Jinak ta nemožnost zaputí na dálu ohřevu čelního skla je fakt na prd, v zimě když jsem nechával ráno vyhřát topením a auto nebylo připojené do sítě, tak to nahřeje lehce vzduch a rychle se vypne, na oknech to rozpustilo akorát 15cm dlouhé výřezy nad výduchy.
Uvidíme další zimu, jedna z věcí co psali u popisu aktualizace škoda connect bylo "úprava časování nezávislého topení", tak třeba přidali dobu ohřevu...
Spojení a aplikací Škoda Connect
Moderátor: Josef
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Štemba píše:Takže to jde povolit?
Asi lepší ani nevědět, jak to uměle omezujou.
Mě docela zaskočilo, že na jedničkové fábii 13 let staré fungujou věci které jsem bral jako automatiku a u citiga nejsou (otvírání a zavírání okýnek klepnutím na vypínač, podsvícené vypínače a především zavření/otevření okýnek klíčem ve dveřích zámku (když už to neumí pomocí dálkového ovládání jak jsem zjevně naivně automaticky předpokládal)).
nezkousel jsem jek dalece s tim sw pocita a jestli se zobrszi volba v menu
k tem oknum by jsi potreboval jine spinace a jednotku dveri,kterou citigo nema,bud rad zer mas alespon otevirani praveho okne od ridice..prvni to meli jen pro kazde okno
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
autodiag píše:Štemba píše:Takže to jde povolit?
Asi lepší ani nevědět, jak to uměle omezujou.
Mě docela zaskočilo, že na jedničkové fábii 13 let staré fungujou věci které jsem bral jako automatiku a u citiga nejsou (otvírání a zavírání okýnek klepnutím na vypínač, podsvícené vypínače a především zavření/otevření okýnek klíčem ve dveřích zámku (když už to neumí pomocí dálkového ovládání jak jsem zjevně naivně automaticky předpokládal)).
nezkousel jsem jek dalece s tim sw pocita a jestli se zobrszi volba v menu
k tem oknum by jsi potreboval jine spinace a jednotku dveri,kterou citigo nema,bud rad zer mas alespon otevirani praveho okne od ridice..prvni to meli jen pro kazde okno
Jj, to spíš že mi přijde tragické, že věci co měli před 13 lety teď nejsou.
Neměli ty první spínače na okýnka na středové konzoli? Tak to má Panda, to je ještě dobrý, představa nahýbání přes celé auto je neskutečná .
Ikdyž to mi defakto pořád přijde i ta nemožnost klíčem v zámku oko zavřít, prostě vylezeš ven, zapomeneš na okýnka a musíš zpět dovnitř a zapnout zapalování.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Štemba píše:Ikdyž to mi defakto pořád přijde i ta nemožnost klíčem v zámku oko zavřít, prostě vylezeš ven, zapomeneš na okýnka a musíš zpět dovnitř a zapnout zapalování.
je to diky absenci jednotky elektroniky dveri,jak jsem psal
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Štemba píše:Jinak ta nemožnost zaputí na dálu ohřevu čelního skla je fakt na prd, v zimě když jsem nechával ráno vyhřát topením a auto nebylo připojené do sítě, tak to nahřeje lehce vzduch a rychle se vypne, na oknech to rozpustilo akorát 15cm dlouhé výřezy nad výduchy.
Uvidíme další zimu, jedna z věcí co psali u popisu aktualizace škoda connect bylo "úprava časování nezávislého topení", tak třeba přidali dobu ohřevu...
Naprosto souhlasim, proto jsem doufal, ze ten vyhrev okna tam skodovka prida. To je celkem sklamani, ze to nebude. Kdyz se mi moznost vyhrevu v connectu objevila, tak jsem si rikal ze skodovka neco dela a ono ne
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
ono na druhou stranu kdyz se pusti klima je to i ze skla za chvilku dole...
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
JosefIV píše:Štemba píše:Jinak ta nemožnost zaputí na dálu ohřevu čelního skla je fakt na prd, v zimě když jsem nechával ráno vyhřát topením a auto nebylo připojené do sítě, tak to nahřeje lehce vzduch a rychle se vypne, na oknech to rozpustilo akorát 15cm dlouhé výřezy nad výduchy.
Uvidíme další zimu, jedna z věcí co psali u popisu aktualizace škoda connect bylo "úprava časování nezávislého topení", tak třeba přidali dobu ohřevu...
Naprosto souhlasim, proto jsem doufal, ze ten vyhrev okna tam skodovka prida. To je celkem sklamani, ze to nebude. Kdyz se mi moznost vyhrevu v connectu objevila, tak jsem si rikal ze skodovka neco dela a ono ne
Navíc ohřev skla nejde spustit bez zapleho zapalování a to pak auto mrci, když člověk otevře dveře a jde ven. To se soudruhum že skody moc nepovedlo.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
autodiag píše:Štemba píše:To je jak s palubními hodinami, taky oddělenej systém od GSM a tudíž nutnost přepínat letní/zimní čas.
paradoxne letni/zimni cas je zakazany v kodovani pristrojivky ..hold fce navic no
technologicky 9 let stare ? ti me opravdu bavi..jsem nevedel ze pred 9 lety melo citygo nebo e-up vyhrivane okno
,ze meli dalkove "ovladani" nebo adaptabilni servorizeni napriklad atd atd..,je nekdy az s podivem jak dokazou lidem lhat
Letni/zimní jde měnit zatrzitkem v nastavení PP (jsem se teď proklikal co nabízí), tak alespoň že není třeba projíždět celé hodiny.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
autodiag píše:Štemba píše:Ikdyž to mi defakto pořád přijde i ta nemožnost klíčem v zámku oko zavřít, prostě vylezeš ven, zapomeneš na okýnka a musíš zpět dovnitř a zapnout zapalování.
je to diky absenci jednotky elektroniky dveri,jak jsem psal
Chápu to dobře že nejde okna otevřít a zavřít tedy ani ovladačem delším podržením tlačítka? Zprovoznit to výměnou nějaké krabičky je asi nereálné že?
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Jen oživuji - dnes mi přišel email že slučují aplikace MyŠKODA a Škoda Connect (konečně -) a nová aplikace bude ke stažení po 4.12 Android a po 10.12. iOS.. Aplikace by měla být pokračováním Škoda Connect (aktualizace dané app).
Tak snad vylepší stabilitu a minimálně si uvolní ruce na pravidelou optimalizaci, když bude jen jedna appka
Tak snad vylepší stabilitu a minimálně si uvolní ruce na pravidelou optimalizaci, když bude jen jedna appka
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Tak aktualizaci zatím hodnotím pozitivně (android). Konečně když otevřu „stav vozu“ (potom co aplikace běžela na pozadí), tak nespadne. Tak doufám, že to vydží a bude se to jen zlepšovat.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Takový postřeh:
při aktivaci vzdáleného topení, pokud je auto na nabíječce, tak se začne automaticky i nabíjet. Topení si vezme svůj díl (řekl bych že 2,3kW/h) a co je nad, tak tím nabíjí baterii. Udělá to ikdyž je dosaženo nabití urovně dle nastavení v plánovači, pak při ohřevu nabíjí dál nad nastavenou mez a ukončí nabíjení s ukončením ohřevu.
Při napojení na nabíječku dodanou s autem se to neprojeví právě skrze výkon 2,3kW.
při aktivaci vzdáleného topení, pokud je auto na nabíječce, tak se začne automaticky i nabíjet. Topení si vezme svůj díl (řekl bych že 2,3kW/h) a co je nad, tak tím nabíjí baterii. Udělá to ikdyž je dosaženo nabití urovně dle nastavení v plánovači, pak při ohřevu nabíjí dál nad nastavenou mez a ukončí nabíjení s ukončením ohřevu.
Při napojení na nabíječku dodanou s autem se to neprojeví právě skrze výkon 2,3kW.