Palubní nabíječka

Moderátor: Josef

mirocz2002
Příspěvky: 28
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod mirocz2002 » čtv 18. čer 2020 5:19:25

Tak jsem si ten modul EVSE také objednal. Ten modul vlevo jste sehnal kde? To je na tu komunikaci wifi?
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod autodiag » čtv 18. čer 2020 7:00:08

Štemba píše:
autodiag píše:vyrobil jsem si walbox a nabijeni pres wifi ridim pres nej,pokud je co, protoze proste v aute je vse na max a nabijeni z walboxu stejne neomezuju(proc taky),jen se v logu nabijecky pdiivam kolik se dobilo

Hele, ze zajímavosti, proč se díváš kolik se nabilo? Úroveň nabití baterie přeci vidím v autě, nebo na dálku v aplikaci. Nějaký kWh jsou mi celkem šumak, zajímá mě přeci dojezd.? Log ti ukáže hodnotu z elektroměru, takže v autě je stejně miň o ztrátu na nabíječce, ne? Nebo mi něco uniká?


aby ty jsi mel o cem premejslet ;)
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod autodiag » čtv 18. čer 2020 7:01:48

...
Naposledy upravil(a) autodiag dne čtv 18. čer 2020 7:04:59, celkem upraveno 1 x.
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod autodiag » čtv 18. čer 2020 7:04:29

autodiag píše:
Štemba píše:Pěkná vestavba ve zdi.

Proč to dělat? Protože padl dotaz ne jak nabíjíš :lol: , ale zda jde v autě nastavit nabíjecí výkon. Což se může hodit při nabíjení dodanym kabelem když těch jeho 10A vyhazuje například ochranu na prodluzce, pak stačí omezit v autě na polovičních 5A (a jít se na den někam projít :D).

Ono i mačkání tlačítka se zástrčkou v autě při nabíjení přepíná výkon, soudě dle meniciho se zbývajících času. :idea:


ty se mi opravdu zdas :D ....precti si prosim pozorne co jsem psal ,diky
jen technicka pokud nekomu 10A nabijecka vyhazuje jistic neni neco uplne jak my byt,nemyslis ? a nabijet auto 5A neni nabijeni ale masochysmus a velka trapena
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod autodiag » čtv 18. čer 2020 7:07:52

mirocz2002 píše:Tak jsem si ten modul EVSE také objednal. Ten modul vlevo jste sehnal kde? To je na tu komunikaci wifi?


ted nevim ktery myslis
kdyz to vezmu zleva doprava
3F hodiny s SO a RS485 vystupem (mensi jsem za rozumnou cenu nesehnal),4P stykac,EVSE s WiFi ,jistic 20A
mirocz2002
Příspěvky: 28
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod mirocz2002 » čtv 18. čer 2020 7:58:31

Tak já objednal tento - tedy bez wifi
http://evracing.cz/simple-evse-wallbox
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod autodiag » čtv 18. čer 2020 8:07:34

mirocz2002 píše:Tak já objednal tento - tedy bez wifi
http://evracing.cz/simple-evse-wallbox


tu wifi jsem tam dodelal ja,neni original..mam ten modul uz cca 3 roky,nabijel jsem s tim F500 a ted jsem to predelal na citigo...
ale co nevidet bude verze wifi k dispozici,jak s ESP8266 tak i s ESP32
Uživatelský avatar
Štemba
Příspěvky: 264
Registrován: ned 29. bře 2020 18:11:17

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod Štemba » čtv 18. čer 2020 13:26:08

autodiag píše:
autodiag píše:
Štemba píše:Pěkná vestavba ve zdi.

Proč to dělat? Protože padl dotaz ne jak nabíjíš :lol: , ale zda jde v autě nastavit nabíjecí výkon. Což se může hodit při nabíjení dodanym kabelem když těch jeho 10A vyhazuje například ochranu na prodluzce, pak stačí omezit v autě na polovičních 5A (a jít se na den někam projít :D).

Ono i mačkání tlačítka se zástrčkou v autě při nabíjení přepíná výkon, soudě dle meniciho se zbývajících času. :idea:


ty se mi opravdu zdas :D ....precti si prosim pozorne co jsem psal ,diky
jen technicka pokud nekomu 10A nabijecka vyhazuje jistic neni neco uplne jak my byt,nemyslis ? a nabijet auto 5A neni nabijeni ale masochysmus a velka trapena

Čtením bys měl začít u sebe, nikde nepíšu o jističi a to záměrně. Na prodlužce bývá tepelná ochrana ( může vybavit ikdyž je rozmotanej celej buben (to píšu rovnou, abys neměl nutkání vykládat něco o namotaném bubnu a indukční cívce)), nikoliv jistič. I velká trápená při pomalém nabíjení je v nouzi lepší, než skejsnout bez možnosti nabít, nemyslíš?
V jiném vlákně to tu byl samej odborník, jak je nejlepší nabíjet baterii co nejnižším proudem, teď je to zase jinak ;) :lol: .
Každopádně 5A na 3f kabelu u citiga je 2x5A a máš rovnoměrej odběr ze dvou fází u FVE se symetrickým střídačem...
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod autodiag » čtv 18. čer 2020 14:27:43

Štemba píše:
autodiag píše:
autodiag píše:


ty se mi opravdu zdas :D ....precti si prosim pozorne co jsem psal ,diky
jen technicka pokud nekomu 10A nabijecka vyhazuje jistic neni neco uplne jak my byt,nemyslis ? a nabijet auto 5A neni nabijeni ale masochysmus a velka trapena

Čtením bys měl začít u sebe, nikde nepíšu o jističi a to záměrně. Na prodlužce bývá tepelná ochrana ( může vybavit ikdyž je rozmotanej celej buben (to píšu rovnou, abys neměl nutkání vykládat něco o namotaném bubnu a indukční cívce)), nikoliv jistič. I velká trápená při pomalém nabíjení je v nouzi lepší, než skejsnout bez možnosti nabít, nemyslíš?
V jiném vlákně to tu byl samej odborník, jak je nejlepší nabíjet baterii co nejnižším proudem, teď je to zase jinak ;) :lol: .
Každopádně 5A na 3f kabelu u citiga je 2x5A a máš rovnoměrej odběr ze dvou fází u FVE se symetrickým střídačem...



hochu ty jsi jina liga na tohle opravdu nemam :D :D :D :D
ale naco jsi opravdu velky odbornik je prekrucovani faktu dle momentalni potreby to ti opravdu jde :D :D :D ..no nic jdu se venoval lepsi cinnosti nez ti napisu jak velky jsi ;) ...
Uživatelský avatar
Štemba
Příspěvky: 264
Registrován: ned 29. bře 2020 18:11:17

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod Štemba » čtv 18. čer 2020 18:31:14

autodiag píše:
Štemba píše:
autodiag píše:
ty se mi opravdu zdas :D ....precti si prosim pozorne co jsem psal ,diky
jen technicka pokud nekomu 10A nabijecka vyhazuje jistic neni neco uplne jak my byt,nemyslis ? a nabijet auto 5A neni nabijeni ale masochysmus a velka trapena

Čtením bys měl začít u sebe, nikde nepíšu o jističi a to záměrně. Na prodlužce bývá tepelná ochrana ( může vybavit ikdyž je rozmotanej celej buben (to píšu rovnou, abys neměl nutkání vykládat něco o namotaném bubnu a indukční cívce)), nikoliv jistič. I velká trápená při pomalém nabíjení je v nouzi lepší, než skejsnout bez možnosti nabít, nemyslíš?
V jiném vlákně to tu byl samej odborník, jak je nejlepší nabíjet baterii co nejnižším proudem, teď je to zase jinak ;) :lol: .
Každopádně 5A na 3f kabelu u citiga je 2x5A a máš rovnoměrej odběr ze dvou fází u FVE se symetrickým střídačem...



hochu ty jsi jina liga na tohle opravdu nemam :D :D :D :D
ale naco jsi opravdu velky odbornik je prekrucovani faktu dle momentalni potreby to ti opravdu jde :D :D :D ..no nic jdu se venoval lepsi cinnosti nez ti napisu jak velky jsi ;) ...

:D Jdi, žádná fakta tu z tebe k danemu dotazu na omezení výkonu palubní nabíječky nastavením ve vozidle nevypadala a zjevně nevypadnou 8-), jen uhybani od tématu. Škoda.
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod autodiag » čtv 18. čer 2020 19:53:32

Štemba píše: :D Jdi, žádná fakta tu z tebe k danemu dotazu na omezení výkonu palubní nabíječky nastavením ve vozidle nevypadala a zjevně nevypadnou 8-), jen uhybani od tématu. Škoda.


vis,kdyz neumis cist je to tezke,ja na dotaz odpovedel,zbytek a tebe neresim ;) ..a ja uz nic lepsiho nez pada z tebe nedokazu, ;)..
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1069
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod Citigo e IV » pát 19. čer 2020 9:09:15

TVL si roztrhejte občanky :D

Ale k tématu, vše už bylo řečeno, pokud potřebuji omezit proud a budu to dělat doma, tak určitě na wall boxu. Pokud potřebuji omezit proud na cestách pomocí originál kabelu 230V + kabelu na wall box, tak se do to dá v menu auta,ale je to pakárna to nastavit.

V menu auta, bych to dělal jedině v případě, že budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1877
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod Lama » pát 19. čer 2020 9:39:42

Citigo e IV píše:...budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.

Až si to přečte "Karel", tak tě poučí... http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=17&t=792
A napsat to na Hybrid, tak budeš kamenován... :lol:
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod autodiag » pát 19. čer 2020 9:47:52

Citigo e IV píše:TVL si roztrhejte občanky :D


ty se dnes uz strihaji :D:D ..
hele u me dobry ja se spis bavim :roll:
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1069
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod Citigo e IV » pát 19. čer 2020 12:41:40

Lama píše:
Citigo e IV píše:...budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.

Až si to přečte "Karel", tak tě poučí... http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=17&t=792
A napsat to na Hybrid, tak budeš kamenován... :lol:


JAk to vypne za minutu mi pípne mobil a jdu na něj :mrgreen:
Uživatelský avatar
Štemba
Příspěvky: 264
Registrován: ned 29. bře 2020 18:11:17

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod Štemba » pát 19. čer 2020 14:05:22

Citigo e IV píše:V menu auta, bych to dělal jedině v případě, že budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.

:lol: to je dobrý, to by mě nenapadlo, že to někdo řeší. Asi jezdím na špatný parkoviště, neb je u nás volno.
Uživatelský avatar
Štemba
Příspěvky: 264
Registrován: ned 29. bře 2020 18:11:17

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod Štemba » pát 19. čer 2020 14:06:02

autodiag píše:
Citigo e IV píše:TVL si roztrhejte občanky :D


ty se dnes uz strihaji :D:D ..
hele u me dobry ja se spis bavim :roll:

A vo tom to je :idea: :D
Uživatelský avatar
Štemba
Příspěvky: 264
Registrován: ned 29. bře 2020 18:11:17

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod Štemba » pát 19. čer 2020 14:11:54

Lama píše:
Citigo e IV píše:...budu nabíjet na veřejné stanici a budu ji chtít použít jako parkoviště. třeba na čezu je tuším 5 hodin nabíjeni na AC bez poplatku za parkování a pokud přijedu chci stát 4 hodiny, ale přes AC 7,2 Kw bych měl 100% za 2 hodiny, tak si nastavím proud tak, aby mě to prostě časově vyšlo a nikdo mě nemohl prudit, že nenabíjím.

Až si to přečte "Karel", tak tě poučí... http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=17&t=792
A napsat to na Hybrid, tak budeš kamenován... :lol:

ČEZ v té svojí aplikaci ukazuje cenu za nabíjení u každého nabíjecího výstupu rozdílně? Čili u Kaufu DC za prachy u těch co ho maj placený a současně AC po dobu otvírací doby píše zdarma?
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod autodiag » pát 19. čer 2020 14:46:09

co jsem se bavil s technikem co ma u CEZ nabijeni na starosti,rikal ze je to hodne ruzne dle mist a kraju
rikal neco v tom smyslu ze u nekterych hodne freqventovanych CCS je 1:30h je free a k tomu jeste 10 minut hajeni,pak uz platis stani...u ostatnich nevim)
pry hodne preferuji Kauflandy a maji s nema smlouvu ze u kazdeho by meli byt alespon dve mista...
tarif,pokud mas free jako vetsina se citigo neplatis nic ale .pokud nemas uvedenou v profilu platebni metodu jako ja tak paradoxne stojan nespistis ani kldyz je nabijeni free :D:D ..take i na tento tarif se aplikuje po case placene stani za minutu jak jsem psal...jinak je placeni dle toho jaky tarif ma platici clovek zvoleny a jaka je k tomu cena u stojanu... v aplikaci je to videt
Uživatelský avatar
Štemba
Příspěvky: 264
Registrován: ned 29. bře 2020 18:11:17

Re: Palubní nabíječka

Příspěvekod Štemba » pát 19. čer 2020 14:53:48

Jak píšeš, vidím u všeho zdarma (škoda-promo), čili s běžným tarifem tam budou rozdíly. Kaufland píše že to AC mají zdarma po dobu otevírací doby, tak jestli se i u AC mění popisek s cenou dle otevíračky, tak to teda maj docela vymakaný.