Jako u kazdeho auta se s tim svezt, nejlip i po dalnici, zkusit zrychleni i brzdy, nejake zatacky. Jestli nejsou divne zvuky, vibrace a pod. Aby vedet vic o baterce chce to diagnostiku. U 58kWh r.v. 2021 do 100 tisic km je normalni kdyz to ma 52000 - 54000 Wh. Kdyz je to pod 50kWh tak to neni dobry. Kus od kusu byvaji velke rozdily v degradaci u stejneho najezdu. Zjistit servisni historii jestli tomu menili moduly v baterce. Ale pokud kapacita ok a rozdily mezi clanky pod 10mV tak i s vymenou modulu je to ok.
A v kaplicce musi ukazovat jak procenta nabiti tak dojezd - jinak tam nebyla provedena aktualizace SW, ktera byva problemova.
ID.3 - první zkušenosti
Moderátor: Josef
Re: ID.3 - první zkušenosti
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: ID.3 - první zkušenosti
Predpokladanám že diagnostiku mi vedia spraviť v autorizovanom servise. Aktuálnosť SW viem pozrieť v servisnej knižke ale v nejakej sekcie v infomaimentu. Aká verzia sw by tam mala byť?
Vw id3 pro performancie 58kWh (2021)
Re: ID.3 - první zkušenosti
Servisni knizka je elektronicka. Papirova neexistuje.
Ano je tam videt verze primo v aute.
Alespon verze 3.2. Muze byt take 3.5. Oni ted' nahravaji i 3.7 pro starsi auta ale moc o tom nerikaji. Je to asi pro VW nakladny.
Diagnostiku nejlip udelat nezavisle treba pres AVILOO, ale pujde i nejakym beznym OBD adapterem a appkou. Jen se musi v tom vic "hrabat".
Autorizovany servis muze provest diagnostiku baterky ale to bude neco stat a dlouho trvat.
Muze take jen vycist data pres OBD to by slo rychle.
Ja pouzivam OBDEleven. Tam aktualni kapacita baterky se jmenuje "Max Energy Content" a je to zahrabany dost hluboko a je to 5 mistny cislo, ale v jine appce to se muze jmenovat jinak.
Ano je tam videt verze primo v aute.
Alespon verze 3.2. Muze byt take 3.5. Oni ted' nahravaji i 3.7 pro starsi auta ale moc o tom nerikaji. Je to asi pro VW nakladny.
Diagnostiku nejlip udelat nezavisle treba pres AVILOO, ale pujde i nejakym beznym OBD adapterem a appkou. Jen se musi v tom vic "hrabat".
Autorizovany servis muze provest diagnostiku baterky ale to bude neco stat a dlouho trvat.
Muze take jen vycist data pres OBD to by slo rychle.
Ja pouzivam OBDEleven. Tam aktualni kapacita baterky se jmenuje "Max Energy Content" a je to zahrabany dost hluboko a je to 5 mistny cislo, ale v jine appce to se muze jmenovat jinak.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: ID.3 - první zkušenosti
Umí ID.3 přives nebo jenom nosič na kola? Dekuji
Re: ID.3 - první zkušenosti
Je to takovy divny, kvest pro nadsence
treba tohle v Nemecku je povoleny
https://www.misterdotcom.de/anhaengerku ... r=MDC11121
takze muze tahat do 1500kg
ale u nas to nikdo nenabizi
respektive nabizi tazny ( i neorigo, ktery ma kouli nize a tim padem lepsi nez original na kola) jen s povolenim na nosic kol, asi nikomu se do toho plnohodnotneho nechce nebo je moc mala poptavka
myslim ze je potreba ptat lidi ktere to montuji a maji zkusenosti se zapisem, jestli to projde v CR, kdyz TUV s tim nema problem
ja osobne uz mam tazny na TMY tak pro ID.3 me uz to moc nezajma
treba tohle v Nemecku je povoleny
https://www.misterdotcom.de/anhaengerku ... r=MDC11121
takze muze tahat do 1500kg
ale u nas to nikdo nenabizi
respektive nabizi tazny ( i neorigo, ktery ma kouli nize a tim padem lepsi nez original na kola) jen s povolenim na nosic kol, asi nikomu se do toho plnohodnotneho nechce nebo je moc mala poptavka
myslim ze je potreba ptat lidi ktere to montuji a maji zkusenosti se zapisem, jestli to projde v CR, kdyz TUV s tim nema problem
ja osobne uz mam tazny na TMY tak pro ID.3 me uz to moc nezajma
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: ID.3 - první zkušenosti
xdenser píše:Je to takovy divny, kvest pro nadsence
treba tohle v Nemecku je povoleny
https://www.misterdotcom.de/anhaengerku ... r=MDC11121
takze muze tahat do 1500kg
ale u nas to nikdo nenabizi
respektive nabizi tazny ( i neorigo, ktery ma kouli nize a tim padem lepsi nez original na kola) jen s povolenim na nosic kol, asi nikomu se do toho plnohodnotneho nechce nebo je moc mala poptavka
myslim ze je potreba ptat lidi ktere to montuji a maji zkusenosti se zapisem, jestli to projde v CR, kdyz TUV s tim nema problem
ja osobne uz mam tazny na TMY tak pro ID.3 me uz to moc nezajma
Pokud to nenabizi vyrobce ne chci mit zapojene do EV. Hned vyrobce ma vymluvu na reklamace ))
A zase zacinam preklanet k tesle. Jedine mAm strach s pulrocnich oprav u tesly
Re: ID.3 - první zkušenosti
ID3ek uz je dost po zaruce takze mozna tam je to jedno.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)