VW ID.4 Představení

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1064
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Lama » ned 16. kvě 2021 9:35:02

Obecně musíte při větší nastavené rekuperaci šlapat více na pedál. Prostě je nula posunutá do minusu, takže to nejede hned, ale až se více šlápne. Když nechám pedál při jízdě na stejném místě a zruším rekuperaci, tak auto okamžitě zrychlí. Pak také při přepnutí drive modu při akceleraci.
KONA_CZ Premium 2020 (14+ t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 2357
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Josef » ned 16. kvě 2021 10:48:47

Bjorn dělal test zrychlení 0-100 a ID.4 má 8.13s, tedy kratší čas než uvádí výrobce. Enyaq měl 8.38s, Koně naměřil 6.8s a Mini Cooper 6.63s. Niro zatím netestoval.
Kia e-Niro 64 kWh.
Sono motors, SION refferal code - josef464477 - pro každého 1% slevy na auto.
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1064
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: VW ID.4 Představení

Příspěvekod Lama » ned 16. kvě 2021 13:15:09

Při prošlápnutí pedálu jede auto většinou plným výkonem (150 kW) a nastavení rekuperace nemá vliv jako při menším sešlápnutí pedálu.
Je vidět že Hyundai - KIA uvádí hodnotu zrychlení s rezervou cca 1 sekundy s ohledem na stáří baterie, stejně jako uvádí využitelnou kapacitu baterie, nikoliv celkovou jako většina automobilek.
KONA_CZ Premium 2020 (14+ t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km)
MiEV 2014 (20 t.km)