e-LUKY píše:Lama píše:eLuky: Když to pojedete ještě jednou na spotřebu, níže přikládám inspiraci spotřeby 16,4 kWh/100km, včetně rychlého nabíjení 75 kW.
Šlo o jízdu od Klatov (54 %SOC) do centra Prahy po D5 a zpět (2/3 dálnice temp. 100km/hod). Venkovní teplota stejná -3 až -6°C, topení AUTO 20-22°C. Ráno studená baterka 0°C, zpět díky nabíjení na Zličíně ohřátá na 30°C. Spotřeba jen po D5 tam 18,1 kWh/100km (zpět o kilowathodinu méně i když je to více do kopce - teplá baterka a tím i méně na topení).
**
Já ve Zličíně taky nabíjím pokud jedu do Prahy po D1, poslední fotky z Prahy byly taky ze Zličína.
Ne já takové spotřeby co uvádíš nedosáhnu a ani mne to nevadí ale tebe uvádím jako vyjímečný příklad při různých mých diskusích.
Jinak tu cestu jsem dnes dopoledne už absolvoval. Viz výše.
Myslím, že jsme dosáhli stejné spotřeby. O desetinky nejde. Ten nepatrný rozdíl bude u mě tím, že jsem topil pouze pro řidiče a pak ten můj větší tlak v pneu Takže gratuluji