To je drsny co zvladne Enyaq

Moderátor: Josef

xdenser
Příspěvky: 315
Registrován: sob 08. led 2022 18:06:00

To je drsny co zvladne Enyaq

Příspěvekod xdenser » sob 27. kvě 2023 14:19:17

Tady je tema o samotne expedici.
viewtopic.php?f=16&t=1346

Pri tom to neni vubec 4-kolka. Nevim asi musely vzit nejen off road kola ale i zvednout podvozek co to jde. Divim se ze to ma jeste cele prahy.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: To je drsny co zvladne Enyaq

Příspěvekod Lama » ned 28. kvě 2023 17:08:10

Auto bylo před expedicí upraveno. ;)
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: To je drsny co zvladne Enyaq

Příspěvekod dracekvo » pon 29. kvě 2023 11:21:55

Jakto, že to není 4x4?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
xdenser
Příspěvky: 315
Registrován: sob 08. led 2022 18:06:00

Re: To je drsny co zvladne Enyaq

Příspěvekod xdenser » pon 29. kvě 2023 11:27:05

Rikaji ze 4x4 v Enyaqu je jen pro rychlejsi rozjizdeni a zrychleni a je k nicemu pro off-road a s tim pak je auto jeste tezsi.
Nevim nevidel jsem zatim zadne off-road testy s Enyaqem, krome mozna slovenskeho Autozurnalu, ktery zkousel diagonalne vyveseni v prikope u silnici. Ale nepamatuji jestli to byla 4-kolka, nejspis jo.

Tady to je, ale v porovnani z tou afrikou to je hracka
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: To je drsny co zvladne Enyaq

Příspěvekod dracekvo » pon 29. kvě 2023 17:22:03

Tak podle toho, že vyjel tu škarpu, tak to má 4x4 a i přibržďování prokluzujícího kola. Takže není důvod proč by to nedalo takovou horší polňačku, jako v africe. Ještě na těch gumách co tam maj.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)