Josef píše:Citigo e IV píše:Četl jste to? Když necháte zapnuté zapalování v Citigu při nabíjení tak se to počítá do času jízdy a běží i spotřeba na topení do celkové spotřeby.
Já u e-Nira, když zapnu auto na nabíječce, tak čas neběží dokud se nerozjedu a neujedu alespoň 300 metrů, tedy na nabíječce nic nepočítá.
Není pravda, že nic nepočítá. Předpokládám, že KIA a Kona to bude mít stejné... Přijedu k nabíječce, nechám auto běžet, připojím kabel a nabíjím (když sedím v autě), nebo si auto vyhřívám dálkově a až přijdu a sednu do auta tak normálně "nastartuji" se sešláplou brzdou a auto je plně funkční, jen nejede. Když se pak při odjezdu podívám do podrobností spotřeby, tak vidím jak se změní % ukazatele spotřeb a zvláště teď v zimě naroste "Péče o baterii". Je pravda, že ukazatel PP spotřeby který ukazuje i dojez se nezmění, ale na ukazateli s modrým grafem okamžité spotřeby při vynulování před nabíjením spotřeba před vyjetím je vysoká, ale rychle se to srovnává. Když je auto "živé", tak vše běží, ale něco se mění, něco zdá se ne.
Podrobnosti má možná CarScannerem změřené "JarSou".