Stránka 4 z 21

Re: Škoda Citigo E

Napsal: čtv 28. lis 2019 22:41:34
od petrv
autodiag píše:oficialne je to 10-15 tydnu dle smlouvy
neoficialne by to pry mohlo klapnout do konce roku
dle informaci sjela prvni 20.11.2019 tak nevim :D


Objednal jsem na konci října za 429k, dodávka prý konec ledna...

Re: Škoda Citigo E

Napsal: pát 29. lis 2019 9:40:55
od Josef
2f nabíječka je super, škoda jen toho pomalého DC nabíjení.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: pát 29. lis 2019 10:49:23
od dracekvo
Podle mě by ani těch 40kW nevadilo. Kdyby to aspoň udrželo ten výkon do 85%, třeba.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: pát 29. lis 2019 19:42:24
od Josef
Jenže jak uvádí, auto se na DC nabíje na 80% za jednu hodinu, tedy když budeme počítat, tak při použitelné kapacitě 32,3 kWh je to průměrný příkon 26 kW, což je docela tragédie. Soul má průměrný příkon 0-83% 39 kW.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: pon 16. pro 2019 11:13:18
od Citigo e IV
Tento týden snad budu to Citigo přebírat, tak dám vědět jak to je s tou rychlostí nabíjení. Zajedu do Mladé Boleslavi, kde má škodovka stanici kde to ukazuje napětí, proud , výkon i čas a udělám nějakou tabulku.

Počítám s pomalejším dobíjením , to se nedá nic dělat když do stejného boxu narvali 2x takovou kapacitu a bude tam vznikat i 2x více tepla.
Ale s ohledem na to to , že narozdíl od Upa. kde se musí nabíjet na 100% protože by člověk nikam nedojel, tak zde bude stačit v rozmezí 20-80% a budu mít větší dojezd k další stanici, než všichni malobaterkáči. jako IoN, F500, smart atd. Tak to zas taková tragedie nebude.

Navíc jak často s dojezdem 250 Km člověk bude nacourání kolem komína rychlodobíjení potřebovat. V cíli se to dá hodit na AC rychlostí 55 Km/hod.
Rychlost DC škoda udává 5 Km za minutu. TJ . 300 Km/hod a to na městké auto bohatě stačí.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: pon 16. pro 2019 14:21:29
od Josef
DC 300km/h je nereálné, tak rychle nenabíjí ani auta Kia s 64 kWh baterií. Citigo-e by mělo nabíjet přes DC rychlostí 170km/h.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: úte 17. pro 2019 9:01:53
od nokia9500
to je teoretický peak nabíjení, ale takhle to nefunguje ...tímto způsobem mi nabíjí 60Ah i3 450km/h
peak u nabijeni 48.5 kW / spotřeba v létě 10.5

viděl bych to stejně jako Josef ... někde pod 200km za hodinu

Re: Škoda Citigo E

Napsal: úte 17. pro 2019 9:19:52
od dracekvo
Tak ono to bylo ve specifikaci, ne? Do 80% za 50 min, nebo jak. Nechce se mi to hledat. Z toho bych hlavně vycházel.

Každopádně s dojezdem 200km+ při delší cestě bude třeba stačit zastávka 10-20 min na to, abych dojel domů. Kdo si koupí takové auto, jak často bude jezdit delší trasy, než těch 200 km.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: úte 17. pro 2019 17:00:17
od dort
reálná rychlost je cca 32kW/ hod - viděno na vlastní oči v MB u stojanu ČEZ šlo o "finálové" auto z Kvasin - ne "vzorky" e-pilot ( Škodovácké nabíječky u muzea byly mimo provoz)

takže pak 80% za 50 min je opravdu více než reálné, jinak neviděl bych to jako takovou tragédii oproti starším VW, které nabíjí cca 38 kW/hod za běžných teplot a bodu nula a mínusových teplotách raději nemluvit :-(

Re: Škoda Citigo E

Napsal: stř 18. pro 2019 8:52:34
od Josef
My jsme diskutovali průměrnou rychlost nabíjení. Kia Soul má taky reálnou rychlost nabíjení 47 kW, ale výsledná průměrná 20-83% je o cca 20% nižší.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: stř 18. pro 2019 15:27:15
od dort
Josef píše:My jsme diskutovali průměrnou rychlost nabíjení. Kia Soul má taky reálnou rychlost nabíjení 47 kW, ale výsledná průměrná 20-83% je o cca 20% nižší.


Nevím jak KIA ale i IV to má stejně :-) 40kW papírově, 32 kW reálně :-), takže ano cca -20% v do 83% nabití baterie

Re: Škoda Citigo E

Napsal: stř 18. pro 2019 17:52:25
od Josef
dort píše:
Josef píše:My jsme diskutovali průměrnou rychlost nabíjení. Kia Soul má taky reálnou rychlost nabíjení 47 kW, ale výsledná průměrná 20-83% je o cca 20% nižší.


Nevím jak KIA ale i IV to má stejně :-) 40kW papírově, 32 kW reálně :-), takže ano cca -20% v do 83% nabití baterie


Necháme se překvapit, protože sám výrobce jasně uvádí že nabije 80% kapacity za 60 minut. Použitelná kapacita baterie je 32.3 kWh, tedy jednoduchým výpočtem je papírové nabíjení s max. příkonem 32.3x0.8=25.84 kW. To je ta správná papírová hodnota. Papírová hodnota u Kia Soul 39 kWh je 36.6 kW a u Kia Soul 64 kWh je to 57 kW.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: sob 21. pro 2019 22:12:49
od Havrla
Kolega cekal na CitiGo az si koupil I3 :D

Re: Škoda Citigo E

Napsal: ned 22. pro 2019 21:07:23
od nokia9500
Havrla píše:Kolega cekal na CitiGo az si koupil I3 :D

a dobře udělal 8-)

Citigo e je doma!

Napsal: pon 23. pro 2019 9:55:15
od Citigo e IV
Ahoj, tak už jsem si ho ve středu přivezl, zatím jsem s tím moc nenajel, ale už se můžete ptát co Vás zajímá.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: pon 23. pro 2019 10:25:31
od Radovan
Mně bude hodně zajímat po nějakých pár tisících km ve Škodovce srovnání s ježděním v iMiev. Co se pohodlí, použitelnosti, odvozu nákladů a celkového komfortu používání týče. Takové to ďábel je skrytý v detailu. Taky jak bude vypadat opravdový reálný dojezd na podobných trasách, kde jste jezdil s iMiev a to zejména v závislosti na teplotách venku. No a nakonec nabíjení a rychlonabíjení. Časy a kW.

Re: Citigo e je doma!

Napsal: pon 23. pro 2019 11:03:42
od Pisi69
UDA píše:Ahoj, tak už jsem si ho ve středu přivezl, zatím jsem s tím moc nenajel, ale už se můžete ptát co Vás zajímá.

Pokud bych mohl požádat, zajímaly by mě odpovědi na:
- jaký je výhled přes vyhřívané celní sklo (jestli nějak negativně nevadí drátky na vyhřívání a či jsou po cele ploše skla, nebo napr jen po stranách
- jaké jsou výkony nabíjení DC při opakovaném použití (napr ujet 600km dálnice - 2*/3* rychlo nabíjení)
- zda se dá v autě/aplikaci nastavit % nabití baterie (abych každý den nenabijel na 100% ale napr jen na 80% a šetřil baterii)

Předem děkuji za odpovědi a gratuluji k autu

Re: Citigo e je doma!

Napsal: pon 23. pro 2019 12:09:05
od stejk
Pisi69 píše:
UDA píše:- zda se dá v autě/aplikaci nastavit % nabití baterie (abych každý den nenabijel na 100% ale napr jen na 80% a šetřil baterii)
Při viewtopic.php?f=16&t=566 měla Škodovka v jedné (té nejvíce rozpracované) aplikaci možnost nastavit např 80%, ale bylo trošku ukryté v menu. Vzpomínám si, že jsem se ptal proč takovou výhodu (pokud to tedy opravdu umí) skrývají tak hluboko v menu.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: pon 23. pro 2019 13:27:26
od Citigo e IV
denial píše:Dobry den.

k autu pribaleny Mode2 kabel nezvlada 230V 16A 3.6kW nabijanie?

7.2kW sa da nabijat cez beznu trojfazovu zasuvku na miesacku - s prilozenym Mode3 kabelom s redukciou na 5-kolik?

Diky.


K autu je kabel mode2 do 230v zasuvky s proudem 10A 2.3kW to podle elektromeru nabiji. A trifazovy 20A tj. 2.5mm2 cu k AC stanici.

Skoda ze ten original neni 16A programovatelny. Nevim jestli budu investovat do cestovniho 16A idelalne 2F kabelu. Asi ne s tim dojezdem to neni potreba.

Re: Škoda Citigo E

Napsal: pon 23. pro 2019 22:42:21
od Citigo e IV
Radovan píše:Mně bude hodně zajímat po nějakých pár tisících km ve Škodovce srovnání s ježděním v iMiev. Co se pohodlí, použitelnosti, odvozu nákladů a celkového komfortu používání týče. Takové to ďábel je skrytý v detailu. Taky jak bude vypadat opravdový reálný dojezd na podobných trasách, kde jste jezdil s iMiev a to zejména v závislosti na teplotách venku. No a nakonec nabíjení a rychlonabíjení. Časy a kW.


Jsem si na 3 měsíce půjčil E UP! abych si ukrátil čekání tedy ještě ten původní a 16 kwh baterkou najel jsem 5000 Km takže srovnávat mohu .Citigo e je identické auto jen má 2x tak rychlejší AC nabíjení,ale zase skoro bohužel 2x tak pomalé DC nabíjení. Ale hlavně ujede 2x tolik Km a to je ohromná výhoda. Palivoměr má 16 dílků jako Miev a u citiga ubývá 2x pomaleji na poslední tři dílky ukazuje dojezd ještě 45 Km!

Up určitě znáte, takže oproti Mievu je to dospělejší auto širší, na předních sedadlech mnohem pohodlenější, tišší, živější má automatickou klimu,vytápěné čelní sklo, skvělé rádio,mnohem větší kufr když jedou 4 lidi
se ty auta moc srovnávat nedají. Taky je srovnatelná ojetina Up cca o 100 tis. Kč dražší než Miev.

Nevýhody oproti mievu je menší prostor vzadu a kratší využitelná kabina v Mievu se dalo odvést při sklopených sedadlech horské kolo a hlavně toauto je vidět na každým rohu. Trojčata se dala potkat málok kdy.