Stránka 3 z 3

Re: VW ID.4 Představení

Napsal: ned 16. kvě 2021 9:35:02
od Lama
Obecně musíte při větší nastavené rekuperaci šlapat více na pedál. Prostě je nula posunutá do minusu, takže to nejede hned, ale až se více šlápne. Když nechám pedál při jízdě na stejném místě a zruším rekuperaci, tak auto okamžitě zrychlí. Pak také při přepnutí drive modu při akceleraci.

Re: VW ID.4 Představení

Napsal: ned 16. kvě 2021 10:48:47
od Josef
Bjorn dělal test zrychlení 0-100 a ID.4 má 8.13s, tedy kratší čas než uvádí výrobce. Enyaq měl 8.38s, Koně naměřil 6.8s a Mini Cooper 6.63s. Niro zatím netestoval.

Re: VW ID.4 Představení

Napsal: ned 16. kvě 2021 13:15:09
od Lama
Při prošlápnutí pedálu jede auto většinou plným výkonem (150 kW) a nastavení rekuperace nemá vliv jako při menším sešlápnutí pedálu.
Je vidět že Hyundai - KIA uvádí hodnotu zrychlení s rezervou cca 1 sekundy s ohledem na stáří baterie, stejně jako uvádí využitelnou kapacitu baterie, nikoliv celkovou jako většina automobilek.

Re: VW ID.4 Představení

Napsal: pon 05. črc 2021 11:10:51
od Marek71

Re: VW ID.4 Představení

Napsal: ned 05. pro 2021 18:19:25
od Josef
Dnes jsem koukal na test ID.4, kampak se podělo 8 kWh?



U Enyaq to bohužel není jinak. Navíc mě u škodovky dost zaráží ty nevybalancované články, respektive rozdíl napětí mezi nimi.