Turbo píše:Tak především je to pro mě překvapující, když jsem jinde v autorizákách slyšel nářky co vše musí nakupovat, upravovat nebo jak postupovat, že někoho nechají nezávisle fungovat. Ale tím to nezpochybňuji, znalosti diagnostiky máš evidentně excelentní.
ty narky jsou na jednu stranu opodstatnene,ALE .. ja mam autoizaci pro cely koncern (audi,skoda,seat,vw) kdyz vis co chces delat a neinvestujes bezmyslenkovite do toho co ti soudruzi z nemecka doporuci a nakazou neni to tak zle..pokud chces informace ,TSB,schemata a diagnostiku neni to co by neslo zaplatit ,ono pokud chces delat praci solidne nic jineho ti stejne nezbyde,ovsem pokud chces ziskat GEKO tak to uz jinde jsme a tam opravdu zacina to prave financni peklo..ja to zatim nepotreboval,vse se da zatim udelat jinak,ale od MR2020 zacinaji aplikovat SFD a to uz je problem,bez GEKO certifikatu se neobejdes
Turbo píše:MR2020 jsem neměl zatím potřebu s VCDS řešit, ale loni jsem měnil kabel na V2, který by měl i ty novější auta zvládat? Nemůžu porovnat s origo diagnostikou, ale pro moje účely VCDS úplně v pohodě. Zklamání je ISTA na BMW, škoda peněz a energie, zlatá KTS. .
ja prave nechtel cpat Svobodovy nesmysly za rok stare updaty a za novy interface , koupil VCP a mel jsem to udelat uz driv..
Turbo píše:No ale nebavíme se o dopravních předpisech, světelných podmínkách, nebo složení paliva. Ta baterie bude mít shodnou optimální provozní teplotu tady v ČR, v Norsku, stejně jako v Africe. Nebo?
to jsi spatne ochopil,neni to o vsech tech vecech ktere jsi napsal,ale treba o namorske vysce (jina hustota vzduchu) neboo teplotach (jine krivky motoru zjednodusene)...ano optimalni teplotu okoli i vaterie shodnou mit bude vsude po svete ,ale realnou uz nikoli
Turbo píše:Ještě mě napadlo, že pokud by byla možnost vidět historii nabíjení včetně teplot, tak by možná z toho šlo vytvořit nějaký graf rychlosti nabíjení, který by asi majitelé Citiga uvítali. Nebo lépe pokud máš možnost vidět i hlouběji do SW, tak by to bylo úplně optimální, dalo by se predikovat jak to bude v létě vypadat.
to by asi slo ale to aby jsi mel v aute 27/7 loger ktery to zapisuje...jde to i rucne ale ja na tohle cas moc nemam
..
s temi zaznamy je to mysleno tak ze je videt hodnota jakou auto nabijelo maximalne a minimalne...
proto jsem napsal ze POKUD to nebude jak ma byt ,zajdu reklamovat a tim se spustila tato debata
cekam take na nove vydani ODISe ve kterem uz bude plnohodnotna podpora citiga iV MR2020