Test 20 BEV v zimě
Napsal: sob 16. led 2021 16:25:12
Tak dneska asi 20 EV absolvovalo zimní jízdu z Olomouce do Opavy a zpět přes Fulnek.
Já měl těch svých 2,5 v pneu a ostatní jak bylo v pokynech asi těch 2,9-3.
Jel jsem "bohužel" první, protože cestu znám zpaměti a ostatní jak housenka za mnou.
Celková trasa byla přes 180km a cca 1/3 po dálnici. Na dálnici už jel každý sám za sebe.
Topit v autě měly všichni na 21 st.C a venkoví teplota se pohybovala mezi -3 až -6 st.C, takže zimní provoz jak měl být.
Já jel rychlostí dle předpisů +3.
Z EV se zúčastnilo - WV ID3, TESLA 3, TESLA S, KONA 3x, IONIQ, OPEL Corsa, NIRO, SOUL, ZOE 2x, MERCEDES EQC 2x, AUDI, E-TRON, BMW i3, BMW i3S, NISSAN Leaf, CITI GO.
Neoficiální výsledky jsou:
Nejlepší spotřebu měl Hyundai Ioniq s prům. 16,9 kWh/100km
já 19,8
druhá Kona 19,6 a třetí 20,2
Niro 20,4
ID3 21,7
Tesly 18,3 až 23,4
E-TRON měl 28,0
nejhorší spotřebu měly oba Mecedesy 31,7 a 32,4
Tak teď jsem zjistil, že Ioniq jel po dálnice 110 a Kona 120.
Asi to vzaly spíš na spotřebu než na test dle zadání, nebo už měli málo energie a tak šetřili.
Když se dívám do tabulek, tak do Opavy jsme měl 7 nejlepší spotřebu, Z Opavy jel syn a tak jsme skončili celkově 9.
A to jsem nejel na spotřebu ale dodžoval maximální rychlostní limity!
Každý měl jet podle předpisů a podobně jako já, jenže někteří jeli po dálnici jen 120 a tak si vylepšily průměr.
Já byl v cíli cca o 3 minuty dřív než druhý za mnou. Půlku cesty jsem řídil já a druhou syn.
Na dálnici těch 60km to musela být pro některé spalováky trauma vidět během jízdy 21 EV. Ale zase mne předjela asi jen 3 auta.
Organizoval to ED, něco natáčel na kameru a něco na dron, takže to určitě vydá na svém kanálů.
Ale ty pneu neměly takový propastný rozdíl jak si Lama myslel.
Posílám i trochu foto ochutnávky.
Já měl těch svých 2,5 v pneu a ostatní jak bylo v pokynech asi těch 2,9-3.
Jel jsem "bohužel" první, protože cestu znám zpaměti a ostatní jak housenka za mnou.
Celková trasa byla přes 180km a cca 1/3 po dálnici. Na dálnici už jel každý sám za sebe.
Topit v autě měly všichni na 21 st.C a venkoví teplota se pohybovala mezi -3 až -6 st.C, takže zimní provoz jak měl být.
Já jel rychlostí dle předpisů +3.
Z EV se zúčastnilo - WV ID3, TESLA 3, TESLA S, KONA 3x, IONIQ, OPEL Corsa, NIRO, SOUL, ZOE 2x, MERCEDES EQC 2x, AUDI, E-TRON, BMW i3, BMW i3S, NISSAN Leaf, CITI GO.
Neoficiální výsledky jsou:
Nejlepší spotřebu měl Hyundai Ioniq s prům. 16,9 kWh/100km
já 19,8
druhá Kona 19,6 a třetí 20,2
Niro 20,4
ID3 21,7
Tesly 18,3 až 23,4
E-TRON měl 28,0
nejhorší spotřebu měly oba Mecedesy 31,7 a 32,4
Tak teď jsem zjistil, že Ioniq jel po dálnice 110 a Kona 120.
Asi to vzaly spíš na spotřebu než na test dle zadání, nebo už měli málo energie a tak šetřili.
Když se dívám do tabulek, tak do Opavy jsme měl 7 nejlepší spotřebu, Z Opavy jel syn a tak jsme skončili celkově 9.
A to jsem nejel na spotřebu ale dodžoval maximální rychlostní limity!
Každý měl jet podle předpisů a podobně jako já, jenže někteří jeli po dálnici jen 120 a tak si vylepšily průměr.
Já byl v cíli cca o 3 minuty dřív než druhý za mnou. Půlku cesty jsem řídil já a druhou syn.
Na dálnici těch 60km to musela být pro některé spalováky trauma vidět během jízdy 21 EV. Ale zase mne předjela asi jen 3 auta.
Organizoval to ED, něco natáčel na kameru a něco na dron, takže to určitě vydá na svém kanálů.
Ale ty pneu neměly takový propastný rozdíl jak si Lama myslel.
Posílám i trochu foto ochutnávky.