Palubní nabíječka
Moderátor: Josef
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33
Re: Palubní nabíječka
Tak jsem si ten modul EVSE také objednal. Ten modul vlevo jste sehnal kde? To je na tu komunikaci wifi?
Re: Palubní nabíječka
Štemba píše:autodiag píše:vyrobil jsem si walbox a nabijeni pres wifi ridim pres nej,pokud je co, protoze proste v aute je vse na max a nabijeni z walboxu stejne neomezuju(proc taky),jen se v logu nabijecky pdiivam kolik se dobilo
Hele, ze zajímavosti, proč se díváš kolik se nabilo? Úroveň nabití baterie přeci vidím v autě, nebo na dálku v aplikaci. Nějaký kWh jsou mi celkem šumak, zajímá mě přeci dojezd.? Log ti ukáže hodnotu z elektroměru, takže v autě je stejně miň o ztrátu na nabíječce, ne? Nebo mi něco uniká?
aby ty jsi mel o cem premejslet
Re: Palubní nabíječka
...
Naposledy upravil(a) autodiag dne čtv 18. čer 2020 7:04:59, celkem upraveno 1 x.
Re: Palubní nabíječka
autodiag píše:Štemba píše:Pěkná vestavba ve zdi.
Proč to dělat? Protože padl dotaz ne jak nabíjíš , ale zda jde v autě nastavit nabíjecí výkon. Což se může hodit při nabíjení dodanym kabelem když těch jeho 10A vyhazuje například ochranu na prodluzce, pak stačí omezit v autě na polovičních 5A (a jít se na den někam projít ).
Ono i mačkání tlačítka se zástrčkou v autě při nabíjení přepíná výkon, soudě dle meniciho se zbývajících času.
ty se mi opravdu zdas ....precti si prosim pozorne co jsem psal ,diky
jen technicka pokud nekomu 10A nabijecka vyhazuje jistic neni neco uplne jak my byt,nemyslis ? a nabijet auto 5A neni nabijeni ale masochysmus a velka trapena
Re: Palubní nabíječka
mirocz2002 píše:Tak jsem si ten modul EVSE také objednal. Ten modul vlevo jste sehnal kde? To je na tu komunikaci wifi?
ted nevim ktery myslis
kdyz to vezmu zleva doprava
3F hodiny s SO a RS485 vystupem (mensi jsem za rozumnou cenu nesehnal),4P stykac,EVSE s WiFi ,jistic 20A
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33
Re: Palubní nabíječka
Tak já objednal tento - tedy bez wifi
http://evracing.cz/simple-evse-wallbox
http://evracing.cz/simple-evse-wallbox
Re: Palubní nabíječka
mirocz2002 píše:Tak já objednal tento - tedy bez wifi
http://evracing.cz/simple-evse-wallbox
tu wifi jsem tam dodelal ja,neni original..mam ten modul uz cca 3 roky,nabijel jsem s tim F500 a ted jsem to predelal na citigo...
ale co nevidet bude verze wifi k dispozici,jak s ESP8266 tak i s ESP32
Re: Palubní nabíječka
autodiag píše:autodiag píše:Štemba píše:Pěkná vestavba ve zdi.
Proč to dělat? Protože padl dotaz ne jak nabíjíš , ale zda jde v autě nastavit nabíjecí výkon. Což se může hodit při nabíjení dodanym kabelem když těch jeho 10A vyhazuje například ochranu na prodluzce, pak stačí omezit v autě na polovičních 5A (a jít se na den někam projít ).
Ono i mačkání tlačítka se zástrčkou v autě při nabíjení přepíná výkon, soudě dle meniciho se zbývajících času.
ty se mi opravdu zdas ....precti si prosim pozorne co jsem psal ,diky
jen technicka pokud nekomu 10A nabijecka vyhazuje jistic neni neco uplne jak my byt,nemyslis ? a nabijet auto 5A neni nabijeni ale masochysmus a velka trapena
Čtením bys měl začít u sebe, nikde nepíšu o jističi a to záměrně. Na prodlužce bývá tepelná ochrana ( může vybavit ikdyž je rozmotanej celej buben (to píšu rovnou, abys neměl nutkání vykládat něco o namotaném bubnu a indukční cívce)), nikoliv jistič. I velká trápená při pomalém nabíjení je v nouzi lepší, než skejsnout bez možnosti nabít, nemyslíš?
V jiném vlákně to tu byl samej odborník, jak je nejlepší nabíjet baterii co nejnižším proudem, teď je to zase jinak .
Každopádně 5A na 3f kabelu u citiga je 2x5A a máš rovnoměrej odběr ze dvou fází u FVE se symetrickým střídačem...
Re: Palubní nabíječka
Štemba píše:autodiag píše:autodiag píše:
ty se mi opravdu zdas ....precti si prosim pozorne co jsem psal ,diky
jen technicka pokud nekomu 10A nabijecka vyhazuje jistic neni neco uplne jak my byt,nemyslis ? a nabijet auto 5A neni nabijeni ale masochysmus a velka trapena
Čtením bys měl začít u sebe, nikde nepíšu o jističi a to záměrně. Na prodlužce bývá tepelná ochrana ( může vybavit ikdyž je rozmotanej celej buben (to píšu rovnou, abys neměl nutkání vykládat něco o namotaném bubnu a indukční cívce)), nikoliv jistič. I velká trápená při pomalém nabíjení je v nouzi lepší, než skejsnout bez možnosti nabít, nemyslíš?
V jiném vlákně to tu byl samej odborník, jak je nejlepší nabíjet baterii co nejnižším proudem, teď je to zase jinak .
Každopádně 5A na 3f kabelu u citiga je 2x5A a máš rovnoměrej odběr ze dvou fází u FVE se symetrickým střídačem...
hochu ty jsi jina liga na tohle opravdu nemam
ale naco jsi opravdu velky odbornik je prekrucovani faktu dle momentalni potreby to ti opravdu jde ..no nic jdu se venoval lepsi cinnosti nez ti napisu jak velky jsi ...
Re: Palubní nabíječka
autodiag píše:Štemba píše:autodiag píše:
ty se mi opravdu zdas ....precti si prosim pozorne co jsem psal ,diky
jen technicka pokud nekomu 10A nabijecka vyhazuje jistic neni neco uplne jak my byt,nemyslis ? a nabijet auto 5A neni nabijeni ale masochysmus a velka trapena
Čtením bys měl začít u sebe, nikde nepíšu o jističi a to záměrně. Na prodlužce bývá tepelná ochrana ( může vybavit ikdyž je rozmotanej celej buben (to píšu rovnou, abys neměl nutkání vykládat něco o namotaném bubnu a indukční cívce)), nikoliv jistič. I velká trápená při pomalém nabíjení je v nouzi lepší, než skejsnout bez možnosti nabít, nemyslíš?
V jiném vlákně to tu byl samej odborník, jak je nejlepší nabíjet baterii co nejnižším proudem, teď je to zase jinak .
Každopádně 5A na 3f kabelu u citiga je 2x5A a máš rovnoměrej odběr ze dvou fází u FVE se symetrickým střídačem...
hochu ty jsi jina liga na tohle opravdu nemam
ale naco jsi opravdu velky odbornik je prekrucovani faktu dle momentalni potreby to ti opravdu jde ..no nic jdu se venoval lepsi cinnosti nez ti napisu jak velky jsi ...
Jdi, žádná fakta tu z tebe k danemu dotazu na omezení výkonu palubní nabíječky nastavením ve vozidle nevypadala a zjevně nevypadnou , jen uhybani od tématu. Škoda.
Re: Palubní nabíječka
Štemba píše: Jdi, žádná fakta tu z tebe k danemu dotazu na omezení výkonu palubní nabíječky nastavením ve vozidle nevypadala a zjevně nevypadnou , jen uhybani od tématu. Škoda.
vis,kdyz neumis cist je to tezke,ja na dotaz odpovedel,zbytek a tebe neresim ..a ja uz nic lepsiho nez pada z tebe nedokazu, ..
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1071
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Palubní nabíječka
TVL si roztrhejte občanky
Ale k tématu, vše už bylo řečeno, pokud potřebuji omezit proud a budu to dělat doma, tak určitě na wall boxu. Pokud potřebuji omezit proud na cestách pomocí originál kabelu 230V + kabelu na wall box, tak se do to dá v menu auta,ale je to pakárna to nastavit.
V menu auta, bych to dělal jedině v případě, že budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.
Ale k tématu, vše už bylo řečeno, pokud potřebuji omezit proud a budu to dělat doma, tak určitě na wall boxu. Pokud potřebuji omezit proud na cestách pomocí originál kabelu 230V + kabelu na wall box, tak se do to dá v menu auta,ale je to pakárna to nastavit.
V menu auta, bych to dělal jedině v případě, že budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.
Re: Palubní nabíječka
Citigo e IV píše:...budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.
Až si to přečte "Karel", tak tě poučí... http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=17&t=792
A napsat to na Hybrid, tak budeš kamenován...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Palubní nabíječka
Citigo e IV píše:TVL si roztrhejte občanky
ty se dnes uz strihaji :D ..
hele u me dobry ja se spis bavim
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1071
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Palubní nabíječka
Lama píše:Citigo e IV píše:...budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.
Až si to přečte "Karel", tak tě poučí... http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=17&t=792
A napsat to na Hybrid, tak budeš kamenován...
JAk to vypne za minutu mi pípne mobil a jdu na něj
Re: Palubní nabíječka
Citigo e IV píše:V menu auta, bych to dělal jedině v případě, že budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.
to je dobrý, to by mě nenapadlo, že to někdo řeší. Asi jezdím na špatný parkoviště, neb je u nás volno.
Re: Palubní nabíječka
autodiag píše:Citigo e IV píše:TVL si roztrhejte občanky
ty se dnes uz strihaji :D ..
hele u me dobry ja se spis bavim
A vo tom to je
Re: Palubní nabíječka
Lama píše:Citigo e IV píše:...budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.
Až si to přečte "Karel", tak tě poučí... http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=17&t=792
A napsat to na Hybrid, tak budeš kamenován...
ČEZ v té svojí aplikaci ukazuje cenu za nabíjení u každého nabíjecího výstupu rozdílně? Čili u Kaufu DC za prachy u těch co ho maj placený a současně AC po dobu otvírací doby píše zdarma?
Re: Palubní nabíječka
co jsem se bavil s technikem co ma u CEZ nabijeni na starosti,rikal ze je to hodne ruzne dle mist a kraju
rikal neco v tom smyslu ze u nekterych hodne freqventovanych CCS je 1:30h je free a k tomu jeste 10 minut hajeni,pak uz platis stani...u ostatnich nevim)
pry hodne preferuji Kauflandy a maji s nema smlouvu ze u kazdeho by meli byt alespon dve mista...
tarif,pokud mas free jako vetsina se citigo neplatis nic ale .pokud nemas uvedenou v profilu platebni metodu jako ja tak paradoxne stojan nespistis ani kldyz je nabijeni free :D ..take i na tento tarif se aplikuje po case placene stani za minutu jak jsem psal...jinak je placeni dle toho jaky tarif ma platici clovek zvoleny a jaka je k tomu cena u stojanu... v aplikaci je to videt
rikal neco v tom smyslu ze u nekterych hodne freqventovanych CCS je 1:30h je free a k tomu jeste 10 minut hajeni,pak uz platis stani...u ostatnich nevim)
pry hodne preferuji Kauflandy a maji s nema smlouvu ze u kazdeho by meli byt alespon dve mista...
tarif,pokud mas free jako vetsina se citigo neplatis nic ale .pokud nemas uvedenou v profilu platebni metodu jako ja tak paradoxne stojan nespistis ani kldyz je nabijeni free :D ..take i na tento tarif se aplikuje po case placene stani za minutu jak jsem psal...jinak je placeni dle toho jaky tarif ma platici clovek zvoleny a jaka je k tomu cena u stojanu... v aplikaci je to videt
Re: Palubní nabíječka
Jak píšeš, vidím u všeho zdarma (škoda-promo), čili s běžným tarifem tam budou rozdíly. Kaufland píše že to AC mají zdarma po dobu otevírací doby, tak jestli se i u AC mění popisek s cenou dle otevíračky, tak to teda maj docela vymakaný.