Škoda Citigo E
Moderátor: Josef
Re: Škoda Citigo E
Tvůj problém je, že si odpovědi co se ti nehodí bereš osobně. 99% jsou tu běžní uživatelé, co nemaj čas a potřebu investovat do diagnostického SW, když se tu budeš snažit ze všech dělat blbce, tak tu nakonec ve výsledku nikdo nebude nic psát a to bude škoda...
Da jsi prostou otázku, dostal jsi prostou odpověď. Neříkám ať si to zapneš, dělej s tím co chceš a jak ti to vyhovuje. Rozdíl mezi trvalou deaktivací a vypnutím před každou jízdou myslím velice dobře chápeš.
Mě osobně asistent jízdních pruhů nevadí, téměř mi do řízení nehrabe a jako jeho velké plus vidím to, že učí řidiče při předjíždění používat blinkry . Víc bych ocenil ale u tohoto auta systém nouzového brždění a adaptivní tempomat což uměl první e-Up.
To žes našel deaktivaci asistenta mi přišlo dobrý, ale lepší by bylo, kdyby šel zase uživatelsky zapnout, což jak píšeš bohužel nejde.
Když to deaktivuješ a auto prodáš, tak to nový majitel uživatelsky ve voze nezapne, bude muset do servisu.
Chtěl jsi technické dotazy, tak se tě tu jako uživatel amatér ptám, nebylo a není v tom nic osobního. Sám jsi tu v jiném vlákně psal, že by se v tom amatéři neměli hrabat.
Tak jestli jsi ochoten se nad to povznést a věnovat trochu času, tak by mě zajímalo:
1. Když se něco nastaví diagnostikou, tak se to prý propisuje na nějaký server ke škodovce a je to důvod ztráty záruky pokud to nedělá přímo servisní partner škodovky. Je to pravda?
2. Pokud není ztráta záruky, tak bys uměl nastavit?:
- pamatovani poslední nastavené teploty klimatizace
- automatické uzamknuti vozu při rozjezdu
- automatické odemknuti celého vozu po otevření dveří řidiče
3. Pokud bys uměl, byl by jsi ochoten mi to nastavit?
Da jsi prostou otázku, dostal jsi prostou odpověď. Neříkám ať si to zapneš, dělej s tím co chceš a jak ti to vyhovuje. Rozdíl mezi trvalou deaktivací a vypnutím před každou jízdou myslím velice dobře chápeš.
Mě osobně asistent jízdních pruhů nevadí, téměř mi do řízení nehrabe a jako jeho velké plus vidím to, že učí řidiče při předjíždění používat blinkry . Víc bych ocenil ale u tohoto auta systém nouzového brždění a adaptivní tempomat což uměl první e-Up.
To žes našel deaktivaci asistenta mi přišlo dobrý, ale lepší by bylo, kdyby šel zase uživatelsky zapnout, což jak píšeš bohužel nejde.
Když to deaktivuješ a auto prodáš, tak to nový majitel uživatelsky ve voze nezapne, bude muset do servisu.
Chtěl jsi technické dotazy, tak se tě tu jako uživatel amatér ptám, nebylo a není v tom nic osobního. Sám jsi tu v jiném vlákně psal, že by se v tom amatéři neměli hrabat.
Tak jestli jsi ochoten se nad to povznést a věnovat trochu času, tak by mě zajímalo:
1. Když se něco nastaví diagnostikou, tak se to prý propisuje na nějaký server ke škodovce a je to důvod ztráty záruky pokud to nedělá přímo servisní partner škodovky. Je to pravda?
2. Pokud není ztráta záruky, tak bys uměl nastavit?:
- pamatovani poslední nastavené teploty klimatizace
- automatické uzamknuti vozu při rozjezdu
- automatické odemknuti celého vozu po otevření dveří řidiče
3. Pokud bys uměl, byl by jsi ochoten mi to nastavit?
Re: Škoda Citigo E
Štemba píše:Tvůj problém je, že si odpovědi co se ti nehodí bereš osobně. 99% jsou tu běžní uživatelé, co nemaj čas a potřebu investovat do diagnostického SW, když se tu budeš snažit ze všech dělat blbce, tak tu nakonec ve výsledku nikdo nebude nic psát a to bude škoda...
Da jsi prostou otázku, dostal jsi prostou odpověď. Neříkám ať si to zapneš, dělej s tím co chceš a jak ti to vyhovuje. Rozdíl mezi trvalou deaktivací a vypnutím před každou jízdou myslím velice dobře chápeš.
Mě osobně asistent jízdních pruhů nevadí, téměř mi do řízení nehrabe a jako jeho velké plus vidím to, že učí řidiče při předjíždění používat blinkry . Víc bych ocenil ale u tohoto auta systém nouzového brždění a adaptivní tempomat což uměl první e-Up.
To žes našel deaktivaci asistenta mi přišlo dobrý, ale lepší by bylo, kdyby šel zase uživatelsky zapnout, což jak píšeš bohužel nejde.
Když to deaktivuješ a auto prodáš, tak to nový majitel uživatelsky ve voze nezapne, bude muset do servisu.
ja to vism spis u tebe,kdyz mi reknes konstruktivni argument proti memu tvrzeni rad uznam tvou pravdu,to ase ale nestalo
a cim prosimte z tebe delal blbce ? tim ze nevis co je bezpecnostni prvek a jizdni asistent nebo ze srovnavas vypnuti ABS s vypnutim LKA ?? sorry to ze sede delas sam,ja jsem clovek ktery pise/rika co si mysli,chapu ze s tim muze mit nekdo problem ale tak to proste holt je...
tak to ukoncime a jen kratce zbytek
bezny uzivatel si nic kupovat nemusi,staci kdyz nevstivi servis
tobe nevadi jak nefunguje LKA u citigo ? nebo jineho auta ?
systen nouzoveho brzdeni tam je
adaptabilni tempomat,jo dobry,jen by jsme byli cenove asi jinde,je to pomerne slozitejsi nez to vypada
kdyz to deaktivuju tak nez auto prodam tak to zase aktivuju,jednoduche
Štemba píše:Chtěl jsi technické dotazy, tak se tě tu jako uživatel amatér ptám, nebylo a není v tom nic osobního. Sám jsi tu v jiném vlákně psal, že by se v tom amatéři neměli hrabat.
Tak jestli jsi ochoten se nad to povznést a věnovat trochu času, tak by mě zajímalo:
1. Když se něco nastaví diagnostikou, tak se to prý propisuje na nějaký server ke škodovce a je to důvod ztráty záruky pokud to nedělá přímo servisní partner škodovky. Je to pravda?
2. Pokud není ztráta záruky, tak bys uměl nastavit?:
- pamatovani poslední nastavené teploty klimatizace
- automatické uzamknuti vozu při rozjezdu
- automatické odemknuti celého vozu po otevření dveří řidiče
3. Pokud bys uměl, byl by jsi ochoten mi to nastavit?
povznest nad co ? ..ty me nekdy opravdu bavis
1. ne na zadny server se nic nepropisuje (neni to ani technicky mozne),ale v jednotce zustava udaj o diag. nastroji a o cisle dilny
2.to co pises je vse jen o kodovani jednotlivych jednotek...
-teplotu klimatizace kde nastavit vim a bylo to prvni co jsem si nakodoval
-zamknuti pri rozjezdu dle meho bude mozne nastavit,ale nehledal jsem ani nedelal,muzu se podivat
-odemknuti je to same co pri zamknuti..vse zalezi jak SW je BCU je a jake jsou jeho moznosti
-nemam problem ti to nastavit,kazdopadne to to zvladne nastavik taky autorizovany servis Skoda
Re: Škoda Citigo E
autodiag píše:Štemba píše:Tvůj problém je, že si odpovědi co se ti nehodí bereš osobně. 99% jsou tu běžní uživatelé, co nemaj čas a potřebu investovat do diagnostického SW, když se tu budeš snažit ze všech dělat blbce, tak tu nakonec ve výsledku nikdo nebude nic psát a to bude škoda...
Da jsi prostou otázku, dostal jsi prostou odpověď. Neříkám ať si to zapneš, dělej s tím co chceš a jak ti to vyhovuje. Rozdíl mezi trvalou deaktivací a vypnutím před každou jízdou myslím velice dobře chápeš.
Mě osobně asistent jízdních pruhů nevadí, téměř mi do řízení nehrabe a jako jeho velké plus vidím to, že učí řidiče při předjíždění používat blinkry . Víc bych ocenil ale u tohoto auta systém nouzového brždění a adaptivní tempomat což uměl první e-Up.
To žes našel deaktivaci asistenta mi přišlo dobrý, ale lepší by bylo, kdyby šel zase uživatelsky zapnout, což jak píšeš bohužel nejde.
Když to deaktivuješ a auto prodáš, tak to nový majitel uživatelsky ve voze nezapne, bude muset do servisu.
tim ze nevis co je bezpecnostni prvek a jizdni asistent nebo ze srovnavas vypnuti ABS s vypnutim LKA ?? sorry to ze sede delas sam,ja jsem clovek ktery pise/rika co si mysli,chapu ze s tim muze mit nekdo problem ale tak to proste holt je...
Hele, všiml jsi si, že já s tebou tuto polemiku nevedl? Jen jsem odpověděl, jaký je rozdíl mezi deaktivací a vypnutím. ABS a jiné asistenty a bezpečnostní prvky jsem tu vůbec neřešil (mimo sdělení, že mi asistent jízdních pruhů nevadí), to tu s tebou diskutoval Lama a jiní, takže se do mě zbytečně navážíš a podsouváš co jsme vůbec nepsal...
Re: Škoda Citigo E
Štemba píše:Hele, všiml jsi si, že já s tebou tuto polemiku nevedl? Jen jsem odpověděl, jaký je rozdíl mezi deaktivací a vypnutím. ABS a jiné asistenty a bezpečnostní prvky jsem tu vůbec neřešil (mimo sdělení, že mi asistent jízdních pruhů nevadí), to tu s tebou diskutoval Lama a jiní, takže se do mě zbytečně navážíš a podsouváš co jsme vůbec nepsal...
hele a vsiml sis ze jsem to uz ukoncil,tuhle zbytecnou diskusi kolem trestneho cinu vypnuti pseudo LA ?
Re: Škoda Citigo E
autodiag píše:tobe nevadi jak nefunguje LKA u citigo ? nebo jineho auta ?
Tomu teď asi nebudeš věřit a možná tě to pobaví, ale mě překvapilo, i to, že to vůbec funguje.
Je to mé první potkání s tímto systém . Než jsem začal stavět, tak jsem auto nepotřeboval a citigoe je mé druhé auto v životě co jsem si koupil a především z důvodu, že je mi elektřina blízká (jak se říká, rozdíl mezi malým a velkým chlapcem je pouze v ceně jejich hraček ).
autodiag píše:systen nouzoveho brzdeni tam je
Asi jsem blbě napsal, myšlen byl systém, co ti zabrzdí, když ti ve městě před auto skočí chodec. To citigoe nemá, ale měl to první e-Up
autodiag píše:adaptabilni tempomat,jo dobry,jen by jsme byli cenove asi jinde,je to pomerne slozitejsi nez to vypada
O tom jsou taky informace různé, řekl bych, že to původně plánovali (viz v manuálu popis kontrolky "aktivovaný tempomat" a s jinou barvou "tempomat zasahuje". Není to provázáno na systém na systém toho brždění? Využití jeho radaru/LIDARu? Když pak vyhodili toto, tak tím padl i adaptivní tempomat. Škoda, klidně mohli nechat jako volitelnou výbavu, tak jak byl i normální tempomat u objednávek na podzim, kdy jsme si ještě vybírali ze 3 balíčků.
autodiag píše:2.to co pises je vse jen o kodovani jednotlivych jednotek...
-teplotu klimatizace kde nastavit vim a bylo to prvni co jsem si nakodoval
-zamknuti pri rozjezdu dle meho bude mozne nastavit,ale nehledal jsem ani nedelal,muzu se podivat
-odemknuti je to same co pri zamknuti..vse zalezi jak SW je BCU je a jake jsou jeho moznosti
-nemam problem ti to nastavit,kazdopadne to to zvladne nastavik taky autorizovany servis Skoda
O pár příspěvků v tomto vlákně výš to píše Pissy, co mu uměli nastavit a co ne. Kupodivu ne to topení, ale to zamykání.
Tak když na to přijdeš a budeš ochoten, dej vědět, uděláme si mikro Olomoucký sraz, rád tě poznám osobně.
P.S. občanky si stříhat nebudeme.
Re: Škoda Citigo E
autodiag píše:Štemba píše:Hele, všiml jsi si, že já s tebou tuto polemiku nevedl? Jen jsem odpověděl, jaký je rozdíl mezi deaktivací a vypnutím. ABS a jiné asistenty a bezpečnostní prvky jsem tu vůbec neřešil (mimo sdělení, že mi asistent jízdních pruhů nevadí), to tu s tebou diskutoval Lama a jiní, takže se do mě zbytečně navážíš a podsouváš co jsme vůbec nepsal...
hele a vsiml sis ze jsem to uz ukoncil,tuhle zbytecnou diskusi kolem trestneho cinu vypnuti pseudo LA ?
Dobře jsi udělal, já o tom nediskutoval.
Re: Škoda Citigo E
Štemba píše:O pár příspěvků v tomto vlákně výš to píše Pissy, co mu uměli nastavit a co ne. Kupodivu ne to topení, ale to zamykání.
Tak když na to přijdeš a budeš ochoten, dej vědět, uděláme si mikro Olomoucký sraz, rád tě poznám osobně.
P.S. občanky si stříhat nebudeme.
uz jsem nejake vnorene info o kodovani BCM nasel (oficialne to je nedostupne) a jak bude cas vyzkousim na svem
v podstate by melo jit nastavit/nalkodovat :
-Autolock po prekroceni 15km/h
-Autounlock (pravdepodobne spinacka nebo dvere)
-Seqencni odemykani (s otaznikem)
-Hodnota nastaveni klima po vypnuti
-vypnuti Laneassist
-vypnuti setreni zadniho sterace pro spatecce
-kontrola zapnuti pasu
Re: Škoda Citigo E
Tak autolock a unlock má dle manuálu fungovat při dodání z fabriky. :
"Nastavení odemykání a zamykání
Automatické zamknutí po rozjezdu
Po rozjezdu při překročení rychlosti 15 km/h se zamknou všechny dveře a víko zavazadlového prostoru.
Vůz se odemkne otevřením dveří zevnitř nebo vytažením klíče ze spínací skříňky.
VAROVÁNÍ
Automaticky zamknutý vůz znesnadňuje přístup pomoci v případě nouze."
"Nastavení odemykání a zamykání
Automatické zamknutí po rozjezdu
Po rozjezdu při překročení rychlosti 15 km/h se zamknou všechny dveře a víko zavazadlového prostoru.
Vůz se odemkne otevřením dveří zevnitř nebo vytažením klíče ze spínací skříňky.
VAROVÁNÍ
Automaticky zamknutý vůz znesnadňuje přístup pomoci v případě nouze."
Re: Škoda Citigo E
Viděl někdo víc?
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Škoda Citigo E
Zkoušíš najít teoretické maximum?
Jakou teplotu měla baterie?
Měl jsi zapnut Eco+ než jsi udělal snímek?
Jakou teplotu měla baterie?
Měl jsi zapnut Eco+ než jsi udělal snímek?
Re: Škoda Citigo E
Štemba píše:Zkoušíš najít teoretické maximum?
Jakou teplotu měla baterie?
Měl jsi zapnut Eco+ než jsi udělal snímek?
Eco+ ? Auto bylo vypnuté v garáži a jde o snímek z apky pořízený po dobití na 100%.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Škoda Citigo E
Lama píše:Eco+ ? Auto bylo vypnuté v garáži a jde o snímek z apky pořízený po dobití na 100%.
vypocet dojezdu zavisi na predesle jizde,proto pravdepodobne ten dotaz na ECO+
Re: Škoda Citigo E
autodiag píše:Lama píše:Eco+ ? Auto bylo vypnuté v garáži a jde o snímek z apky pořízený po dobití na 100%.
vypocet dojezdu zavisi na predesle jizde,proto pravdepodobne ten dotaz na ECO+
Už chápu, nicméně předešlá jízda končila jízdou po dálnici. Odhad tedy dost kecá a navíc je rozdílný v aplikaci od toho ve voze.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Škoda Citigo E
autodiag píše:Lama píše:Eco+ ? Auto bylo vypnuté v garáži a jde o snímek z apky pořízený po dobití na 100%.
vypocet dojezdu zavisi na predesle jizde,proto pravdepodobne ten dotaz na ECO+
Jj, přesně jak píšeš.
Apka ukáže po zastavení když se nezačne nabíjet hodnotu dojezdu stejnou co ukazuje PP, a ten ukazuje rozdílné hodnoty podle módu.
Re: Škoda Citigo E
Lama píše:autodiag píše:Lama píše:Eco+ ? Auto bylo vypnuté v garáži a jde o snímek z apky pořízený po dobití na 100%.
vypocet dojezdu zavisi na predesle jizde,proto pravdepodobne ten dotaz na ECO+
Už chápu, nicméně předešlá jízda končila jízdou po dálnici. Odhad tedy dost kecá a navíc je rozdílný v aplikaci od toho ve voze.
To je zvláštní, mě ukazuje po zastavení stejný údaj.
Tak mě napadá, pokud dáš aktualizovat na kartě Nabíjení baterie, tak sice napíše aktualizováno před pár sekundami, ale ve skutečnosti nic nezaktualizuje. Je třeba z aktualizovat na kartě Stav vozu, pak to vytáhne aktuální data i ke kartě Nabíjení baterie...
KAždopádně pokud byla předchozí jízda po dálnice, tak asi "ojedinělá" chyba v metrixu škodovky .
Mě poslední dobou ukazuje občas na kartě pozice po klepnutí na auto možnost Blikat a Blikat a houkat, ale nic to samozřejmě nespustí....
Re: Škoda Citigo E
Lama píše:Už chápu, nicméně předešlá jízda končila jízdou po dálnici. Odhad tedy dost kecá a navíc je rozdílný v aplikaci od toho ve voze.
neni rozdilny,jen musis dat update (obnoveni) ono se to pak srovne..nektere veci jako treba teplota okoli je natom podobne....
ono je apka takova "semi online" ..
Re: Škoda Citigo E
Pisi69 píše:1) pamatovani poslední nastavené teploty klimatizace - nedokázali, nechápu
2) automatické uzamknuti vozu při rozjezdu - udělali
3) automatické odemknuti celého vozu po otevření dveří řidiče - udělali
Tak se mi na to podíval kamoš a výsledek co svým SW udělal je stejnej.
1) ne
2) a 3) ano (ta 3) je odemčení všech dveří buď po otevření dveří, nebo vyjmutí klíčku ze zapalování)
a navíc nastavil, že první stisk odemčení na dálkovém ovladači otevře jen dveře řidiče a až další stisk otevře všechny dveře
Re: Škoda Citigo E
Štemba píše:Tak se mi na to podíval kamoš a výsledek co svým SW udělal je stejnej.
1) ne
e
je to strasidelne jednoduche,jednodussi nez ty ostatni veci v Long Code
Klima ->adaptace -> kanal 6 -> 1 -> zmenit na 0-> zapsat
Re: Škoda Citigo E
autodiag píše:Štemba píše:Tak se mi na to podíval kamoš a výsledek co svým SW udělal je stejnej.
1) ne
e
je to strasidelne jednoduche,jednodussi nez ty ostatni veci v Long Code
Klima ->adaptace -> kanal 6 -> 1 -> zmenit na 0-> zapsat
Věřím, bude to tím, že má jinej sw nejspíš.
Re: Škoda Citigo E
Štemba píše:Věřím, bude to tím, že má jinej sw nejspíš.
to neni o sw ale o postupu