto https://www.autokelly.cz/Product/LT-1725908/8999810
Elektroato Peugeot Ion nový od 4/2014, nyní 67 tis. km, 5/2016 ojetý Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, domácí FVE 3,6kWp 9/2009, solárními panely Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvičový panel 2000.
dracekvo
Příspěvky: 123
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: C-zero doplneni topeni

Příspěvekod dracekvo » pon 03. pro 2018 8:24:33

S tím 150W topením do CL zásuvky bych byl opatrnej. Tyhle zásuvky na ty proudy nejsou stavěný. Aby jste z toho neměl přídavný topení pomocí spalování plastových součástí vozu.
Pokud to chcete používat, udělejte si od baterky zvláštní vodič s pojistkou a zásuvku nahraďte třeba modelářským konektorem XT60.
https://cdn-global-hk.hobbyking.com/med ... /43272.jpg
Peugeot Ion 2012 (60 tis. km) - Mám Odblink MX. Jsem ochotný přijet kamkoliv v akčním rádiusu baterie. Benešovsko, Ledečsko, Pelhřimovsko.
Ostrovní solar 2,8kWp, 48V 500Ah LiFePO, měnič 5kW.