Jak vypada beteriovy modul ID-ek vevnitr.

Moderátor: Josef

xdenser
Příspěvky: 315
Registrován: sob 08. led 2022 18:06:00

Jak vypada beteriovy modul ID-ek vevnitr.

Příspěvekod xdenser » ned 05. bře 2023 11:38:13

ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
xdenser
Příspěvky: 315
Registrován: sob 08. led 2022 18:06:00

Re: Jak vypada beteriovy modul ID-ek vevnitr.

Příspěvekod xdenser » ned 06. srp 2023 1:29:49

A tady je videt ze do cinskych ID.3 davaji uplne jine moduly - sestavene z prizmatickych clanku. Ten modul je snad i oporavitelny, na rozdil od toho co davaji do evropskych variant - pouch cells od LG. I kdyz ... kdo vi. Do ID.4 vim ze davaji ruzne clanky do GTX a beznych. Mozna tam take jsou prizmaticke. Take je zajmavy ze baterka ma 8 modulu, jako puvodni nejlevnejsi varianta Pure v evropske verzi mela 45kWh dostupnych z 55, tady evidentne je to dostupne cele. Evropska varianta 58kWh ma 9 modulu. Kapacita cinskych modulu zhruba odpovida evropske variante. Ukrajincke chlapy jsou ale machri - opravuji cokoliv. Je tam vic videi o opravach ruznych EV-ek.


U Id.3 z toho to videa po cca 200km auto hlasilo chybu, ani nestihly ho prihlasit. Diagnostika ukazala ze auto nevidi pulku clanku. Pomohlo vymenit misty kabliky mezi moduly a BMS - evidentne spatny kontakt a kvalita. Je otazka pak jestli to nevyleze znovu, protoze presna pricina spatneho kontaktu nebyla odhalena.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)