Re: Kona servis
Napsal: stř 21. dub 2021 8:17:33
Výkon verze 64 kWh je sice o 50% vyšší, ale se 100 kW motorem se dá jezdit v pohodě a navíc cena je podle mě výborná.
Fórum o elektromobilech a podpůrné infrastruktuře
http://elektroforum.cz/
e-LUKY píše:Nahoře jsem psal i o nových autech zadaných ve výrobě.
Tam ta cena je o 50% vyšší ale je to výbava CZECH edition a nebo STYLE premium.
Zkusím zjistit kolik by stála výbava SMART s 64kWh baterií a možností volby 100 nebo 150 kW motor.
Zkuste si to nakonfigurovat na Hyundai a pošlete mi co jste si vybrali a já vám zjistím cenu.
https://www.hyundai.cz/konfigurator/kon ... -0-0-0-0-0
eHonza píše:e-LUKY píše:Nahoře jsem psal i o nových autech zadaných ve výrobě.
Tam ta cena je o 50% vyšší ale je to výbava CZECH edition a nebo STYLE premium.
Zkusím zjistit kolik by stála výbava SMART s 64kWh baterií a možností volby 100 nebo 150 kW motor.
Zkuste si to nakonfigurovat na Hyundai a pošlete mi co jste si vybrali a já vám zjistím cenu.
https://www.hyundai.cz/konfigurator/kon ... -0-0-0-0-0
Podle ceníku na https://www.hyundai.cz/files/download/model/kona-electric-2021/18-kona-ev-my21.pdf
nebo https://www.hyundai.cz/files/download/model/kona-electric-2021/17-kona-ev-boost-my21.pdf (včetně Czech edition):
- ECO - baterka 39,2 kWh - motor 100 kW
- Power - baterka 64 kWh - motor 150 kW
Takže podle ceníků to vypadá, že kombinace baterky 64 kWh a motoru 100 kW není v nabídce.
A co si pamatuju, tak to takhle bylo i u my2019 a my2020.
Jinak už jsem byl na servisu - Auto In Pardubice 3299 včetně DPH.
Apofis74 píše:Jen poznámka s tím Auto In. Dávejte si velký pozor servis je velice špatný. Jejich jednání jsem nezažil ještě u žádného jiného servis napříč značkami.
eHonza píše:Apofis74 píše:Jen poznámka s tím Auto In. Dávejte si velký pozor servis je velice špatný. Jejich jednání jsem nezažil ještě u žádného jiného servis napříč značkami.
V čem konkrétně je servis Auto In špatný?
jarsou píše:Také jsem jim to napsal a čekám na odpověď....
Teď jsem našel jasný přehled vozů, kterých se bude výměna baterie týkat:
https://www.hyundai.com/content/hyundai ... tation.pdf
Z toho vyplývá, že se svolávací akce bude vztahovat na Kony vyrobené pro Evropskou Unii od 18.6.2019 do 20.3.2020.
Jsem zvědav, jak na tuto informaci náš Hyundai zareaguje...
jarsou píše:Tak jsem od centrály Hyundai nejdříve dostal požadavek na zaslání mého WINu a následně informaci
Svolávací akce na výměnu baterie se na Vaše vozidlo nevztahuje. Není potřeba nijak omezovat nabíjení baterie. Vaše vozidlo můžete bezpečně používat.
Přestože mám Koreánce vyrobeného 18.1.20. Tak jsem zvědav na další reakci...
Konečně jsem našel stránku na kontrolu svolávacích akcí pro Evropu:
https://www.hyundai.de/service-zubehoer ... ktionen/#/
Zadáte tam svůj WIN a zjistíte, co se vás týká. U mne to momentálně hlásí
VCULDC umprogrammieren, KONA (OS EV)
Kampagnencode: 00D111
Batterie Management (BMS) umprogrammieren, KONA (OS EV)
Kampagnencode: 00D118
Opět se ukazuje, že český Hyundai na nás kašle. Na českých stránkách tato informace chybí....
Je zde ještě někdo, kdo Koreánce má?
jarsou píše:Zkuste, prosím, poslat váš WIN na info@hyundai.cz s dotazem, zda se vás bude výměna baterie týkat. Jsem moc zvědav, co vám odpoví...
Apofis74 píše:eHonza píše:Apofis74 píše:Jen poznámka s tím Auto In. Dávejte si velký pozor servis je velice špatný. Jejich jednání jsem nezažil ještě u žádného jiného servis napříč značkami.
V čem konkrétně je servis Auto In špatný?
Ve všem.
Byl jsem tam 2x poprvé na roční servisní. Ač jsem říkal že priorita je pro mě aby udělali hlavně aktualizaci infotainmentu tak samozřejmě že ji neudělali. Na otázku proč mi bylo řečeno že nemají čím ale že hned tedy objednává SD kartu. Už je to půl roku a nikdo nevolal. Asi měsic po servisce jsem si tam zašel s poškozením plastu na předním nárazníku který odsouhlasili že je to na reklamaci kterou tedy sepsali a že objednávají a dají vědět. 5 měsíců a nikdo nevolal.
Říkám tchánovi který si koupil i30 a chtěl nechat namontovat tažné aby to nedával do Pardubic. No dal to tam a musel tam ještě 2x na opravu elektroinstalace jelikož poprvé nesvítila na připojeném držáku na kola zpátečka a při zapnutí mlhovky to v celém autě bzučelo. Po další návštěvě už to nebzučelo ale jen proto že tu mlhovku prostě odpojili a nesvítila. Takže zase cesta do Auto in.
No prostě tento servis nebrat. Ono to není jen o hyundai ale Auto in co vím z vyprávění je na takové úrovni i u toho svého Fordu co je vedle.
Pokud se vám nic nestalo buďte rád ale příště zkuste kvalitnější není od Pardubic zase tak daleko ale oproti Auto in je to naprosto jiný svět.
eHonza píše:Apofis74 píše:eHonza píše:V čem konkrétně je servis Auto In špatný?
Ve všem.
Byl jsem tam 2x poprvé na roční servisní. Ač jsem říkal že priorita je pro mě aby udělali hlavně aktualizaci infotainmentu tak samozřejmě že ji neudělali. Na otázku proč mi bylo řečeno že nemají čím ale že hned tedy objednává SD kartu. Už je to půl roku a nikdo nevolal. Asi měsic po servisce jsem si tam zašel s poškozením plastu na předním nárazníku který odsouhlasili že je to na reklamaci kterou tedy sepsali a že objednávají a dají vědět. 5 měsíců a nikdo nevolal.
Říkám tchánovi který si koupil i30 a chtěl nechat namontovat tažné aby to nedával do Pardubic. No dal to tam a musel tam ještě 2x na opravu elektroinstalace jelikož poprvé nesvítila na připojeném držáku na kola zpátečka a při zapnutí mlhovky to v celém autě bzučelo. Po další návštěvě už to nebzučelo ale jen proto že tu mlhovku prostě odpojili a nesvítila. Takže zase cesta do Auto in.
No prostě tento servis nebrat. Ono to není jen o hyundai ale Auto in co vím z vyprávění je na takové úrovni i u toho svého Fordu co je vedle.
Pokud se vám nic nestalo buďte rád ale příště zkuste kvalitnější není od Pardubic zase tak daleko ale oproti Auto in je to naprosto jiný svět.
No, já jsem se ptal hlavně proto, že jsem do Auto In jezdil 5 let s Leafem. Ze začátku proto, že v té době žádný jiný servis Nissanu nedělal EV, a později jednak ze setrvačnosti a navíc v některých servisech mi řekli "no my s těmi elektromobily teprve začínáme". Za tu dobu vlastně nikdy nepamatuju nějaký zásadní problém na straně servisu Auto In. Klasické servisky po 30.000 km + tuším 3 svolávačky - bez problému. Dokonce si troufli i na opravu připojení kabelu k DC konektoru (nízký izolační stav za vlhka), ke které nikdo neměl odvahu. I garanční technik Nissanu pro střední Evropu, který se mi ozval, od toho "dával ruce pryč", že prý v celé Evropě není podobný případ znám... takže vlastně můj problém jakoby neexistuje. No a v Auto In to vyřešili. Jo vlastně jednou, asi po 2 letech provozu, mi tam odmítli uznat záruční výměnu tlumičů zadní nápravy. Na zimních gumách se dělaly "schody" a "plošky", nejpravděpodobnější příčina - tlumiče. Podle diagnostiky byly na cca 70%, takže mi řekli, že jestli chci, tak mi tlumiče vymění, ale za peníze, nikoli na záruku, to že jim Nissan neuzná. Nechtělo se mi v tu chvíli do toho investovat, říkal jsem si, že to ještě něco vydrží, tak jsem, po konzultaci s technikem, začal trochu víc foukat gumy (2,9 místo doporučovaných 2,6) a hlavně jsem začal obouvat zimní Goodyear UltraGrip místo původních Continental TS850. Problém byl minimalizován, auto jezdilo vesele dál, zimní gumy jsem sjížděl až na minimální hloubku vzorku. Prostě já jsem byl za tu dobu v Auto In spokojen. Nakonec jsem se servisem Leafa přešel do J.P.N. Cars Brno, a to především proto, že s ohledem na klesající SOH baterky už byl dojezd do Pardubic čím dál problematičtější.
Teď je otázka, která z našich dvou naprosto rozdílných zkušeností se dá zevšeobecnit ve smyslu "tento servis nebrat" nebo naopak "brát". Jestli jsem to dobře pochopil, tak to Vaše "nebrat" se týkalo nejen servisu Hyundai, ale zprostředkovaně i servisu Ford, tedy celého Auto In. Proto jsem pro srovnání uvedl servis Nissan. Možná je to něco podobného jako má zkušenost s výše zmiňovaným J.P.N. Cars Brno - já s nimi nemám problém, ale mám známého, který jim "nemůže přijít na jméno".
Apofis74 píše:jarsou píše:Zkuste, prosím, poslat váš WIN na info@hyundai.cz s dotazem, zda se vás bude výměna baterie týkat. Jsem moc zvědav, co vám odpoví...
OK pošlu