Re: Škoda Citigo E
Napsal: stř 11. bře 2020 17:01:59
Tak pak je webasto zbytečné, kapacita je slušná i na takové předtopení.
Fórum o elektromobilech a podpůrné infrastruktuře
http://elektroforum.cz/
C-zero píše:Teď otázka jestli ta cena 479tkč je s DPH nebo bez DPH vůbec bych se nedivil kdyby ta cena nakonec byla přes 500tkč......
Citigo e IV píše: Co jsem měl webasto s Mievu tak bralo 1 litr na 100 Km při courání po městě, na "dálku" to bralo asi polovinu.
C-zero píše:C-zero píše:Teď otázka jestli ta cena 479tkč je s DPH nebo bez DPH vůbec bych se nedivil kdyby ta cena nakonec byla přes 500tkč......
Tak jsme se dočkali....
https://www.autorevue.cz/skoda-citigoe- ... t-zdrazila
autodiag píše:Citigo e IV píše:Dá se pomocí diagnostiky teda v domácích podmínkách zjistit něco o baterce kromě teploty a napětí? Jako kolik přes ní proteklo Ah tam a zpátky a použitelná kapacita a něco o bufferu kde to má ? Bylo by to zajimavé vidět případný rozdíl s tím co zjistí autorizák v případě nějakého sporu.
prijde nato co je to v domacich podminkach...ja se tim zivim ,takze mimo fabricke diagnostiky (ODIS) pouzivam i jine profi zejmena pro nestandartni kodovani a operace s jednotkama takze se da rict ze jsem natom stejne jako ve znacce ..informace kolik "dovnitr" a kolik "ven" je k dispozici
https://drive.google.com/open?id=1xOAAhpoTSzYs0hWjSJE1ISygrVHAC73QCitigo e IV píše:Osobně si myslím že přístup k aktulání kapacitě bude zamnut,aby se v tom nikdo nehrabal. U mitsubishi mi tyhle informace při servisu vytiskli včetně kapacity. U Kie nic tam mi nikdy nic nedali, tak jsem zvědavej na škodovku.
ano je to jak pises,v merenych hodnotach je primo polozka aktualni kapacita baterie,je ovsem pod heslem (budu badat dal)
oproti jinym ,treba F500 ,jsou tyhle informace nejspis strasne tajne
Citigo e IV píše:Nyní mám za posledních 156 Km cukání po městě a extra nic moc úsporné jízdy spotřebu 16,2 kWh/100 Km
z toho je spotřeba na jízdu 16,8 spotřeba topení 5,5 (pouze) a 6,1 kWh dodala rekuperace, což je dost 36% ,ale není to tím, že jezdím brzda plyn, ale horské podnínky kopce. Takže logicky v létě se člověk může těšit na spotřeba kolem deseti, když se odečtou zimní pneu a řidší vzduch, tak myslím, že 9 nebude nereálné tj. dojezd uspornou jízdou 350 Km.
ja to mam momentalne podobne
https://drive.google.com/open?id=1g-wAvRTUroaEHhZxKJBFwN6dkGCyt5R1
https://drive.google.com/open?id=1Lnzrh-grunLlY0n8vab1Rm_xHi_pHYMN
dobijeni je tak trochu alchymie..zkousel jsem nabijet 3x na stejnem stojanu
19.2 byla teplota 5 stupnu a baterie mela cca 30% nabijeni po jizde 7km
20.2 41minut teplota 7 stupnu a baterka cca 35% nabijeni po ujeti 5km
20.4 43 minut teplota 7 stupnu a baterva cca 40% nabijeni po ujeti 60km dalnice rychlost 120
https://drive.google.com/open?id=1BaweMFWcCqv25cQ86pFLf7uUrcqtDKeb
Palo47 píše:
Mám zaujímavú informáciu. Do mobilnej aplikácie Car Scanner bol pridaný profil e-up/ citygo iV. V dnešnej aktualizácii pre iOS (zrejme aj v Android) boli pridane (moja spolupraca s nemeckym nadšencom Sharcow a programatorom Car Scanner):
Counter Ah Charging
Counter Ah Discharging
Counter kWh Charging
Counter kWh Discharging.
l.
Palo47 píše:Prosba pre “Autodiag” ktorý sa diagnostikou zaoberá profesionálne.
Prosím ho aby porovnal údaje čítačov zistených aplikáciou Car Scanner ELM OBDII s údajmi originalnej diagnostiky Škoda. V svojom prispevku má odvolávku na presne zhodný screenshot diagnostiky Škoda.
Veľka vďaka ak by to urobil.
Palo47 píše: Aplikácia Car Scanner je zdarma a určite by sa našiel niekto kto by Vám nejaky ELM ODBII adapter požičal.
Car Scanner je čisto “PASIVNA” aplikacia, dokáže len interpretovať odpovede na commandy a nedokáže “kodovanie” takže nehrozí nevhodný zásah do konfigurácie.
Palo47 píše:Autor Car Scanner nie neskúsený začiatočnik. A prikazy použité v profile e-up sú získanné “odposluchom” diagnostiky OBDelevenen iným nemeckým nadšencom čo značí, že každý použitý príkaz bol na e-up prakticky overený, že nemá žiadne deštrukčné účinky.
OBDeleven uvádza, že má údajne autorizáciu od VW. OBDeleven má silne zastúpenie v Nemecku, tak je dosť pravdepodobné, že skutočne má autorizáciu VW. A to má aj plné dlhé kódovanie. Ale aj akési vidgety, jednotlačítkove aplikácie vovnútri, ktorými sa daju meniť bežné funkcie ako Coming Home a pod.
Palo47 píše:Tvoj nazor na SoH je pragmatický. Ale ja si nekupujem e-up len na jazdenie ale ako koníčka na sledovanie všetkeho čo sa mi zdá zaujímavé. A myslím, že 99% prispievateľov tohoto fóra je podobných.
SoH planujem merať maximálne raz za 6 mesiacov a bude ma zaujímať trend zmeny a samozrejme potrebujem poznať východzí stav, preto chcem merať SoH hneď úplne na začiatku.
Toto robím už 4 roky na mojich dvoch elektrobycykloch - vlastná skladačka 620 Wh Panasonic baterie.
Nemienim sa ale zaoberať problémami a sledovaním dobíjania. Budem dobíjať v 99,9% v noci z bežnej zásuvky.
Palo47 píše:SoH planujem merať maximálne raz za 6 mesiacov a bude ma zaujímať trend zmeny a samozrejme potrebujem poznať východzí stav, preto chcem merať SoH hneď úplne na začiatku.