Spotřeba
Moderátor: Josef
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Nebyl. Vypnete topení, sjedete k nejbližší nabíječce, zásuvce, těch řešení je hodně. Jeli jsme teď Ionem Praha - Pardubice po dálnici a byli v šoku, jak hustě jsou tam nasázené rychlonabíječky. Za penízky i zdarma.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1061
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Spotřeba
Zrovna u nás na 50 km trase Boleslav Liberec do hor a s převýšením není žádná ani AC.
Re: Spotřeba
Já jsem jednou v nouzi nabíjel u benzínky na obyčejné zásuvce, takže vždy se řešení najde, ale je to samozřejmě otrava jet 150 kilometrů třeba 4-5 hodin. Proto jsem vyměnil Soula 27 kWh, abych měl velmi dobrou rezervu a nemusel řešit podobné problémy na mých běžných cestách.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Přesně tak. Nabíječkou je každá zásuvka, stačí vozit 5-10 m kabel prodlužovačky pro sichr. My malobaterkáči to tak děláme. A pak cokoli, co je otevřeno. Benzínka, stánek, hospoda, vrátnice podniku, hasiči, policie, nemocnice..... Anebo libovolný rodinný domek.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Spotřeba
Ahoj.
pri soucasne teplote -6 °C a po dobiti z 48% na 100% mi moje Citigo-e ukazuje dojezd 142km pri 100% nabiti baterie s vypnutymi ECO mody. Kdyz bylo -15 °C a po dobiti z cca 25% do 100% mi to ukazovalo dojezd 141km.
Jak jste na tom s ukazatelem dojezdu po dobiti pri vypnutych ECO modech vy?
pri soucasne teplote -6 °C a po dobiti z 48% na 100% mi moje Citigo-e ukazuje dojezd 142km pri 100% nabiti baterie s vypnutymi ECO mody. Kdyz bylo -15 °C a po dobiti z cca 25% do 100% mi to ukazovalo dojezd 141km.
Jak jste na tom s ukazatelem dojezdu po dobiti pri vypnutych ECO modech vy?
Re: Spotřeba
Na ten dojezd se nedá spoléhat, je to jen odhad, který ani nemůže mít s realitou nic moc společného, pokud nejsou identické podmínky, ze kterých ten výpočet vychází.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Spotřeba
Dojezd dopocitava z posledních par km a při stání ze zapleho ohřevu.
Co mám vypozorovatno tak nejvíc to rozhodí rozmrazování oken, s tím se srovnává mnohem déle než se spotřebou od jízdy.
Teď při mrazech kdyz měla baterka - 15st tak při SOC 80% hlásilo dojezd 137 km. Jízdy koncily na lesní cestě s kolejemi ve sněhu, chytal jsem spodkem.
Co mám vypozorovatno tak nejvíc to rozhodí rozmrazování oken, s tím se srovnává mnohem déle než se spotřebou od jízdy.
Teď při mrazech kdyz měla baterka - 15st tak při SOC 80% hlásilo dojezd 137 km. Jízdy koncily na lesní cestě s kolejemi ve sněhu, chytal jsem spodkem.
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1061
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Spotřeba
141 mm je normální výška aut jako je třeba Octavia. V rámci minivozů se jedná dokonce o nadstandart- má vyšší výšku než spalovací verze.
Jako není to moc, ale dá se tím žít. Miev byl horší.
Tesla 3 má jen 140 mm
Třeba e Niro má 155 mm , na to že to má být SUV , tak taky nic moc, ale každý cm se počítá.
Jako není to moc, ale dá se tím žít. Miev byl horší.
Tesla 3 má jen 140 mm
Třeba e Niro má 155 mm , na to že to má být SUV , tak taky nic moc, ale každý cm se počítá.
Re: Spotřeba
Niro i Kona jsou takové polo SUV (kompaktní SUV). Pravé SUV má výšku karoserie min 160 cm a světlou výšku přes 170 mm (pár vyjímek se najde).
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Spotřeba
V terénu záleží také na rozvoru.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1061
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Spotřeba
Lama píše:V terénu záleží také na rozvoru.
Ano nájezdový a prejezdový úhel.má určitě Citigo lepši jak Niro ,nebo Kona.
Re: Spotřeba
e-Niro Nájezdový úhel vpředu 16,6° Nájezdový úhel vzadu 29,0°
Citigo-e Nájezdový úhel vpředu 14,6° Nájezdový úhel vzadu 22,9°
Co tam máte dál?
Citigo-e Nájezdový úhel vpředu 14,6° Nájezdový úhel vzadu 22,9°
Co tam máte dál?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Spotřeba
Nájezdové úhly budou mít BEV proti ICE bezkonkurenční. Horší to bude s přejezdovými úhly díky velkým rozvorům.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Spotřeba
Asi bych si to musel nakreslit, rozvor 270 cm (e-Niro) versus 240 cm (Citigo) není zase takový rozdíl.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Spotřeba
Dnes už se dostávají BEV s rozvorem i přes 3 metry...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1061
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Spotřeba
Josef píše:e-Niro Nájezdový úhel vpředu 16,6° Nájezdový úhel vzadu 29,0°
Citigo-e Nájezdový úhel vpředu 14,6° Nájezdový úhel vzadu 22,9°
Co tam máte dál?
Jste mě vyhecoval, že jsem to musel jít vyfotit, myslim že nemáte zprávné infornace, zadní nájezdový úhel je jasný
Re: Spotřeba
já čerpal z manuálu Citigo, třeba to neumí ve Škodě změřit, netuším.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Spotřeba
Mohu se zeptat dalších vlastníků jak jsou na tom nyní se spotřebou na krátkých cestách? Letošní zimu nám nějak vzrostla spotřeba proti předchozím rokům. Mám podezření ze po nějaké svolávacce upravili topení v Eco režimu. Používám přes zimu na krátkých cestách - dříve při volbě Eco režimu bylo topení defakto deaktivovano (na popojeti na nakup/do prace nemá cenu auto vytapet) Ale teď se mi zda ze to topí jak na Normal režim. Jezdím s teplotou na 18• a auto bez AC. Díky za Vaše postřehy
Re: Spotřeba
Je potřeba i myslet na to, že letos je zima výrazně větší než v minulých letech. Kolem Vánoc bude vše jinak a budeme mít jaro
Audi Q4 Sportback e-tron 50