autodiag píše:oficialne je to 10-15 tydnu dle smlouvy
neoficialne by to pry mohlo klapnout do konce roku
dle informaci sjela prvni 20.11.2019 tak nevim
Objednal jsem na konci října za 429k, dodávka prý konec ledna...
Moderátor: Josef
autodiag píše:oficialne je to 10-15 tydnu dle smlouvy
neoficialne by to pry mohlo klapnout do konce roku
dle informaci sjela prvni 20.11.2019 tak nevim
Josef píše:My jsme diskutovali průměrnou rychlost nabíjení. Kia Soul má taky reálnou rychlost nabíjení 47 kW, ale výsledná průměrná 20-83% je o cca 20% nižší.
dort píše:Josef píše:My jsme diskutovali průměrnou rychlost nabíjení. Kia Soul má taky reálnou rychlost nabíjení 47 kW, ale výsledná průměrná 20-83% je o cca 20% nižší.
Nevím jak KIA ale i IV to má stejně 40kW papírově, 32 kW reálně , takže ano cca -20% v do 83% nabití baterie
Havrla píše:Kolega cekal na CitiGo az si koupil I3
UDA píše:Ahoj, tak už jsem si ho ve středu přivezl, zatím jsem s tím moc nenajel, ale už se můžete ptát co Vás zajímá.
Při viewtopic.php?f=16&t=566 měla Škodovka v jedné (té nejvíce rozpracované) aplikaci možnost nastavit např 80%, ale bylo trošku ukryté v menu. Vzpomínám si, že jsem se ptal proč takovou výhodu (pokud to tedy opravdu umí) skrývají tak hluboko v menu.Pisi69 píše:UDA píše:- zda se dá v autě/aplikaci nastavit % nabití baterie (abych každý den nenabijel na 100% ale napr jen na 80% a šetřil baterii)
denial píše:Dobry den.
k autu pribaleny Mode2 kabel nezvlada 230V 16A 3.6kW nabijanie?
7.2kW sa da nabijat cez beznu trojfazovu zasuvku na miesacku - s prilozenym Mode3 kabelom s redukciou na 5-kolik?
Diky.
Radovan píše:Mně bude hodně zajímat po nějakých pár tisících km ve Škodovce srovnání s ježděním v iMiev. Co se pohodlí, použitelnosti, odvozu nákladů a celkového komfortu používání týče. Takové to ďábel je skrytý v detailu. Taky jak bude vypadat opravdový reálný dojezd na podobných trasách, kde jste jezdil s iMiev a to zejména v závislosti na teplotách venku. No a nakonec nabíjení a rychlonabíjení. Časy a kW.