Ioniq 5
Moderátor: Josef
Re: Ioniq 5
No jo, tak zase ten člověk, co jsem dával odkaz a který s ID.3 jel za 12 kWh/100 km by zase řekl (a taky by měl pravdu), že jeho ID.3 58 má cca. stejný dojezd jako vaše Kona 64 Aby jste mohl srovnávat, musel byste si tu samou trasu projet stejným stylem oběma auty.
Já právě s nabíjením na cestě (520 km) nemám problém, klidně 2 zastávky, ale ne půl hodiny, tak na 10-15 minut a jedu dál. No a to my dnes nabízí jenom ten Ioniq 5 právě.
Já právě s nabíjením na cestě (520 km) nemám problém, klidně 2 zastávky, ale ne půl hodiny, tak na 10-15 minut a jedu dál. No a to my dnes nabízí jenom ten Ioniq 5 právě.
Re: Ioniq 5
Co 10-15 minut jsem nabíjel s MiEVem při jízdách do Stuttgartu, ale každých 50km
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Ioniq 5
Marek71 píše:Koukněte pořádně do toho ceníku... Psal jsem, že bych bral verzi Smart s paketem Range s tou větší baterkou. A toto už obsahuje předehřev a TČ, dokonce je pro verzi 72 kWh zdarma.
Jasně, chtěl bych i ostatní komfortní věci. Ale pokud bych si měl vybrat Kona full výbava vs. Ioniq 5 Smart a Range, tak beru Ioniq 5. Vy byste asi bral Konu, toje OK.
Koukám sem https://www.hyundai.cz/konfigurator/ion ... -0-0-0-0-0
Jo, už to vidím pod výběrem motoru - je to asi rozumná volba
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Ioniq 5
No to jo. Pak jděte dál do konfigurátoru a vyberte si verzi a pak máte možnost si vybrat paket Range, který právě obsahuje TČ a předehřev baterie.
Když si vyberete verzi Power (72 kWh baterka, motor 160 kW) za 1,25 mil., jak jsem psal, tak paket Range je zdarma:
https://www.hyundai.cz/konfigurator/ion ... 0573-0-0-0
Pokud si vyberete verzi Eco (baterka 58 kWh, výkon 125 kW), tak za paket Range zaplatíte 40 tisíc, takže to je pak 1,14 mil:
https://www.hyundai.cz/konfigurator/ion ... 0572-0-0-0
Rozdíl 110 tis., ale je tam větší baterka a vyšší výkon, to bych bral já.
No a pak nějaká pěkná barva a člověk je na 1,27 mil.
https://www.hyundai.cz/konfigurator/ion ... -1077-1797
Jako, je to pálka, ale v oblasti EV jsou to, bohužel, normální ceny...
Když si vyberete verzi Power (72 kWh baterka, motor 160 kW) za 1,25 mil., jak jsem psal, tak paket Range je zdarma:
https://www.hyundai.cz/konfigurator/ion ... 0573-0-0-0
Pokud si vyberete verzi Eco (baterka 58 kWh, výkon 125 kW), tak za paket Range zaplatíte 40 tisíc, takže to je pak 1,14 mil:
https://www.hyundai.cz/konfigurator/ion ... 0572-0-0-0
Rozdíl 110 tis., ale je tam větší baterka a vyšší výkon, to bych bral já.
No a pak nějaká pěkná barva a člověk je na 1,27 mil.
https://www.hyundai.cz/konfigurator/ion ... -1077-1797
Jako, je to pálka, ale v oblasti EV jsou to, bohužel, normální ceny...
Re: Ioniq 5
Lama píše:Co 10-15 minut jsem nabíjel s MiEVem při jízdách do Stuttgartu, ale každých 50km
Zkuste si schválně dát do ABRP trasu Mělník-Sindelfingen (samozřejmě po D5-A6), vyjet s plnou baterkou a dojezd s cca. 5-10% a jak vám to ukáže s různými EV. Já takto "cestuji" a porovnávám, nastavuji podmínky a hraju si Maximálku dám klidně 125, stejně i teď se spalovákem nejezdím rychleji.
Re: Ioniq 5
Lama píše:Proč myslíte, že LiFePO mají menší životnost. Já myslím, že je tomu naopak
To mám tak nějak zažito už z doby, kdy jsem jezdil s RCčkama Ale v rámci samostudia jsem to četl několikrát - LiPo větší proudy, ale méně cyklů než Li-Ion. Samozřejmě není LiPo jako LiPo. Nicméně ty články v IONIQu 28kWh se zdají jako velmi povedené.
Re: Ioniq 5
Turbo píše:Lama píše:Proč myslíte, že LiFePO mají menší životnost. Já myslím, že je tomu naopak
To mám tak nějak zažito už z doby, kdy jsem jezdil s RCčkama Ale v rámci samostudia jsem to četl několikrát - LiPo větší proudy, ale méně cyklů než Li-Ion. Samozřejmě není LiPo jako LiPo. Nicméně ty články v IONIQu 28kWh se zdají jako velmi povedené.
Dnes LiPo používá možná většina automobilek. Jenom LG kde všude je a možná jsou to úplně stejné sáčky jako v korejské Koně...
Když jsem s IONIQem dělal za ideálních podmínek a klidnou jízdou dojez, tak ve dvou lidech jsme při spotřebě přesně 10,0 kWh/100km ujeli pouze 253 km a v baterce zůstaly 3%, takže kapacita místo deklarovaných 28 kWh pouze 27 dle PP a 26 kWh dle dobité energie... Samozřejmě zobrazovaná hodnota 100% SOH... To u Kony i Nira je skutečně využitelná kapacita větší než deklarovaných 64 kWh. Pohybuje se uživatelům kolem 66,3 a po roce a 60tis km kolem 65 (viz Luboš ze Slovenska s Nirem).
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Ioniq 5
Už jsou nějaké Ioniq 5 v ČR? Koukám, že jeden je na prodej ale to nevím, jestli není nějaký fejk
https://www.hyundai.cz/vozy-bez-cekani/ ... iq-5/49872
Náhodou jsem jel dnes kolem Hyundai salonu a z EV tam byla jenom Kona, ještě Korejská, ale nejeté, nové auto. Tak jsem si projel alespoň předváděcí Tucson hybrid. Jako, jede to moc pěkně, je to tiché a zdalo se mi, že na elektřinu to přepíná častěji než můj Lexus GS.
https://www.hyundai.cz/vozy-bez-cekani/ ... iq-5/49872
Náhodou jsem jel dnes kolem Hyundai salonu a z EV tam byla jenom Kona, ještě Korejská, ale nejeté, nové auto. Tak jsem si projel alespoň předváděcí Tucson hybrid. Jako, jede to moc pěkně, je to tiché a zdalo se mi, že na elektřinu to přepíná častěji než můj Lexus GS.
Re: Ioniq 5
Každý prodejce může nabízet Ioniq 5, otázka je termín dodání, ten bude tak na podzim...
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Ioniq 5
No to já vím, už funguje i konfigurátor, takže auto už lze objednat. Druhá věc je dodací lhůta.
Jen me zajímalo, jestli už je nějaký kousek fyzicky v ČR. Pokud to ten prodejce nabízí jsko vůz bez čekání, skladovku, tak bych chápal, že přijedu, zaplatím a odjedu. To ale asi ne, takže podvod.
Jen me zajímalo, jestli už je nějaký kousek fyzicky v ČR. Pokud to ten prodejce nabízí jsko vůz bez čekání, skladovku, tak bych chápal, že přijedu, zaplatím a odjedu. To ale asi ne, takže podvod.
Re: Ioniq 5
Marek71 píše:No to já vím, už funguje i konfigurátor, takže auto už lze objednat. Druhá věc je dodací lhůta.
Jen me zajímalo, jestli už je nějaký kousek fyzicky v ČR. Pokud to ten prodejce nabízí jsko vůz bez čekání, skladovku, tak bych chápal, že přijedu, zaplatím a odjedu. To ale asi ne, takže podvod.
Kousek v ČR už je, dnes potvrzeno, ale není na prodej Prodejci znají ceny, tak dají inzeráty a snaží se prodat. A když nebudete chtít čekat na konec roku, tak si třeba koupíte jiný jejich vůz...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Ioniq 5
Jo takhle, jasně, rozumím. Ale to jsem si všiml i u jiných vozů, že je mají v kategorii "bez čekání" jako předváděčky a pak malým písmem na konci je poznámka, že stav tacho je orientační a odběr např. v 09/2021. Tak to je opravdu bez čekání Co jsem se bavil s prodejcem, tak evidentně tlačil na koupi vozu do výroby, i když jsem říkal, že bych měl zájem o nějakou skladovku nebo i předváděčku. Asi z toho mají lepší kšeft. Jednalo se o Tucson hybrid, ale ta situace bude obecně u hyundai asi u všech modělů stejná.
Jo a je nějaká info o reálné dostupnosti Ioniq 5 v ČR? Jestli mám čekat a nebo si ještě udělám jeden mezikrok třeba s tím Tucsonem
Jo a je nějaká info o reálné dostupnosti Ioniq 5 v ČR? Jestli mám čekat a nebo si ještě udělám jeden mezikrok třeba s tím Tucsonem
Re: Ioniq 5
Marek71 píše:Jo a je nějaká info o reálné dostupnosti Ioniq 5 v ČR? Jestli mám čekat a nebo si ještě udělám jeden mezikrok třeba s tím Tucsonem
Pokud s ním nechcete jet už na letošní letní dovolenou a chcete ho mít jako jeden z prvních a nepotřebujete 4-kolku, tak se mohu zeptat, zda by byl letos pod stromeček Běžně budou asi tak za rok..., na prodejnách snad v druhé polovině roku.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Ioniq 5
Až tak pozdě, jo? Já myslel, že když už je konfigurátor, tak už je za dveřmi, někdy na podzim nebo tak. Ale tak min si to mohu projet, až bude na prodejnách.
Re: Ioniq 5
Marek71 píše:Až tak pozdě, jo? Já myslel, že když už je konfigurátor, tak už je za dveřmi, někdy na podzim nebo tak. Ale tak min si to mohu projet, až bude na prodejnách.
Když uděláte objednávku a složíte zálohu, což můžete udělat už nyní, tak vás jistě projet nechají
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Ioniq 5
Tak to nedává moc smysl, projet po objednání a zaplacení Třeba Tucsona mi v pohodě půjčili na jízdu, bez řečí a bez objednání, tak snad to u Ioniqa bude stejné. Jako, líbí se mi. Uvidíme, není kam spěchat.
Re: Ioniq 5
Jste nečetl příspěvek Josefa, když se chtěl projet v Medvědu...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Ioniq 5
Tak pokud vím, nakonec mu ho půjčí na víkend, ne? Mě stačí třeba hodinová jízda, kde vůz zkusím v různých režimech, jak je to běžné snad u všech prodejců. Teda... u Porsche nebo Ferrari bych asi Probefahrt neukecal, ale Hyundai není nic exkluzivního
Re: Ioniq 5
Jo nakonec zjistili, že sem u nich servisoval 3 auta a nechal tam 100 tis. za opravy a údržbu
Hodinová jízda je málo, třeba sedačky člověk pozná za dva dny a pak vyzkoušet spotřebu na dálnici, okresky a město taky zabere čas.
Hodinová jízda je málo, třeba sedačky člověk pozná za dva dny a pak vyzkoušet spotřebu na dálnici, okresky a město taky zabere čas.
Audi Q4 Sportback e-tron 50