Pisi69 píše:tak s ohledem na toto měření u Audi e-tron, které dostávalo 1/4 UFC https://fdrive.cz/clanky/zmerili-jsme-degradaci-baterie-audi-e-tron-po-bezmala-80-tisicich-km-10277 a degradace 9% (+-3% odchylka).
Mě trochu vrtá hlavou, jestli to škodovka měří správně. např. tam taky nemají uvedenou odchylku / o uložení do kontejneru si můžeme podle mě nechat zdát (prohřátí baterie na 25C - to snad nemají baterky do 24h ani v lete, kdy je auto po noci cely den venku.
U citiga je hodně znát omezení "využitelné" energie zima vs léto (teplota baterie).
Právě o tom jsem chtěl taky psát, podle mě tam byla zjištěna kapacita jen podle aktuální dostupný kapacity přes diagnostiku a klidně na studeným autě. Když jsem já chtěl změřit kapacitu, byl jsem odmítnut s tím že meření stojí 8000 Kč a dělá pouze při podezření na reklamaci baterky. Celý článek o tom citigu je divný , např. kdo si fotí tak kvalitně auto, když mu ho odvážejí do servisu? A rez na těch bubnech rozhodně neodpovídá 3 letému provozu, aspoň já je mám jak liška.
Ta výše uvedená audina má stejný články jako citigo tak není důvodu si myslet že bude mít Citigo nějakou horší degradaci navíc se chová k těm článkům výrazně šetrněji.