Zmeral som časy pre 0- 100 a 0-130 km/h a zrýchlenie e-up 2020 pri teplote batérie 0deg C a Soc cca 50%. Výsledok je prijateľný:
0 - 100 km/h 12,65 s
0 - 130 km/h 24,7 s
Oproti Tbat=24 deg C a SoC=100 %
0 - 100 km/h 11,1 s
0 - 130 km/h 20,5 s
Zhoršenie v zime a 50% SoC je o cca 20%, čakal som viac. Vyzerá to tak, že po cca 10 s zrýchlovaní, sa začalo periodické znižovanie výkonu (je ekv zrýchleniu) z baterie. Dostupný výkon pri Štarte bol 2 prúžky nad Emax. Asi po 10 s klesol pod Emax, len domienka.
Pozri grafické vyjadrenie
- Obsah Elektromobily Škoda Škoda Citigo-e iV
- Hledat
-
- Právě je čtv 25. dub 2024 19:33:20
- Všechny časy jsou v UTC+02:00
Dynamika e-Up/citygo
Moderátor: Josef
Přejít na
- Obecné
- Všeobecná diskuze
- Nabíjení vozů a infrastruktura
- Provozovatelé nabíjecích stanic
- Nabíjecí stanice
- Nabíjení v zahraničí
- Srazy, akce
- Jiná média
- Elektromobily
- Audi
- BMW
- BMW i3
- Kia
- Kia Soul EV
- Kia Niro EV
- Hyundai
- Hyundai Ioniq Electric
- Hyundai Kona Electric
- Mercedes
- Nissan
- Nissan Leaf
- Nissan e-NV200
- Opel
- Chevrolet Bolt / Opel Ampera-e
- Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV
- Renault
- Renault Zoe
- Renault Fluence Z.E.
- Škoda
- Škoda Citigo-e iV
- Škoda Enyaq
- Tesla
- Tesla Model 3
- Tesla Model Y
- Tesla Model S a Model X
- Volkswagen
- VW e-Golf
- VW e-UP!
- VW ID.3
- VW ID.4
- Auta od čínských výrobců
- Ostatní elektromobily
- Související témata
- Servis elektromobilů
- Elektro kola / motorky / lodě
- Brammo Enertia
- Další alternativní pohony
- Ostatní
- Nákup / prodej
- Elektrická domácnost
- Elektřina
- Off-topic
- BMW