Honzi píše:Mám další zkušenost. Servisní prohlídka E golfu po 30.000Km - cena 767Kč včetně DPH (po roce provozu).
Nic se neměnilo. V 60.000Km to bude počítám asi dražší.
***
Jen tak náhodou jsem se mrknul na e-golfa tady v příspěvcí, protože jsem tu krátce a mám novou elektrickou Konu.
Je to starší dotaz a tak máte najet už více km.
Přesto já na svém starém od 2014 mám najeto už přes 140 tisíc a všechny prohlídky stály +- stejně okolo 700 Kč, dražší byla jen když měnili brzdovou kapalinu nebo pylový filtr. Jednou jsem byl i 3x za rok v servise, najezdím víc jak 30 tisíc ročně. Servis netrvá déle jak 2 hodiny.
Teď s ním jezdí syn a před týdnem jsme se zase vrátili z pravidelného servisu a zase do 700 Kč, přesně to bylo 658,30 Kč.
Za celou dobu žádná provozní závada a ani oni nic nenašli, jako EV dobrý, ID4 co by ho mělo nahradit je už někde jinde ale bohužel ne se spotřebou.
Za tu dobu jsem nikdy neměl deklarovaný dojezd jak uváděly 192km, maximálně jsem s ním ujel okolo 170 km, v létě při úsprné jízdě.
Teď rok zpátky tak s rezervou do 120km a úsporně i 140km. Hodně jsem nabíjel na rychlonabíječkách, ze začátku i do 100% protože jsem potřeboval z Hradce dojet do Olomouce, Poslední 2 roky už jen do 85%, protože je těch nabíječek víc a to i po uvedené cestě, zbytek jsem vždy nabíjel doma.
Proto ten pokles baterie je velký odhaduji na zůstatek 70-80%. Nedokázali mi to v servise změřit i když se o to 3x pokoušeli a vždy to před koncem zhavarovalo, bylo to napojená přes internat až do Německa a taky se jim to nepovedlo. Ještě je na ni 2 roky záruka a jen asi 10 tisíc km ale nečekám, že by se k tomu poklesu VW postavil čelem. Jinak synovi to stačí na jeho pojíždky a nemá problém i cestou případně někde nabít.
Ho nejvíc zajímá ekonomika provozu a ta je skvělá, hlavně pro něj.
I přes krátký dojezd jsem se s ním nebál jezdit po celé ČR a několikrát jsem byl i na Slovensku, Rakousku, Německu a Polsku.
Ani jednou se mi nestalo, že bych nedojel i když kvůli nabíječce jsem jel dál než jsem měl.