Marek71 píše:Lama píše:Manuální tlačítko pro ohřev baterie.
Tak jestli to opravdu přidají, tak to jsem zvědavý, jak to popíšou v návodu a jak to bude obyčejný uživatel řešit. Buď to bude mít furt zaplé a bude se divit vyšší spotřebě v zimě a nebo vypnuté a bude nadávat, jak to v zimě pomalu nabíjí, když jede dálku Já vím, znalý uživatel to využije správně... ale kolik jich takových je?
To by chtělo spíš nějaký inteligentní systém. Když nic nezadám do navigace, tak se nehřeje, jenom teda vlastním provozem. Pokud zadám cíl cesty a po trase mi navigace doporučí nabíjení a já to potvrdím, tak aby se k nabíječce přijelo s baterkou zahřátou na ideální nabíjecí teplotu. Pokud nepoužiju navigaci, tak smůla, baterka bude ohřátá jenom provozem.
Přesně takto automaticky bych si to představoval a tu ruční možnost ještě navíc. Nicméně, ani Tesla to nemá dokonalé. Předehřev jí funguje pouze když jedem k mateřskému SČ. Když jede na ostatní nabíječky (ČEZ, PRE, E.ON), tak se žádný předehřev nekoná a nabíjení je pak klidně 15 kW.