ID.3 - první zkušenosti
Moderátor: Josef
ID.3 - první zkušenosti
Tak já teď tu ID3 testuji.
První dojem nic moc.
Je to elektrické auto to je poznat hned i při jízdě.
Mají některé vychytávky celkem slušné a dobré ale je vidět, že dost přebraly od Tesly a to bych zase řekl, že je špatně.
První dojem nic moc.
Je to elektrické auto to je poznat hned i při jízdě.
Mají některé vychytávky celkem slušné a dobré ale je vidět, že dost přebraly od Tesly a to bych zase řekl, že je špatně.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
Nemusí to být špatné auto, ale vnitřní desing mi nesedí, trochu ukradli nápady od i3, ty 19" kola je děsná a nepraktická móda, nevím co kopírovali od Tesly. Líbí se mi jejich nápad s velkým HUD, nebo automatické řízení s predikcí zatáček dle mapových podkladů, ale netuším, jak to vypadá v praxi.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
Tak to modré podsvícení interiéru mě fakt rozesmálo. Takové kýčovité hraní si na něco futuristického. Hvězdná loď enterprise hard.
Jde to aspoň vypnout?
Vidím správně el. ovládání oken jen v předu?
Jde to aspoň vypnout?
Vidím správně el. ovládání oken jen v předu?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
Tak mají kde čerpat nápady na modré podsvícení
https://www.wallacehyundaiofstuart.com/ ... 24x576.png
https://i.ytimg.com/vi/pJ74uj3pvhs/maxresdefault.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=aSg0x6qRqf8&vl=nl
https://www.wallacehyundaiofstuart.com/ ... 24x576.png
https://i.ytimg.com/vi/pJ74uj3pvhs/maxresdefault.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=aSg0x6qRqf8&vl=nl
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
dracekvo píše:Tak to modré podsvícení interiéru mě fakt rozesmálo. Takové kýčovité hraní si na něco futuristického. Hvězdná loď enterprise hard.
Jde to aspoň vypnout?
Vidím správně el. ovládání oken jen v předu?
Dvě tlačítka pro čtyři okna, třetím se přepíná předek a zadek...., šetří se kde se dá;( Nejhorší jsou ale všude ty netlačítka, která nenahmatáte...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
Tak to modré podsvícení jsem nezkoušel vypnout ale při jízdě to nevadí, také svítí modře lišta u předního skla ale ne pořád a ne za jízdy, dokonce je osvětlený i prostor pod nohy ale bíle. Bíle svítí i kliky a na zemi to děla u předních dvěří světelný obrazec.
Taky jsem se lekl jak budu zavírat zadní okna a nepřišel jsme na to, tedy jsem to ani nepotřeboval.
Tak ovládání auta stejné jako u I3 a to zas až tak špatné není, a ty věci od Tesly jsem myslel v ovládání skoro všeho přes displej.
Jel přede mnou čmoud a než bych našel, kde je vnitřní cirkulace tak jsem raději a rychleji přibrzil a udělal si odstup. Když byl čas tak jsem to hledal, jo stačí jen asi 3x ťuknout na displej a je to tam, těch věcí je fakt hromada co se dějí přes displej.
Na volantu je tempomat a hlasitost rádia včetně přepínání stanic. Ale pokud nemáš stanici na displeji tak nevíš na jakou jsi to přepnul.
Naštěstí to má hlasové ovládání navigace, mobilu, rádia a ještě jednu, teď nevím jaká to je. Jde to hlasem ovládat jen u řídiče, když jsem to chtěl zadat od spolujezdce, tak stále nerozuměl až to zadal řidič tak to vzal.
Včera jsem jezdil svižně a neměl jsme problém s rychlým nabíjení.
Dnes jsem to pojal ekologicky a úsporně a u 70kW nabíječky to pak nabíjelo - bohužel celou dobu jen okolo 38kW !
Navíc jsme zjistil, že dost šídí a nesmyslně ukazuje spotřebu (dokonce ze začátku i záporně a dost dlouho trvá než se to přehoupne do + hodnoty) a to hlavně denní, pokud přepnu na dlouhodbou a nebo od nabíjení, tak to vypadá dobře.
Včerejší jízdy se pohyboval celková spotřeba okolo 27, tak dnes to bylo 22, takže nic moc to by Kona ala taky.
Posílám nějaké fotky.
Taky jsem se lekl jak budu zavírat zadní okna a nepřišel jsme na to, tedy jsem to ani nepotřeboval.
Tak ovládání auta stejné jako u I3 a to zas až tak špatné není, a ty věci od Tesly jsem myslel v ovládání skoro všeho přes displej.
Jel přede mnou čmoud a než bych našel, kde je vnitřní cirkulace tak jsem raději a rychleji přibrzil a udělal si odstup. Když byl čas tak jsem to hledal, jo stačí jen asi 3x ťuknout na displej a je to tam, těch věcí je fakt hromada co se dějí přes displej.
Na volantu je tempomat a hlasitost rádia včetně přepínání stanic. Ale pokud nemáš stanici na displeji tak nevíš na jakou jsi to přepnul.
Naštěstí to má hlasové ovládání navigace, mobilu, rádia a ještě jednu, teď nevím jaká to je. Jde to hlasem ovládat jen u řídiče, když jsem to chtěl zadat od spolujezdce, tak stále nerozuměl až to zadal řidič tak to vzal.
Včera jsem jezdil svižně a neměl jsme problém s rychlým nabíjení.
Dnes jsem to pojal ekologicky a úsporně a u 70kW nabíječky to pak nabíjelo - bohužel celou dobu jen okolo 38kW !
Navíc jsme zjistil, že dost šídí a nesmyslně ukazuje spotřebu (dokonce ze začátku i záporně a dost dlouho trvá než se to přehoupne do + hodnoty) a to hlavně denní, pokud přepnu na dlouhodbou a nebo od nabíjení, tak to vypadá dobře.
Včerejší jízdy se pohyboval celková spotřeba okolo 27, tak dnes to bylo 22, takže nic moc to by Kona ala taky.
Posílám nějaké fotky.
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne stř 02. pro 2020 7:50:40, celkem upraveno 4 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
Ač nejsem příznivcem zákazů. Tohle už k nějaké regulaci spěje. Základní věci vozu jako teplota atd. by mělo být ovladatelné po hmatu. Není možné aby člověk musel sledovat za jízdy dotykový display.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
Ještě horší je, že některá tlačítka nejsou podsvětlená a v noci na ně není vůbec vidět.
Tak jak někomu vadí ten mohutný středový panel, tak zde mně vadí, že tam není vůbec, tedy ten vysoký.
Auto je nastaveno dost tvrdě a tak to na silnici skáče jak koza a každý hrbol na cestě je v sedadle cítit.
Co se mi ale líbí je adaptivní tempomat a navigace, ta je dost přehledná stejně jak u starého e-golfu a je ještě lepší. Dá se halsově nastavit a nemohl jsem najít na dipleji tlačítko na zrušení ale když jsem ji zadal hlasově tak ji zrušil.
U tempomatu mne překvapilo, že když si nastavím nějakou rychlost, tak jak se na cestě objeví nějaké mezující značky nebo obec, tak to samo zapíše tu hodnotu a auto samo sníží rychlost. To samé se děje pokud to omezení skončí nebo je tam křižovatka, která to ruší. Před obcí to čte dopředu a s předstihem pomalu snižuje rychloist, za obcí celkem rychle to změní a hned zrychluje.
To zrychlení je razantnější než u Kony a to i když mám sport. V tom ale asi mají problém, protože není až tak velký rozdíl jestli jedu eko nebo sport a i tak je spotřeba stejná, průměrná mi vycházela nižší protože jsem jel na eko pomaleji s rychlostí než na sport.
Když jsme jezdil po městě a měl zapnutý tempomat, tak před křižovatkami a nebo průdkými zatáčkami to samo zpmalilo na 35 nebo 25 km rychlost i když byla nastavená 50. Po zatáčce to zase zrychlilo. Když to dojíždělo auto přede mnou na semaforech tak to zastavilo a pakse i samo rozjelo aniž bych něco musel dělat.
Co je mínus, tak to sice hlídá jizdní pruh ale neřídí jen to cuká volantem, taky to nehlídá mrtvé úhly při předjíždění a nebo couvání. To vše si musím lídat sám a tak se raděi dvakrát podívám s naklopení sebe do zrcátka.
Má to veliký rejd, na jednu stranu otočím 1a3/4 volantem do krajní polohy, to má o dost menší než kona a i e-golf. Otáčení jde lehce ale brzda se mi po stisknutí propadá (ale brzdí málo) a až ji stisnu víc tak cítím odpor a víc brzdí.
Couvací kamera vše vzádu dost přibližuje a takčlověk myslí, že se tam s autem nevejde ale když kouknu do bočních zpětných zrcátek, tak vidím, že místa je tam dost.
Jinak pro Lamu, v zimě to nabíjí hůř než Kona. Baterka se nanahřeje ani při 20 minutovém nabíjení.
Dnes mi volal prodejce a budu ji mít až do čtvrtka, kdy otvírají prodejnu.
Takže ještě ledacos můžu vyzkoušet.
Tak jak někomu vadí ten mohutný středový panel, tak zde mně vadí, že tam není vůbec, tedy ten vysoký.
Auto je nastaveno dost tvrdě a tak to na silnici skáče jak koza a každý hrbol na cestě je v sedadle cítit.
Co se mi ale líbí je adaptivní tempomat a navigace, ta je dost přehledná stejně jak u starého e-golfu a je ještě lepší. Dá se halsově nastavit a nemohl jsem najít na dipleji tlačítko na zrušení ale když jsem ji zadal hlasově tak ji zrušil.
U tempomatu mne překvapilo, že když si nastavím nějakou rychlost, tak jak se na cestě objeví nějaké mezující značky nebo obec, tak to samo zapíše tu hodnotu a auto samo sníží rychlost. To samé se děje pokud to omezení skončí nebo je tam křižovatka, která to ruší. Před obcí to čte dopředu a s předstihem pomalu snižuje rychloist, za obcí celkem rychle to změní a hned zrychluje.
To zrychlení je razantnější než u Kony a to i když mám sport. V tom ale asi mají problém, protože není až tak velký rozdíl jestli jedu eko nebo sport a i tak je spotřeba stejná, průměrná mi vycházela nižší protože jsem jel na eko pomaleji s rychlostí než na sport.
Když jsme jezdil po městě a měl zapnutý tempomat, tak před křižovatkami a nebo průdkými zatáčkami to samo zpmalilo na 35 nebo 25 km rychlost i když byla nastavená 50. Po zatáčce to zase zrychlilo. Když to dojíždělo auto přede mnou na semaforech tak to zastavilo a pakse i samo rozjelo aniž bych něco musel dělat.
Co je mínus, tak to sice hlídá jizdní pruh ale neřídí jen to cuká volantem, taky to nehlídá mrtvé úhly při předjíždění a nebo couvání. To vše si musím lídat sám a tak se raděi dvakrát podívám s naklopení sebe do zrcátka.
Má to veliký rejd, na jednu stranu otočím 1a3/4 volantem do krajní polohy, to má o dost menší než kona a i e-golf. Otáčení jde lehce ale brzda se mi po stisknutí propadá (ale brzdí málo) a až ji stisnu víc tak cítím odpor a víc brzdí.
Couvací kamera vše vzádu dost přibližuje a takčlověk myslí, že se tam s autem nevejde ale když kouknu do bočních zpětných zrcátek, tak vidím, že místa je tam dost.
Jinak pro Lamu, v zimě to nabíjí hůř než Kona. Baterka se nanahřeje ani při 20 minutovém nabíjení.
Dnes mi volal prodejce a budu ji mít až do čtvrtka, kdy otvírají prodejnu.
Takže ještě ledacos můžu vyzkoušet.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
Ten interiér je pro mě teda také zklamání, do teď vlastně nechápu, co tím VW chce říct. Já to chápu jako že "Už nám nezbyly peníze a bylo už málo času" To spoustu lidí asi odradí.
Jestli koukám dobře, tak je to 1st Edition, tzn. bez tep. čerpadla. To se těžko může v prosinci porovnávat spotřeba u auta s čerpadlem. Za 25kWh jezdí v zimě i Citigo.
Na venek už jsem to docela pobral a nemám s tím problém, vnitřní prostor slušný i jako rodinné auto OK. Na techniku jsem celkem zvědav.
Jestli koukám dobře, tak je to 1st Edition, tzn. bez tep. čerpadla. To se těžko může v prosinci porovnávat spotřeba u auta s čerpadlem. Za 25kWh jezdí v zimě i Citigo.
Na venek už jsem to docela pobral a nemám s tím problém, vnitřní prostor slušný i jako rodinné auto OK. Na techniku jsem celkem zvědav.
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
No s tou technikou bych to moc nepřeháněl. Jediné dobré je, že mají baterie v zabudované v rámu auta.
Ty různá nastavení pro individuality nebo spíš pro individua, je jich tam fakt hodně. Na displeji ne téměř nespočet možností co si na autě nastavit, řekl bych, že to jsou desítky možností určitě víc jak 100. Ale k čemu, to jako fakt je potřeba tolika potřeb?
Ty bubny vzadu by mně navadily, kdyby to auto pořádně v krizových situacích brzdilo tak jak má a menusel jsem jim pmáhat očima. Fak jsem už párkrát myslel, že to neubrzdím. S jinýmautem jsem tento pocit fakt neměl.
Ten zadní náhon jak to někteří vychvalují do nebes, taky není žádný zázrak, párkrát jsme to na mokru zkusil a i na mokrých kostkách. Má to tendenci k přetáčivosti ale včas to uřídí elektronika a protočit kola se mi taky několikrát podařilo, když jsme to zkoušel. Jinak jo táhne to pěkně, na suchu.
Jen tak jsem porovnával výšku čela od ID3 s Konou a je to jen o malinko menší i když to auto na to nevypadá, proto jsou asi ty hodnoty spotřeby stejné a dost tomu asi nepomáhá absence TČ. Taky mi vadí, že si tam nemůžu sám nastavovat rekuperaci ale musím klasicky přibržďovat, brzdící účinek se trochu mění pokud mám nastavený EKO, COMFORT nebo SPORT. Eko má nejslabší, skoro nebrzí a plave, Sport byrdí podstaně víc a nejvíc samozřejmě brzdí B. To takový známý E-padál. Nepoužívám ho moc v Koně a tady vůbec, nějak mi nepřirostl k srdi.
Tak jsme zvědav jak se vytáhnou s tou ID4.
Já mám dojem, že ti zkušební jezdci nechtěli dát do provozu plnohodnotné EV, konkurencehodné spalovákům!
Ty různá nastavení pro individuality nebo spíš pro individua, je jich tam fakt hodně. Na displeji ne téměř nespočet možností co si na autě nastavit, řekl bych, že to jsou desítky možností určitě víc jak 100. Ale k čemu, to jako fakt je potřeba tolika potřeb?
Ty bubny vzadu by mně navadily, kdyby to auto pořádně v krizových situacích brzdilo tak jak má a menusel jsem jim pmáhat očima. Fak jsem už párkrát myslel, že to neubrzdím. S jinýmautem jsem tento pocit fakt neměl.
Ten zadní náhon jak to někteří vychvalují do nebes, taky není žádný zázrak, párkrát jsme to na mokru zkusil a i na mokrých kostkách. Má to tendenci k přetáčivosti ale včas to uřídí elektronika a protočit kola se mi taky několikrát podařilo, když jsme to zkoušel. Jinak jo táhne to pěkně, na suchu.
Jen tak jsem porovnával výšku čela od ID3 s Konou a je to jen o malinko menší i když to auto na to nevypadá, proto jsou asi ty hodnoty spotřeby stejné a dost tomu asi nepomáhá absence TČ. Taky mi vadí, že si tam nemůžu sám nastavovat rekuperaci ale musím klasicky přibržďovat, brzdící účinek se trochu mění pokud mám nastavený EKO, COMFORT nebo SPORT. Eko má nejslabší, skoro nebrzí a plave, Sport byrdí podstaně víc a nejvíc samozřejmě brzdí B. To takový známý E-padál. Nepoužívám ho moc v Koně a tady vůbec, nějak mi nepřirostl k srdi.
Tak jsme zvědav jak se vytáhnou s tou ID4.
Já mám dojem, že ti zkušební jezdci nechtěli dát do provozu plnohodnotné EV, konkurencehodné spalovákům!
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne stř 02. pro 2020 7:29:06, celkem upraveno 1 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
e-LUKY píše:Auto je nastaveno dost tvrdě a tak to na silnici skáče jak koza a každý hrbol na cestě je v sedadle cítit.
No 19" kola, to se dalo předpokládat, ale lidi co jezdí s i3 s tím nebudou mít problém.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
Tak dnes ráno trochu zima a bez sněhu.
Zkusím hned zajet k nabíječce, protože mám asi 50%, po včerejšku moc nedoufám, že to bude lepší na jiné.
Taky zkusí zajet na parkoviště u letního přírodního koupalište a zkusím jak to klouže.
Jo a vzpoměl jsem si na tu čtvrtou hlasovou hlášku je to ovládání topení, chlazení. Tak teď vyzkouším jak to reaguje.
Foto z rána
Pokud bude slunečno, jako, že by mělo být, tak zase zajedu na tu svou nabíječku z FVE, potom bych tam i umístil zase info z toho nabíjení.
Zkusím hned zajet k nabíječce, protože mám asi 50%, po včerejšku moc nedoufám, že to bude lepší na jiné.
Taky zkusí zajet na parkoviště u letního přírodního koupalište a zkusím jak to klouže.
Jo a vzpoměl jsem si na tu čtvrtou hlasovou hlášku je to ovládání topení, chlazení. Tak teď vyzkouším jak to reaguje.
Foto z rána
Pokud bude slunečno, jako, že by mělo být, tak zase zajedu na tu svou nabíječku z FVE, potom bych tam i umístil zase info z toho nabíjení.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: VW I.D. - první zástupce vozu od VW na platformě MEB
Jsem zvědav, jak to bude se studenou baterií nabíjet, Kia a Huyndai se svým coolgate to moc nezvládli, např. předchozí Soul s tím neměl problém, klidně nabíjel kolem 0°C výkonem 45 kW.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: ID.3 - první zkušenosti
Tak po raním zmrznutí a pak rychlém roztání skel a zrcátek, jsem jel hned k nabíječce. Nejrychleji byla zrcátka a do 2 minut i přední sklo + stěrače.
K těm stěračům, oni stírají od středu do obou boků napřed jeden a pak druhý a zase zpátky. Každá stěrač má svůj motorek a i když s nimi jde volně hýbat, tak se nestane, že by se srazili, když nechám jeden, ne v koncové poloze.
Kupodívu nabíjela sice jen 41 kW (dle propočtu z displeje) ale i tak dobrý oproti včerejšku, kdy to bylo po eko jízde 38 kW a stále!
Pak jsem zajel na to parkovište u kouplište a zkusil rychlé průjezdy zatáček na mírně zasněžené asfaltu.
Auto začalo být přetáčivé ale hned reagovalo ASR ale i tak to auto tlačilo mimo vytýčenou trasu. Zkusil jsem to několikrát s úplně stejným výsledkem.
Přední kola nebyla schopna držet trasu a ujížděla mimo ni. Po ubrání plynu se ale vše srovnalo.
K těm stěračům, oni stírají od středu do obou boků napřed jeden a pak druhý a zase zpátky. Každá stěrač má svůj motorek a i když s nimi jde volně hýbat, tak se nestane, že by se srazili, když nechám jeden, ne v koncové poloze.
Kupodívu nabíjela sice jen 41 kW (dle propočtu z displeje) ale i tak dobrý oproti včerejšku, kdy to bylo po eko jízde 38 kW a stále!
Pak jsem zajel na to parkovište u kouplište a zkusil rychlé průjezdy zatáček na mírně zasněžené asfaltu.
Auto začalo být přetáčivé ale hned reagovalo ASR ale i tak to auto tlačilo mimo vytýčenou trasu. Zkusil jsem to několikrát s úplně stejným výsledkem.
Přední kola nebyla schopna držet trasu a ujížděla mimo ni. Po ubrání plynu se ale vše srovnalo.
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne stř 02. pro 2020 18:43:40, celkem upraveno 2 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: ID.3 - první zkušenosti
Dnes jsem jezdil už zase normálně na Comfort nebo Sport a znovu jsem jel k nabíječce 70kW, kde to včera tak málo nabíjelo jen 38kW.
Hned po zastrčení to jelo naplno a bez problému. Takže včera to bylo opravdu asi baterkou, že se nedostatečně jízdou zahřála.
Hned po zastrčení to jelo naplno a bez problému. Takže včera to bylo opravdu asi baterkou, že se nedostatečně jízdou zahřála.
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne stř 02. pro 2020 17:39:01, celkem upraveno 1 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: ID.3 - první zkušenosti
Ještě posílám nějaké foto z menu a ukazatele na displeji za jízdy.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: ID.3 - první zkušenosti
Přesně, na 58kWh, nic moc spíš špatné, to by mělo zvládat alespoň 400km!
Když byla nabitá z valboxu, tak jsem tam nejvíc viděl 315 km, a zase stejný problém jak u starých e-golfů, ukazatel dojezdu se dost mění i když o něco míň jak dříve. Jel jsem na trasu dalekou 45km s 84km na ukazateli a po polovině cesty, jsem zjistil že bych tam tak tak dojel a protože byl přede mnou kopec, tak jsem pro jistotu na nejbližší nabíječce raději něco nabil.
Výhoda je nabíjení 90kW ale těch moc není a na 50kW to jede skoro pořád mezi 47-50kW, díky vysokému napětí a to je výborné.
Nakonec to napětí vychází na 390-450V na baterce.
Když byla nabitá z valboxu, tak jsem tam nejvíc viděl 315 km, a zase stejný problém jak u starých e-golfů, ukazatel dojezdu se dost mění i když o něco míň jak dříve. Jel jsem na trasu dalekou 45km s 84km na ukazateli a po polovině cesty, jsem zjistil že bych tam tak tak dojel a protože byl přede mnou kopec, tak jsem pro jistotu na nejbližší nabíječce raději něco nabil.
Výhoda je nabíjení 90kW ale těch moc není a na 50kW to jede skoro pořád mezi 47-50kW, díky vysokému napětí a to je výborné.
Nakonec to napětí vychází na 390-450V na baterce.
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne stř 02. pro 2020 21:40:47, celkem upraveno 1 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: ID.3 - první zkušenosti
Díky za info, nikde se zatím skoro nic nepíše ani nikdo nedělá testy, je nějaké zmínky typu
https://elektrickevozy.cz/clanky/volksw ... cela-umrel
https://elektrickevozy.cz/clanky/volksw ... cela-umrel
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: ID.3 - první zkušenosti
Dekuji za zajmave cteni.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L