Lama píše:To byl ten schovaný "Yeti" kdy TČ ohřívalo kabinu z okruhu baterie
Ale no tááák...
Energii, kterou spotřebuje TČ, a kterou vidíte jako spotřebu topení na BC, je přece energie potřebná na provoz kompresoru (případný chod ventilátoru, ventilů a oběhových čerpadel nebudeme uvažovat). Teplo převzaté na výparníku systém topení negeneruje, ale je to především teplo okolního vzduchu, nebo případně teplo odpadní z pohonu.
Zkuste se zamyslet kolik může činit teplená ztráta při vybíjení baterie Vaší extrémně úspornou jízdou a jakým výkonem je třeba kabinu vytápět, navíc systém vytápění v žádném případě tuto tepelnou ztrátu nezachytí ze 100%. Nemůžete dojít k jinému závěru, než že tepelné ztráty pohonu nemůžou být pro vytápění dostatečné. Navíc využití tepla baterie je přece v zimě kontraproduktivní, protože tu potřebujeme spíš ohřívat.
Při venkovní teplotě 15°C bude příkon kompresoru opravdu minimální a nejspíš nepoběží trvale, proto ten minimální vliv na dojezd.