Specifikace - VW e-UP!

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Jan Čapek
Správce fóra
Příspěvky: 113
Registrován: sob 21. lis 2015 20:53:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Specifikace - VW e-UP!

Příspěvekod Jan Čapek » ned 22. lis 2015 22:10:48

e-UP.png


Název: Volkswagen e-UP!
Udávaná kapacita baterie: 18,7 kWh
Využitelná kapacita baterie: ?
Dojezd NEDC: 150 km
Výkon: 60 kW
Točivý moment: 210 Nm
Poháněná náprava: přední
Max. rychlost: 135 km/h
Rychlodobíjení: CCS
Palubní AC nabíječka: 3,6 kW - jednofázová
Součinitel odporu vzduchu Cx: 0,308
Váha: 1185kg
Počet míst: 5
dracekvo
Příspěvky: 417
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Specifikace - VW e-UP!

Příspěvekod dracekvo » pon 25. lis 2019 9:54:14

No nevím, stejně je to nějak moc ta cena. 390 tis dejme tomu. ale přes 400 je to moc za auto takové velikosti a výbavy.

To je lepší koupit za 500 tis ojetého soula. V zimě dojede určitě dál, protože má TČ a delší cestu dojedete taky rychleji, protože nabíjí rychleji.

Co jsem tak koukal na auta představené pro rok 2020, žádná cenová hitparáda se nekoná. Možná tak ojetiny lehce spadnou, ale podle mě spíš ne.
Pro obyčejného člověka je to stejně nedostupné a ten co bude chtít dál 500 tis za auto si raději připlatí a koupí si něco použitelného. Třeba i3 96Ah.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 74 tis. km)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 717
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Specifikace - VW e-UP!

Příspěvekod Josef » čtv 28. lis 2019 8:39:12

eUP je stejně velký jako Citigo-e a má lepší výbavu, takže cena odpovídá. Samozřejmě by auto takových rozměrů mělo stát kolem 300 tis., spalovák stojí od 220 tis. a když si někdo koupí CNG, tak za dvojnásobek je malé EV ekonomický nesmysl (u těchto aut se předpokládají nájezdy 6-10 tis. km ročně).
Obrázek
Sono motors, SION refferal code - josef464477 - pro každého 1% slevy na auto.
dracekvo
Příspěvky: 417
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Specifikace - VW e-UP!

Příspěvekod dracekvo » čtv 28. lis 2019 10:05:38

I těch 350 bych za něj dal. Ale cokoliv nad 400 už nééé.
Doufejme, že to časem spadne. Zatím to nemá konkurenci. Další elektromoibil začíná téměř na dvojnásobku. Tam jsou ty ceny ulítlé ještě dale více. Za 800 tis si člověk ve spalováku může koupit už pořádnou káru.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 74 tis. km)