Škoda Citigo E

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Citigo e IV » ned 09. srp 2020 22:53:21

Josef píše:Vypadá to že u e-Niro to řízení v pruzích lze vypnout v menu nastavení, takže není potřeba dělat nic speciálního. Já jsem k tomu auto řízení dost skeptický, protože po té době co jezdím po dálnici v těch různých rekonstrukcích, tak se neodvážím něco takového spustit a nechat to řídit, fakt to nefunguje moc dobře.


Není učel toho systému aby to řidilo samo. V návodu je napsano, ze se musi za vsech okolnosti drzet volat. CITIGO ani NIRO nema autopilota jako Tesla. Ja s tim jezdim jako by to tam nebylo, zasahuje to do rizeni ninimalne a kdyz neni problem to preprat.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Josef » ned 09. srp 2020 23:18:11

Mě to spíš otravuje většinu času, takže to doufám přepnu jen do funkce adaptivní tempomat.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pon 10. srp 2020 6:58:29

[quote="Citigo e IV"]Vypnout bezpečnostní, prvek to je na pováženou, chápu že se dá vypnout ručně, ale to se má dělat jen tam kde to je nutné, třeba na stavbách dálnic, kde jsou pruhy uprostřed bílé, na krajních dočasné žluté a auto neví kam jet. Na normální zkolaudované silnici se to musí zapnout.
Stejně jako ESP se přece vypíná jen v hlubokém sněhu, nebo při vyproštění vozu, nikdo soudný ho přece nevypne natrvalo.

Vsadil bych se že takto upravené auto na dvou TK ze tří neprojde.[/quote

panove uz se zase dostavame kam asi nechcem :D

tak ja to shrnu, Lane Assist NENI opakuji NENI bezpecnostni prvek vozidle ,ale jen jizdni asistent to je potreba si uvedomit a neplest si funkce a pojmy..navic tento asistent je v tomto vozidle velmi nedokonaly a funkcne orezany oproti jinym vozum znacky, je spis otravujici a pokud si dobre vzpominam byl jsi jeden z tech ktery na nej nadaval a psal ze prvni co udela po usednuti za volant je to ze vypina ;)...a prave ESP by ja osobne ve snehu opravdu nevypinal ,je to stabilizacni system ...
srovnavat Lane assist s ESP nebo TMPS je trochu mimo uroven,kdyz pominu ze ESP je ABS a jako takove je opravdu bezpecnostni prvek ktery se ovsem vypnou take manualne dal ale jen do 40km/h...to nebyl dobry argument
na normalni zkolaudovane silnici (vyzkouseno na nekolika) se to semnou pere kdyz chci zatacku projet trochu jinak nez on si mysli,(ovsem stale mezi pruhy),nebo se pred zatackou vypne a je nefunkcni..vyzkousej si jizdu treba bez pruhu na silnicich I nebo II tridy,to uplne neni co ma delat
kdyz o tom vis a pocitas s tim stejne je to neprijemne
kdyz to porovnam s Toyotou Avensis T27 z roku 2010 s timto asistentem tak je to uplne neporovnatelne se citigo a kdyz porovnam s druhym autem v garazi toyotou C-HR HSD 2019 kde o tom systemu takrka nevim je to k placi..nevic u toyot je tento asistent trvale vypnutu,zapnout ho lze dle potreby na volantu,coz za me je to tak jak by to byl melo..chces tak si zapni,nechces nech byt a ne jako u Citiga natvrdo zaple..
proto ja soudny jsem a Lane Assist jsem si vypnul ;)
s tim vsazenim se do toho s tebou klidne pujdu ;) .. STK to projde,neni duvod aby neproslo,protose je to pouze asistent ktery se da vypnout,stejne jako kdyz na STP prijedes s vyplym airbagem spolujezdce..airbag vyply,jeho kontrolka sviti ,informace o vyple funkci je dana...
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pon 10. srp 2020 9:24:49

Lama píše:Odpovím otázkou. Proč lze něco zapnout, vypnout uživatelsky a něco třeba ne? Viděl bych to jako neoprávněný zásah do vozidla v extrému až na porušení záruky. Chápu, že jste servisák, ale to si pak můžete vypnou nebo přenastavit i další věci, třeba maximální rychlost a v případě havárie, při prokázané větší než maximální rychlosti to už neokecáte...


a vis ze se nema odpovidat na otazku otazkou ? :D :D
i kdyz jsi mi neodpovedel ,ja ti ovsem odpovim:D
bezpecnostni prvky vypnout nejdou nebo z omezenim,napriklad zminene TMPS nebo ABS
co vypnout jde ,v nekterych znackach i nastaveno z vyroby, jsou jizdni asistenti protoze je to proste jen asistent/pomocnik rizeni,naprikald zmineny Lane assist,ASR nekde i omezene ESP jakoz to funkce systemu ABS

jak jsem psal je potreba si neplest pojmy jizdni asistent a bezpecnostni prvek,at uz pasivni ci aktivni ;) ..

k te diagnostice...je to ciste o nastaveni jiz naprogramovaneho,proto se nejedna o zadny zasah natoz tak poruseni zarucnich podminek, podle tohoto meritka by sis nemohl zmenit takove nastaveni jako je teplota klimatizace ,automaticke zamykani ci zadni sterac pri spatecce je to totiz zcela identicky postup
pokud dochazi argument na tema vypnuteho lane assist ,neni moudre davat takove proklady jako vypnuti ABS,nnastaveni hodnot omezovace a podobne,porovnavat velikost jablka a hrusky je irelevantni ;) ..
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Josef » pon 10. srp 2020 10:21:14

Tak jsem se v tom nastavení vozidla trochu pošťoural, těch asistentů je tam moc :) takže lze vypnout udržování v pruzích při zapnutém tempomatu, což je fajn, chová se to pak jen jako standardní adaptivní tempomat. Také lze vypnout to tahání za volant při přejetí pruhu a zvolit jen zvukovou hlášku.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pon 10. srp 2020 10:32:13

Josef píše:Tak jsem se v tom nastavení vozidla trochu pošťoural, těch asistentů je tam moc :) takže lze vypnout udržování v pruzích při zapnutém tempomatu, což je fajn, chová se to pak jen jako standardní adaptivní tempomat. Také lze vypnout to tahání za volant při přejetí pruhu a zvolit jen zvukovou hlášku.


tak, ted jsi vypl bezpecnostniho asistenta a pujdes na pranyr vedle me :D :D :D
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Josef » pon 10. srp 2020 10:41:29

Ovšem já to vypnul v uživatelském menu auta :lol: Ale na pranýři už stejně jsem, protože vypínám zvuk do 30 km/h, což e-Niro stále umí a prý umět nemá :)
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Lama » pon 10. srp 2020 16:21:21

Josef píše:Vypadá to že u e-Niro to řízení v pruzích lze vypnout v menu nastavení, takže není potřeba dělat nic speciálního. Já jsem k tomu auto řízení dost skeptický, protože po té době co jezdím po dálnici v těch různých rekonstrukcích, tak se neodvážím něco takového spustit a nechat to řídit, fakt to nefunguje moc dobře.

Záleží zda máte pouze LKA, nebo i LFA, to funguje perfektně a už od 0 (10) km a byl jsme překvapen právě v těch rekonstrukcích.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Lama » pon 10. srp 2020 16:25:57

Josef píše:Mě to spíš otravuje většinu času, takže to doufám přepnu jen do funkce adaptivní tempomat.

LFA právě funguje pouze při zapnutém adapt.tempomatu. Když jedete bez tempomatu, vypne se LFA a nejde zapnout (u IONIQa fungovalo i bez tempomatu, ale až od 60 do 55 km/hod. a bylo propojeno s LKA. KONA má LKA a LFA samostatně a nechá se v menu funkčnost zafajfknout.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Lama » pon 10. srp 2020 16:42:23

autodiag píše:
Lama píše:Odpovím otázkou. Proč lze něco zapnout, vypnout uživatelsky a něco třeba ne? Viděl bych to jako neoprávněný zásah do vozidla v extrému až na porušení záruky. Chápu, že jste servisák, ale to si pak můžete vypnou nebo přenastavit i další věci, třeba maximální rychlost a v případě havárie, při prokázané větší než maximální rychlosti to už neokecáte...


a vis ze se nema odpovidat na otazku otazkou ? :D :D
i kdyz jsi mi neodpovedel ,ja ti ovsem odpovim:D
bezpecnostni prvky vypnout nejdou nebo z omezenim,napriklad zminene TMPS nebo ABS
co vypnout jde ,v nekterych znackach i nastaveno z vyroby, jsou jizdni asistenti protoze je to proste jen asistent/pomocnik rizeni,naprikald zmineny Lane assist,ASR nekde i omezene ESP jakoz to funkce systemu ABS

jak jsem psal je potreba si neplest pojmy jizdni asistent a bezpecnostni prvek,at uz pasivni ci aktivni ;) ..

k te diagnostice...je to ciste o nastaveni jiz naprogramovaneho,proto se nejedna o zadny zasah natoz tak poruseni zarucnich podminek, podle tohoto meritka by sis nemohl zmenit takove nastaveni jako je teplota klimatizace ,automaticke zamykani ci zadni sterac pri spatecce je to totiz zcela identicky postup
pokud dochazi argument na tema vypnuteho lane assist ,neni moudre davat takove proklady jako vypnuti ABS,nnastaveni hodnot omezovace a podobne,porovnavat velikost jablka a hrusky je irelevantni ;) ..

LKA se dává do aut, aby splnilo 5 hvězdiček. Jde tedy o bezpečnostní prvek, který je zatím v "plenkách" a stejně tak jako umělý zvuk třeba s časem nepůjde vypnout vůbec a postupně bude stejně jako SOS.
v eCitigu LKA nefunguje ideálně a navíc se "pere" velkou silou. Jak píšete, u jiných aut je to podstatně lépe vychytané a o systému řidič skoro neví.
LFA je další stupeˇ, který eCitigo nemá a u Kony mě fak jeho funkce mile překvapila (ve stovnání s Iinoqem, kde to nějak fungovalo). U Kony to funguje jako autopilot přes půl minuty.
Kamery jsou asi různě citlivě, jak jste psal, že potmě má eCitigo systém nefunkční, tak u Ioniqa mám odzkoušeno, že potmě s vypnutými světly to fungovalo a v husté mlze to byl dobrá pomocník.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Lama » pon 10. srp 2020 16:45:09

autodiag píše:
Josef píše:Tak jsem se v tom nastavení vozidla trochu pošťoural, těch asistentů je tam moc :) takže lze vypnout udržování v pruzích při zapnutém tempomatu, což je fajn, chová se to pak jen jako standardní adaptivní tempomat. Také lze vypnout to tahání za volant při přejetí pruhu a zvolit jen zvukovou hlášku.


tak, ted jsi vypl bezpecnostniho asistenta a pujdes na pranyr vedle me :D :D :D

Josef se špatně vyjádřil - vypnul LFA, nikoliv LKA a udělal to v menu auta, nikoliv zásahem do systému ;)
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Lama » pon 10. srp 2020 16:48:13

Josef píše:Ovšem já to vypnul v uživatelském menu auta :lol: Ale na pranýři už stejně jsem, protože vypínám zvuk do 30 km/h, což e-Niro stále umí a prý umět nemá :)

Máte holt ještě výrobně starší eNiro, které má tlačítko. Kona ho ještě letos na jaře také měla a má ho i v návodě, ale v autě už ne a navíc to vydává zvuk v závislosti na sešlápnutí akcelerátoru a až do rychlosti 60 km/hod.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Josef » pon 10. srp 2020 16:52:24

Lama píše:
Josef píše:Vypadá to že u e-Niro to řízení v pruzích lze vypnout v menu nastavení, takže není potřeba dělat nic speciálního. Já jsem k tomu auto řízení dost skeptický, protože po té době co jezdím po dálnici v těch různých rekonstrukcích, tak se neodvážím něco takového spustit a nechat to řídit, fakt to nefunguje moc dobře.

Záleží zda máte pouze LKA, nebo i LFA, to funguje perfektně a už od 0 (10) km a byl jsme překvapen právě v těch rekonstrukcích.


Máme stejnou technologii, takže oba víme jak to funguje, za mě to funguje mizerně a nenechal bych to rozhodně na zúžení řídit. S Teslou se to nedá porovnat ta je úplně jinde. Klidně by auto napálilo na zúžení do výstražné značky s červenými pruhy. I mezi dvěma dobře vyznačenými pruhy to cestuje ze strany na stranu, tedy napodobuje chování řidiče, jakmile jeden pruh zmizí, začne být systém zmatený. To ale není výčitka, není to autopilot ale jen udržování v pruzích v nějaké +/- přesnosti.

Lama píše:
Josef píše:Ovšem já to vypnul v uživatelském menu auta :lol: Ale na pranýři už stejně jsem, protože vypínám zvuk do 30 km/h, což e-Niro stále umí a prý umět nemá :)

Máte holt ještě výrobně starší eNiro, které má tlačítko. Kona ho ještě letos na jaře také měla a má ho i v návodě, ale v autě už ne a navíc to vydává zvuk v závislosti na sešlápnutí akcelerátoru a až do rychlosti 60 km/hod.


Tak to vás lituju, nicméně k repro vedou jenom dva kabílky :) zřejmě v Czech editici to vyndali, aby Češi neblbnuli s vypínáním.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pon 10. srp 2020 16:53:13

Lama píše:Josef se špatně vyjádřil - vypnul LFA, nikoliv LKA a udělal to v menu auta, nikoliv zásahem do systému ;)


ja to vidim tak ze ty jsi vse spatne pochopil :D :D ja zadny zasah do systemu nedelal..twl a takhle to vzdy vznika
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Lama » pon 10. srp 2020 16:57:38

autodiag píše:
Lama píše:Josef se špatně vyjádřil - vypnul LFA, nikoliv LKA a udělal to v menu auta, nikoliv zásahem do systému ;)


ja to vidim tak ze ty jsi vse spatne pochopil :D :D ja zadny zasah do systemu nedelal..twl a takhle to vzdy vznika

Já zase vidím, že to každý vidíme jinak. Důležité ale bud jak by to viděl příslušný orgán.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pon 10. srp 2020 17:00:22

Lama píše:
autodiag píše:
Lama píše:Josef se špatně vyjádřil - vypnul LFA, nikoliv LKA a udělal to v menu auta, nikoliv zásahem do systému ;)


ja to vidim tak ze ty jsi vse spatne pochopil :D :D ja zadny zasah do systemu nedelal..twl a takhle to vzdy vznika

Já zase vidím, že to každý vidíme jinak. Důležité ale bud jak by to viděl příslušný orgán.


kdyz doujdou argumenty a odpovedi vzdy se to zvrhne v podobne nejasne a vseobecne odpovedi..
vyjadri se k tomu racionalne s hmatatelnym argumentem..to se ale asi nestane,zatim jsi mi nedokazal ani odpovedet na jednoduchou otazku
kdyz nerozumis,nebo nechces rozumet faktum a meles si porad svou je to opravdu tezke ty organe
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Lama » pon 10. srp 2020 18:32:07

autodiag píše:
Lama píše:
autodiag píše:
ja to vidim tak ze ty jsi vse spatne pochopil :D :D ja zadny zasah do systemu nedelal..twl a takhle to vzdy vznika

Já zase vidím, že to každý vidíme jinak. Důležité ale bud jak by to viděl příslušný orgán.


kdyz doujdou argumenty a odpovedi vzdy se to zvrhne v podobne nejasne a vseobecne odpovedi..
vyjadri se k tomu racionalne s hmatatelnym argumentem..to se ale asi nestane,zatim jsi mi nedokazal ani odpovedet na jednoduchou otazku
kdyz nerozumis,nebo nechces rozumet faktum a meles si porad svou je to opravdu tezke ty organe

Já Vám fakt nerozumím. Já odpověděl jasně a že v tom nevidíte odpověď je váš problém. A urážet si můžete třeba na Hybridu. Zde to beru jako seriozní forum, proto zde píši své poznatky, které mohou dalším pomoci, stejně tak jako mě dříve na Hybridu. Takže dohadovat se s Vámi dál nebudu, pokud to nebude přínosné pro ostatní.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pon 10. srp 2020 20:05:02

Lama píše:Já Vám fakt nerozumím. Já odpověděl jasně a že v tom nevidíte odpověď je váš problém. A urážet si můžete třeba na Hybridu. Zde to beru jako seriozní forum, proto zde píši své poznatky, které mohou dalším pomoci, stejně tak jako mě dříve na Hybridu. Takže dohadovat se s Vámi dál nebudu, pokud to nebude přínosné pro ostatní.


ano nerozumis,resp spis nechces,nicmene ja to tu otazku na kterou jsi neodpovedel,resp odpovedel otazkou mimo tema, napisu znovu :
jaky je rozdil mezi tim kdyz si laneassist vypnu sw diagnostikou sam (jako nezavisly opravce ,autorizovany servis i neautorizovany v podstate) a tim kdyz ho vypnu tlacitkem ?

tebe nekdo urazil,cim ??? twl ty jsi chlap nebo blondyna ?? tohle uz je opravdu mazec kdyz dojdou argumenty tak se dotceny bude citit jako urazene ?...dohadovat se nemusis,ja diskutuju a davam argumenty ,ktere jsi mi jeste nicim nedokazal vyvratit jen placas nepodlozene prirovnani a nesmysly..to ze nerozeznas bezpecnostni prvek vozidle od jizdniho asistenta neni muj problem ale tvuj..

ze to je seriozni forum jsem si myslel taky ,ale jak je videt resi se tu jen spotreba jako vseude jinde,konstruktivni debata zda se vazne a kdyz uz si nekdo dovoli napsat o legalnich upravach ci vypnutu prvku ktery je spis nebezpecny nez bezpecny, tak uz je problem,protoze mu pulka nerozumi nebo maji nactene mysmysly z netu ...nebo keci o tom kdo kam dojel s jakou spotrebou za kolik hodin nebo pri jake teplote nabijet baterie je k necemu prinosne ??? ?? kam ten svet speje kam se podela technicka debata ???
Uživatelský avatar
Štemba
Příspěvky: 264
Registrován: ned 29. bře 2020 18:11:17

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Štemba » pon 10. srp 2020 21:14:33

autodiag píše:jaky je rozdil mezi tim kdyz si laneassist vypnu sw diagnostikou sam (jako nezavisly opravce ,autorizovany servis i neautorizovany v podstate) a tim kdyz ho vypnu tlacitkem ?

Zmena vychoziho nastaveni vozu,. Navic jej nevypinas, ale trvale deaktivujes. (jestli je to OK, neni OK, to bych tu neresil, at si to poresi pravnici).

Dobre je, ze auto o tom da vedet pri zapnuti a rozsvicenim kontolky. Ze by se dodavalo na nejaky trh s vypnutym asistentem, nebo je to pro pripad, ze vuz vyhodnoti zavadu?

Hele, jde to nastavit tak, aby se misto deaktivace systemu, jen nastavil reverzne? Po zapnuti auta vypnuto s moznosti rucne zapnout?
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pon 10. srp 2020 23:02:53

Štemba píše:
autodiag píše:jaky je rozdil mezi tim kdyz si laneassist vypnu sw diagnostikou sam (jako nezavisly opravce ,autorizovany servis i neautorizovany v podstate) a tim kdyz ho vypnu tlacitkem ?

Zmena vychoziho nastaveni vozu,. Navic jej nevypinas, ale trvale deaktivujes. (jestli je to OK, neni OK, to bych tu neresil, at si to poresi pravnici).

Dobre je, ze auto o tom da vedet pri zapnuti a rozsvicenim kontolky. Ze by se dodavalo na nejaky trh s vypnutym asistentem, nebo je to pro pripad, ze vuz vyhodnoti zavadu?

Hele, jde to nastavit tak, aby se misto deaktivace systemu, jen nastavil reverzne? Po zapnuti auta vypnuto s moznosti rucne zapnout?


tak ja si to zase trvale zapnu a budu to trvale vypinat tlacitkem :D :D :D,neprijde ti to trochu mimo ? stejny ukon udelany jinak :D ..zmena nastaveni vozu original diagnostickym nastrojem k tomu urcenym a clovekem k tomu opravnenym (to jako ja) ..jdes nato uplne chytre ale uplne blbe....jak jsem psal v tom pripade by se neslelo diagnostikou nastavit vubec nic,protoze dle tveho by se jednalo o zmenu vychoziho nastaveni vozu,takze nesmysl... navic se z toho hlavne neposrat ;) je to jen auto a to mas ridit predevsim ty,je nejaky asistent
ne nemuzes to takhle brat,FW se vyvyji trochu univerzalne aby byl pouzitelny i jinde a take trochu ve spojeni informacni/chybova hlaska...
kontrolka vypnuti sviti,informace na budiku taky,tim je legislativa a alibi automobilky dokonano ;) ..
bohuzel LKA je funkce servorizeni a to je samo o sobe tupe,jedina sance otocit funkci by byl zasah do FW nebo dat jednoduchy obvod mezi konektor a tlacitko LKA a to uz by dle tveho meritka bylo minimalne na 10 let natvrdo :D :D :D ..
dalsi moznost je ze si to v Boleslavi uvedomi a vydaji update FW sami..coz je dle meho tak na 0.000001% ..update mam kazdy mesic a zatim se tak nestalo