VW ID.4 Představení

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

VW ID.4 Představení

Příspěvekod Josef » stř 23. zář 2020 19:03:36

Tak jsem shlédnul ze záznamu, přiznám se, Škodovka je proti tomu úplně jinde, tohle se nebude Němcům líbit :) Do takového vnitřního designu bych nešel, i když si své příznivce najde.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Radovan » stř 23. zář 2020 19:42:33

Nevím proč, ale tohle jsem viděl a prolezl v úterý a jmenovalo se to Škoda Nevímjak https://radovanelektro.rajce.idnes.cz/S ... 22.9.2020/
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Josef » stř 23. zář 2020 21:48:24

To se vam jen zdá :)
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Apofis74
Příspěvky: 169
Registrován: ned 30. srp 2020 20:14:13

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Apofis74 » pát 25. zář 2020 15:12:12

tak jsem se tedy podíval a můj názor je že škodovka bude stále jen škodovka, stále stejně nudná jako byla a tohle je rozhodně ale rozhodně hezčí.
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod e-LUKY » pát 16. dub 2021 20:35:09

Prosím zase admina aby k vw přidal subteru I.D.4 !

Nevím proč mi to nejde udělat, děkuji.

Mám domluvenou I.D.4 na otestování od prodejce, přesně za týden, tedy měl bych si ji v pátek 23.4 ráno vyzvednout a zase jim ji otestovat a napsat nějakou zprávu podle sebe a pak prodejcům, říct co by měly zájemcům říkat aby u znalých elektromobilistů nevypadali jako "blbci" a neznalým říkali co je potřeba. Budu ji mít půjčenou přes víkend až do pondělí, můžu s ní najet 800 až 1000km. Takže mám v plánu jeden den asi pátek jezdit po městě a jeho okolí a zjistit městskou spotřebu. Druhý den v sobotu bych chtěl jet po okreskách trochu po rychlostních slinících ale tam bych jel max. 110 km/h abych moc nezhoršil celkový průměr spotřeby z cesty. Mám v plánu navštívit rodinu ve Varnsdorfu. Celkově tam a zpátky za jeden den by to mělo být nějakých 600km.
Jen jsem přemýšlel, kde bych nabil napřed jsem uvažoval v Liberci v obchoďáku dříve jsem tam taky nabíjel, je tak 50kW nabíječka. Nakonec jsem dostal tip od Ivoše, že přímo ve Varnsdorfu je nová 75 kW nabíječka myslím od PRE, to je tady lepší a navíc bez zdržení na cestě. Buď tam nechám auto a za hodinu se vrátím a nebo se prospím na tu hodinu v autě. Do Varnsdorfu jezdím z Liberce přes Polsko a Německo přes Zittau do Varnsdorfu, je to nejkratší ale teď s tím covidem nevím jestli by mne pustili přes hranice a vracet se mi nechce tak pojedu po staru přes Cvikov. Nepojedu sám ale min ve dvou nebo třech lidech. Vracet bych se chtěl za tmy abych vyzkoušel zase skvělé světla od VW.
Na třetí den mám naplánováno rychlostní jízdu jen po dálnicích při rychlosti lehce překračující 130km, vyzkouším i maximálku (doufám, že nepřijdu o papíry), na to by mělo stačit tak 250km.
No a v pondělí nějaké po-pojížďky mezi sousedními městy a pak I.D.4 vrátím.

Sice to píši dopředu a tak doufám, že se do té doby nic nestane nebo nezmění, aby to hlavně vyšlo. :)

Posílám fotky o které auto jde.

VW I.D (1).jpg


VW I.D (2).jpg


VW I.D (3).jpg


VW I.D (4).jpg


VW I.D (5).jpg



PS: Taky jsem si tam domluvil na to přeměření baterky u mého starého e-golfa. Kdyby to vyšlo a vyměnili mi ji, tak by to byla paráda a zase by se zvýšil dojezd auta, protože jinak tomu e-golfu nic není a jezdí bez problémů a bez nějakých více nákladu nad pravidelný servis.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod e-LUKY » úte 20. dub 2021 20:26:31

To z čeho jsem měl tak trochu obavy se částečně naplnilo.
O ID4 je ohromný zájem a prodejce napřed chce uspokojit své velké zákazníky, což naprosto chápu.
Takže se mi posunul termín půjčení ID4 na 7-10. května, tak zas až taková hrůza to pro ne není, protože v té době by mělo snad být lepší a teplejší počasí. Jinak harmonogram jízd je daný.

8-)
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
milan84
Příspěvky: 9
Registrován: ned 20. pro 2020 19:06:46

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod milan84 » ned 02. kvě 2021 13:43:10

Kto hlada info a pozera testy VW ID.4, dalsie video z mojej produkcie je online.
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod e-LUKY » stř 05. kvě 2021 13:52:03

Tak na tento víkend 7-9. května mám potvrzené zapůjčení ID.4.
V pátek bude městský test po městě a tak uvidím jak se bude lišit oproti videu výše.
Na sobotu je cesta po klasických cestách do Varnsdorfu a zpět, na chvíli se tam zastavím u rodiny a taky je tam nabíječk a 75kW od PRE.
V neděli bude proveden dálniční test Ol-Ova-Brno.

Určitě nepodám takové informace jaké jsou ve videu výše ale jen osobní dojmy z auta doplněné více obrazky.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Josef » stř 05. kvě 2021 14:44:34

V teplém počasí to bude jezdit za 20 KWh/100 km a nabíjet to bude hodně rychle, takže pohoda.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod e-LUKY » ned 09. kvě 2021 17:07:54

Tak už má testování ID.4 ukončené, najeto cca 1 100 km.
Teprve budu dělat zprávu ale už teď můžu říct, že tedy nic moc.
Ve většině ohledech je na tom Kona lepší, což mne překvapilo, tedy až tak moc ne, protože je tam softwarově vše stejné jako u ID.3 a ta byla tedy dost propadák.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Josef » ned 09. kvě 2021 18:48:49

Je jasné, že s Konou se to nedá moc porovnávat, je to o dvě třídy větší a těžší auto.


ID.4
Length 4584 mm
Width 1852 mm
Height 1631 mm
Wheelbase 2771 mm
Weight Unladen (EU) 2124 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) 2660 kg
Max. Payload 611 kg
Cargo Volume 543 L
Cargo Volume Max 1575 L

Kona
Length 4180 mm
Width 1800 mm
Height 1570 mm
Wheelbase 2600 mm
Weight Unladen (EU) 1760 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) 2170 kg
Max. Payload 485 kg
Cargo Volume 361 L
Cargo Volume Max 1143 L
Audi Q4 Sportback e-tron 50
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod e-LUKY » ned 09. kvě 2021 19:25:51

Rozměrově ne, ale elektricky je to ještě větší rozdíl jak v těch rozměrech ale obráceně pro Konu.
Tak o dvě třídy určitě ne! Sám jsem byl překvapen když jsem je dal vedle sebe, že pohledově výška byla skoro stejná, šířka o něco a délka o dost pro ID.4 Nejvíc je to znát ale ve vnitřním prostoru pro posádku, tam je ten rozdíl fakt markantní.

20210509_115004.jpg

20210509_115019.jpg

20210509_115031.jpg

20210509_115041.jpg

20210509_115056.jpg
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Marek71
Příspěvky: 815
Registrován: stř 11. zář 2019 10:15:11

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Marek71 » pon 10. kvě 2021 18:53:03

Minimálně bych čekal podstatně rychlejší nabíjení, více prostoru, prostě plnohodnotné rodinné auto, na rozdíl od Kony. Jinak, co jsem koukal recenze, tak docela dobře to dopadlo. Pokud je problém se SW, tak ten jde, naštěstí, poladit, pokud to VW bude umět.
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Radovan » pon 10. kvě 2021 22:57:20

On to ale neumí. ID3 parkovaly na letištích od podzimu 2019 do června 2020, kdy je s osekaným SW začali konečně předávat zákazníkům, co složili zálohy. Dodnes to jako nedodělek jezdí. ID4 je pokračování nedodělku, jen bez počátečního parkování na letištích. Je to smutné, ale je to tak.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Josef » pon 10. kvě 2021 23:19:55

Nemyslím si, stejně jako Bjorn Nyland, že to je špatné auto i když bych dal přednost Enyaqu, kdybych si musel vybrat. Rovněž nabíjení mi přijde OK, zvláště v porovnání Hyundai/Kia a především na našich nabíječkách, které jsou v drtivé většině velmi pomalé.



Audi Q4 Sportback e-tron 50
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod e-LUKY » úte 11. kvě 2021 20:54:56

Tak špatné auto to není a plnohodnotné rodinné to tedy je.
Jen jsem naznačil, že problémy se softem jaké byly u ID3 jsou ty samé u ID4.
Nevím z jaké důvodu preferuješ před ID4 Enyaga ale potkal jsem se u nabíječky s ním a řidič říkal, že taky nic moc.
Když jsme pokecali o dvojčatech tak úplně stejné problémy a rozměry jsou stejné jen auto vypadá evropsky a ID4 asijsky!

V prodejně mi řekli, že omezení 150kW motoru není, tak nevím ale je to líné auto.
To nabíjení těch 150kW nedosáhlo ale nabíjí tedy rychleji jak Kona.
Posílám kolik nabíjelo, bylo teplo a auto chladilo baterii o 106!
20210508_175513.jpg


20210508_175739.jpg


20210509_103135.jpg
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Josef » úte 11. kvě 2021 22:08:46

e-LUKY píše:...
Nevím z jaké důvodu preferuješ před ID4 Enyaga ale potkal jsem se u nabíječky s ním a řidič říkal, že taky nic moc.
Když jsme pokecali o dvojčatech tak úplně stejné problémy a rozměry jsou stejné jen auto vypadá evropsky a ID4 asijsky!


Uvnitř se mi Enyaq líbí více, má i kvalitnější zpracování a taky nižší spotřebu, protože má výrazně lepší součinitel cx (0.257 versusu 0.28).
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Lama » stř 12. kvě 2021 7:58:34

e-LUKY "...V prodejně mi řekli, že omezení 150kW motoru není, tak nevím ale je to líné auto."
Výkon máme stejný (KONA, NIRO, ID.4), ale velký rozdíl je v kroutícím momentu, kde KONA (NIRO) mají 395 a ID.4 pouze 310 Nm. Navíc bude mít ID.4 více omezený rozjezd proti prokluzu (oproti KONA, NIRO) a je tedy i rozdíl ve zrychlení.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Josef » stř 12. kvě 2021 8:13:48

Tak samozřejmě i váha ID.4 dělá své a 360kg navíc oproti Koně prostě musí být znát.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Citigo e IV » stř 12. kvě 2021 9:41:55

Zrychlení Kony je 7,6S na 100 Km/hod, ID4 má 8,5 ta sekunda je dost, ale nazvat to líným autem je asi dost odvážný je prostě těžší
nabíjení má mít 125 kW a za tepla to asi dá jeka je vidět na forkách.

Já si myslím , že na to že to auto je za stejnou cenu jak Kona 64, tak že to je dobrý poměr nena výkon, určitě se jich letos u nás prodá mnohem více jak Kon.