líný cígo píše:Tak já se už poprvé dostal na 32Kwh při 13° teplotě a po 200km jízdy.
jj..pockej na letni teploty kolem 20-25 to poleti naplno...
podle me je powermanagment pomerne zvladnuty a inteligentni
Moderátor: Josef
líný cígo píše:Tak já se už poprvé dostal na 32Kwh při 13° teplotě a po 200km jízdy.
dort píše:Tak jen dodatek k mému "historickému" tvrzení ohledem Citigo IV a rychlosti dobíjení, bohužel byť auta vypadají jako Citigo IV, tak to jsou kdovíjaké předprodukční kusy jen Citigo, některé loni v létě polepené jako e-pilot (palubní deska ještě nesla nápis e-Up), tyhle vozy mají asi nabíječky ale i baterie z e-Golf 36kW, takže jsou opravdu schopny nabíjet až 38kW - omlouvám se za mystifikaci!
Včera večer jsem měl možnost vidět jeden tento kousek na nabíječce a šlak mne mohl trefit, já s IV 10 kW za cca půl hodiny a vedle Škoda Citigo to samé za 16-17 minut!
Takže beru zpět a souhlasím IV je opravdu trest na rychlodobíječce!
autodiag píše:tak ja jsem s fialtem byl spokojenej to zase ano,nabijel jsem doma pres noc a problem mi to nedelalo
Citigo ted budu nabijet na CEz kdyz je to teda na rok zadara tak uvidime..zkousel jsem i doma a bez walboxu ktery jeste nemam hotovy s origi nabijeckou uz mirne traga je (14h) s wakboxem ato ale zase bude veselejsi....
v lete to bude falt lepsi
ano moje citigo je cervene ,nekde jsme se videli ?
Josef píše:a to se neprodávají BEV ve velkém. Časem to bude nepoužitelné, pokud tam neudělají alespoň dvě další nabíječky.