e-Mokka. Dnes jsem měl možnost se s ním trochu projet.
Velikostně je stejná jako Kona a to jak vnějšími tak i vnitřními rozměry.
První pohled dobrý, má to 50kWh baterii a 100kW motor, tak by mohlo zvládnou i delší cestu do 400km. Po testu ale ani náhodou. Na dálnic tak sotva 200km a na ostatních do 300km. Je to spíš městské a příměstské EV, kde baterie bude stačit. Na delší cesty to musí být ale utrpení.
Přístrojová deska celkem pěkná ale ukazuje hrozně málo informací a nedají se seskupit pro lepší přehled. vnitřek je semišový a kožený, sedadla hrozně měkká, na delší cestu fakt ne. Řídila se pěkně, motor je tak tak, myslím, že Opel děla lepší auta než toto.
Co je slušné, že má 3f nabíjení, vyzkoušeno 11kW, na DC jsem nabíjel na 75kW a jela skoro na plný výkon tedy 70kW, od 18 do 58%, pak 55kW do cca 77% a potom už jen 35kW.
Co se mi velice líbilo, bylo vysoké napětí baterie, měl jsem 18% a napětí bylo přes 390V nad 50% už mělo 440V, takže na 50kW nabíječkách pojede v rozsahu 50-54kW nabíjecí výkon. To je na městské EV velice slušné a to i ta 3f nabíječka.
Co se mi velice nelíbilo, byla přední kapota a její strašně vystouplá středová hrana na kapotě a její zvýšené boky.
Určitě se i takové auto bude prodávat, protože kdo nenajezdí víc jak 200 km denně tak nemá problém.
Nějaké fotky,