Ještě nějaké postřehy:
▪️ Displej za volantem je plně konfigurovatelný se šesti základními zobrazeními a možností jejich konfigurace, tedy není potřeba přepínat mezi navigaci na vedlejším displeji a např. hledáním v telefonním seznamu.
▪️ Navigace funguje i s adresářem telefonu, umí navigovat na nejbližší nabíječky dle výkonu jedním dotykem na ikonu.
▪️ Adaptivní tempomat umí upravit rychlost auta dle značek a umí číst i dodatkové tabule.
▪️ V autě lze přijímat nejen SMS ale i emaily, nebo posílat, přeposílat apod.
▪️ Kufr má elektrický s ovládáním nohou, ale trochu mě to zaskočilo, když při mytí wapkou se otevřel, protože zaznamenal vodní proud. Zřejmě bude potřeba při mytí zamknout auto
▪️ Ten systém 4x4 asi dokonalý nebude, protože na kamínkách při rozjezdu v kopci si občas zadní náprava hrábne.
▪️ Trochu proniká dovnitř ten vnější výstražný zvuk, což mi vadilo i u Nira (to mělo vypínatelné), asi by se dalo repro nahradit rezistorem 8 Ohm, na druhé straně při nějaké dopravní nehodě s cyklistou nebo chodcem by to mohl být právní problém.
▪️ Reprosoustava Sonos je zvukově parádní, včetně slušného Subwooferu. Celé to je postaveno jako multimediální (i online) centrum se zapojením i Amazon Alexy
▪️ K autu je dodávána 3f přenosná kompaktní nabíječka 11 kW včetně zamykacího držáku, koncovka je CEE 5 kolík.
▪️ Možnost přívěsu 1200 kg.