Citigo e IV píše:Kamarád si přivezd e-golfa ročního s 9000 Km za 525 tis včetně DPH s odpočtem na firmu, vše oK ,ale kupoval to na dálku osobně tam nejel.
Až doma zjistil že nemá tepelné čerpadlo a mělo ho mít a dokonce nemá ani tempomat jako vůbec. A tlačítko na vyhřívání předního okna taky nikde..
Jinak je pěkný má i slušnej infotaiment dvojitou digi klimu, jo a nemá vytápěnej volant.
Tak to je teda fakt nějakej žebrák. Je pravda, že vyhřívání sedaček ani TČ ty levné eGolfy nemají, ty začínají někde kolem 16 tis. eur. Ale myslel jsem, že adaptivní tempomat a vyhř. čelní sklo bylo standard, aspoň jsem to četl v nějké recenzi. I když... asi záleží na trhu, kde se to prodávalo. Každopádně, co jsem koukal, tak za těch cca. 18 tis. eur lze sehnat i s vyhř. sedačkami. TČ je problém, to se většinou neuvádí, resp. tipuji, že když uvedemo není, tak tam spíš. nebude.
Vyhř. volant eGolf nemá. Ale jinak je to super věc, v zimě to zapínám. U mě to teda hřeje jenom v té části, kde se volant drží, na trojce a devítce, jinak je zbytek dřevěný, ale stačí to. Tak na pár minut a pak vypnout. S rosením čelního skla problém nemám. Ale vyhř. čelní sklo musí být dobrá věc, to bych určitě na eGolfu chtěl, už jenom kvůli tomu, že se tím pohodlně odmrazí sklo, pokud auto stojí v noci na mrazu, žádné škrabání. I když, já bych to asi garážoval a před jízdou temperoval ze zásuvky.
PS:
Manželka už neprotestuje, když ji naznačím, že bych Áčko prodal a koupil ji jiné auto. Teď ješte, aby zkousla elektriku A pak se mi zdá eGolf 100 kW jako nejvhodnější, i jako "skoro" první auto.