Štemba píše:Když vás tu oba tak pobavilo, tak můžete zapřemýšlet, proč jde nastavit v move a fun v citigo nabíjecí prou 32A
(to je jen popíchnutí, očekávám odpověď, že nejspíš kvůli jiným trhům než Evropa, ale typ vozu by měla move a fun poznat (pokud nejsou opravdu ve škodě naprostí šlendriáni) a pak by tuto volbu neměla apka u vozu s max 16A nabízet)
Ahoj koukam o výkendu tu byla živo
To že Citigo nebude nabíjet z jedné fáze 32A pomocí standarních nabíjecích kabelů bylo jasné už od počátku, ale zapojit vázi L1 také na L2 něco jako u sporáku by podle mě asi šlo, jen je třeba si uvědomit že výsledný proud bude 2x tak velký než bude nastaveno na EVSE. TJ pro 25A je třeba nastavit 12, nebo 13 A.
Je tu jen jeden problém a to je proud v N vodiči, pokud pujde L1 a L2 16A , je logické, že zpět půjde nulákem proud 32A a já nevím jestli je nabíjecí zásuvka dimenzovaná na 16A, nebo 32A a co vedení od zásuvky k měniči je přec celé vozidlo, mají tam na 16A 2,5 mm2 měd nebo 4mm2, že by tam bylo doporučená šestka pochybuju, mohu se podívat do motoru, jetli ty dráty v nabíječi jsou vidět. To by tak nevadilo, bude to maximálně trochu hřát.
Horší je že možná budou v nabíječi tavné pojistky jak jsem měl rozebranou nabiječku na Niro PHEV tak jsou na L1 i N.
A pokud tam budou 16A pojistky, což netuším tak by se mohla ta nuláková 16A při 32A spolehlivě přepalit.
Takže by to chtělo dotaz na infolinku škoda, jestli se mohou nabíječky zapojit na stejné napětí bez fázového posunu, podle mě odpoví ,že se nesmí dělat na kabelech a voze žádné upravy a použít schválený wall box podle IEC ... DIN... atd. což tohle zapojení jak psal dracek naprosto vylučuje.