Marek71 píše:Lama píše:Levné to nebude a 100% legální asi také ne.
To jsou vaše předpoklady, zeptejte se radši lidi, co to absolvovali Pokud by to bylo tak nevýhodné, asi by to nedělali, ne? Já mít slušnou i3 první generace, tak o tom uvažuji, dvojnásobný dojezd za pár desítek tisíc stojí za úvahu. Pokud je člověk jinak s autem spokojený je to dobrý způsob jak prodloužit životnost a zvýšit užitnou hodnotu auta. Je to díky chytré koncepci BMW kde do stejného prostoru dává postupně větší baterku.
Pokud vím, tak cenová relace za novou baterku do I3 je cca 300 tis. , tedy stejný poměr ceny k zbytkové ceně vozu jako u té Tesly . Jestli se vyplatí dát do 8 leté ojetiny v ceně max 300 tis dát dalších 300 to nechám na Vás. Co se týká dvounásobného dojezdu, tak sice ano ,ale i tak bude dojezd poloviční oproti moderním elektroautům a porád ojetina bez záruky.