Příspěvekod Radovan » čtv 06. úno 2020 13:52:30
Mělo by to být v létě spíše k těm hraničním 30 kW, pokud ovšem nedojde k rapidgate tím, že lidi s tím budou lítat po dálnici a chtít rychlonabíjet na delších trasách. I tak to ale na 80% bude trvat minimálně hodinu.
Dnes po 2 hodinách ježdění a ujetých 84 km na trase Ostrava-Havířov-Dolní Domaslavice a zpět (kombinace městská rychlost 50, rychlostní silnice 80 a 90 km/h, ježděno na tempomat s 10% navýšením, tj. 55, 88 a 99 km/h) ve 12:00 započato rychlonabíjení CCS na stojanu ČET Benzina Ostrava Rudná, venku +2,5°C, poloviční baterka dle analogového ukazatele, dojezd palubní počítač 115 km, průměrná spotřeba 16,2 kWh/100 km
Po 1 minutě nabito 0,359 kWh, 55% stav baterie dle stojanu.
Po 10 minutách nabito 3,553 kWh, 65% stav baterie dle stojanu.
Ve 12:26 h krátká zkouška ohřevu/klima kabiny v době nabíjení, lze po otočení klíčkem do první polohy, ihned naběhne klima defaultně na +22°C, rozjede se rádio, okamžitá spotřeba 2,4 kW, dojezd palubní počítač 173 km.
Po 39:26 min. nabito 10,795 kWh, 85% stav baterie dle stojanu.
Nabíjení přerušeno manuálně při 93% dle stojanu, za 1:08 h nabito 14,078 kWh, ve 13:14 h skoro plná baterka dle analogového ukazatele, dojezd palubní počítač 218 km.
Zjištěno, že do 80% kapacity baterie byl výkon nabíjení kolem 25 kW, pak prudce klesal až do 93%, konečný průměr je tak necelých 14 kW.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000