Příspěvekod jarsou » úte 28. bře 2023 13:50:37
Tak se mi nechtěně podařilo znovu nastavit situaci, kdy se začala tvrdě 12V baterka vybíjet. Z průběhu je vidět, že se baterka pravidelně od půlnoci po 4 hodinách vždy na chvilku dobila. O půl deváté jsem auto odemkl a zapojil kabel na dobíjení při vypnuté zásuvce, protože svítilo slunce a já čekal, až bude mít solár přebytek. Ve čtvrt na deset jsem dálkově zapnul zásuvku a dobíjení. Velká baterka byla pod 80%, já hranici nastavil na 90%. O půl jedné se zatáhlo a já dálkově nabíjení vypnul a ve 13 hodin znovu zapnul. Pak došlo o půl druhé k dosažení 90% (čehož jsem si nevšiml) a já dal příkaz k zastavení dobíjení (zatáhlo se). Přišla mi však odpověď, že příkaz se nemůže provést, čehož jsem si znovu nevšiml. Pak jsem poslal znovu příkaz k zahájení nabíjení, které se ale opět neprovedlo (toto jsem z telefonu zjistil později). Někdy ve 4 hodiny jsem náhodou zašel do garáže a zíral, že auto vevnitř svítí - červená značící dobíjení a další tlačítka modře. Zkoušel jsem dálkově spustit dobíjení, zastavit dobíjení, nic nepomohlo. Dvanáctka se vesele vybíjela. Takže jsem odpojil kabel, zavřel víko, auto na chvíli nastartoval. Auto se pak uspalo, jenže, jak jsem zjistil, přestalo 12V baterku dobíjet. Takto to zůstalo až do mé pondělní jízdy, kdy se baterka dobila a pak již po návratu (při nezapojeném kabelu dobíjení) se opět po 4 hodinách začala pravidelně dobíjet. Mám dojem, že chlapci z Koreje mají v software někde chybičku...
-
Přílohy
-
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...