Ohřev baterie musí udělat výrobce, to se nedá externě přes OBDII.
TM3 má křivku jakou má a odpovídá to grafu, nad 60% už to není žádný zázrak, konkurence je už na tom lépe.
Mercedes EQA
Moderátor: Josef
Re: Mercedes EQA
Máš stejný graf nabíjení pro tu EQA ?
Buď ji sem dej nebo mi ji pošli.
Buď ji sem dej nebo mi ji pošli.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Mercedes EQA
Konkurencí jsem myslel například Hyundai nebo Kia s napětím 800V, Mercedes je pozadu.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Mercedes EQA
Protože bych chtěl 4x4, tak uvažuji o verzi EQA 300 4Matic. Zatím jsem ve fázi jednání, protože jsou dvě možnosti, buď koupit skladovku a spokojit se s barvou jaká je a nebo počkat, prodejce řekl "6-12 měsíců, ale spíše těch 12 měsíců".
Každopádně s modelem 4x4 to znamená opustit zónu malých spotřeb (Niro/Kona). Trend je evidentní, všechna nová auta mají spotřeby o 30% vyšší (Ioniq 5/EV6). Ano jsou větší a těžší a ta efektivita provozu versus cena je prostě jinde. EV6 mě moc nebere, Ioniq 5 exterier je super, vnitřek mě už moc neoslovuje. Když jsem pak začal porovnávat spotřeby, tak jsem si říkal, že už je pak opravdu jedno, zda to bere 19 nebo 22 kWh/100 km u auto stojících cca 1,6 mil. Je taky možné, že nakonec vyberu něco jiného a dám spíše na srdeční výběr, protože spotřeba bude už druhotná. Byly to fajn roky s malými náklady, ale ta doba evidentně končí a za cenu prací 2500,- Kč/hod. (Kia) už mohu jezdit v Jaguáru (servisní interval 2 roky/30 tis. km).
Každopádně s modelem 4x4 to znamená opustit zónu malých spotřeb (Niro/Kona). Trend je evidentní, všechna nová auta mají spotřeby o 30% vyšší (Ioniq 5/EV6). Ano jsou větší a těžší a ta efektivita provozu versus cena je prostě jinde. EV6 mě moc nebere, Ioniq 5 exterier je super, vnitřek mě už moc neoslovuje. Když jsem pak začal porovnávat spotřeby, tak jsem si říkal, že už je pak opravdu jedno, zda to bere 19 nebo 22 kWh/100 km u auto stojících cca 1,6 mil. Je taky možné, že nakonec vyberu něco jiného a dám spíše na srdeční výběr, protože spotřeba bude už druhotná. Byly to fajn roky s malými náklady, ale ta doba evidentně končí a za cenu prací 2500,- Kč/hod. (Kia) už mohu jezdit v Jaguáru (servisní interval 2 roky/30 tis. km).
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Mercedes EQA
Pokud máte jasno v tom, že to bude vaše poslední auto, tak bych si udělal radost a řídil se jen srdcem. Určitě pak na stará kolena někde v pečovatelském ústavu bude příjemnější, když budete mít vzpomínky na to v jakém hezkém autě jste jezdil, než na to jak úsporné jste jezdil
Re: Mercedes EQA
Pokud by měl někdo zájem o EQC, tak mi dnes dorazila nabídka pěkně vybaveného nového auta 4x4 s 300 kW výkonem za 1.8 mil. Kč včetně DPH. Ceny skladovek jdou o 12% dolů od 1.4.
Audi Q4 Sportback e-tron 50