Kona servis
Moderátor: Josef
Re: Kona servis
Jde jim o prachy, ve světě je známo, že Češi zkousnou všechno a soudy nefungují, takže výrobce má vždy pravdu až na nějaké vyjímky. Základem je každou žádost vždy zamítnout viz film Erin Brockovich.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kona servis
Jojo, takto dopadla i Dieselgate v ČR. Němci dostali, USA dostali a Češi byli zticha a nedostali nic....
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Kona servis
Já myslím, že pokud u nás tedy v Čr žadná Kona nechytla, tak se baterky měnit nebudou, kam by přišli stojí to mraky peněz.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Kona servis
Ano u nás asi baterie měnit nebudou, ale pak by omezení nabíjení měli vrátit na původní hodnoty...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Kona servis
Apofis74 píše:A proč myslíte že Nissan přestali dělat? Není to názor nás dvou ale já neznám nikoho kdo by mi řekl něco kladného na AutoIn.
Ale samozřejmě vaše auto vaše peníze jen jsem napsal dávejte si pozor.
Ad "... Nissan přestali dělat":
Pokud máte na mysli servis Nissanu, tak ten v Auto In dělají samozřejmě dál.
Pokud máte na mysli prodej nových aut, tak podle informací, které mám, a to nejen od nich, ale i od dalších prodejců Nissanu, došlo u Nissanu k jakémusi "zemětřesení". Začalo to odchodem Ghosna (ať byl jaký byl, jednoznačně táhl elektromobily u Nissanu vpřed), pak další výměny ve vedení, poté došlo ke změnám v obchodní politice Nissanu (marže, zhoršení podmínek pro prodejce apod., což se projevilo třeba tím, že prodejci už nebyli ochotni nebo spíš nemohli přistupovat na individuální jednání se zákazníkem o ceně apod.). Následovala změna importéra pro Evropu a změna dodavatele náhradních dílů, což byl zejména pro servisy dost velký problém, vázly dodávky ND apod. Za této situace stáli zejména prodejci před rozhodnutím, co s tím. V Auto In to vyřešili ukončením prodeje Nissanů a přechodem k Hyundai, podobně jako např. u Fair Autotop Ústí nad Labem. Naopak v J.P.N. Cars u Nissanu zůstali, ovšem rozšířili prodej o značku SsangYong. Nejsem jejich tiskový mluvčí, nejsem s nimi nijak obchodně ani majetkově spojen a nechytejte mě prosím za slovo, pokud je za tím ještě něco jiného. To, co jsem napsal, je jen výsledkem mozaiky, kterou jsem si poskládal na základě toho, co vím. Dalo by se říct, že "to je život", to se prostě stává. Nicméně je to o prodeji nových vozů.
Nic to nevypovídá o servisu, myšleno o kvalitě jeho provádění.
Vy máte se servisem Auto In zkušenosti negativní, já mám zkušenosti spíš pozitivní, ale to není nic překvapivého. Člověk soudí zejména na základě své konkrétní osobní zkušenosti. Proto jsem v jednom z předchozích příspěvků psal zmínku o tom, do jaké míry se dá konkrétní zkušenost zevšeobecňovat. I proto mají obchodní zastoupení jednotlivých značek útvary, které se zabývají vyhodnocením zkušeností zákazníků. Mně vždycky maximálně do 14 dní po absolvování servisu došel dotazník, kde jsem měl možnost napsat své zkušenosti se servisem. Bylo to tak pravidelně jak u Nissanu, tak i teď u Hyundai. Tam má zákazník možnost sdělit své zkušenosti s konkrétním servisem, ať už pozitivní, nebo naopak negativní. A vzhledem k tomu, že Auto In není totéž, co Nissan ČR nebo Hyundai ČR, tak si můžete být jistý, že pokud není něco v pořádku, tak to "nezametou pod koberec". Jen je to potřeba napsat, prostě dát si čas a práci ten dotazník vyplnit. Je to v zájmu jak zákazníků, tak i obchodního zastoupení značky, tak nakonec i samotného servisu dovědět se případně, co dělají špatně a v čem by se mohli zlepšit. Někdy by stačilo málo - ve Vašem případě třeba kdyby sami zavolali a informovali Vás jako zákazníka, o kterého nechtějí přijít.
Ale jinak díky za upozornění, jak se říká "důvěřuj, ale prověřuj".
A taky "štěstí přeje připraveným" - mimo jiné i díky diskuzi tady s vámi jsem nejel na první servis pro mne nové značky jako úplný "greenhorn".
e-Kona 64kWh Czech edition 2020, 114.000 km
Re: Kona servis
eHonza píše:Apofis74 píše:A proč myslíte že Nissan přestali dělat? Není to názor nás dvou ale já neznám nikoho kdo by mi řekl něco kladného na AutoIn.
Ale samozřejmě vaše auto vaše peníze jen jsem napsal dávejte si pozor.
Ad "... Nissan přestali dělat":
Pokud máte na mysli servis Nissanu, tak ten v Auto In dělají samozřejmě dál.
Pokud máte na mysli prodej nových aut, tak podle informací, které mám, a to nejen od nich, ale i od dalších prodejců Nissanu, došlo u Nissanu k jakémusi "zemětřesení". Začalo to odchodem Ghosna (ať byl jaký byl, jednoznačně táhl elektromobily u Nissanu vpřed), pak další výměny ve vedení, poté došlo ke změnám v obchodní politice Nissanu (marže, zhoršení podmínek pro prodejce apod., což se projevilo třeba tím, že prodejci už nebyli ochotni nebo spíš nemohli přistupovat na individuální jednání se zákazníkem o ceně apod.). Následovala změna importéra pro Evropu a změna dodavatele náhradních dílů, což byl zejména pro servisy dost velký problém, vázly dodávky ND apod. Za této situace stáli zejména prodejci před rozhodnutím, co s tím. V Auto In to vyřešili ukončením prodeje Nissanů a přechodem k Hyundai, podobně jako např. u Fair Autotop Ústí nad Labem. Naopak v J.P.N. Cars u Nissanu zůstali, ovšem rozšířili prodej o značku SsangYong. Nejsem jejich tiskový mluvčí, nejsem s nimi nijak obchodně ani majetkově spojen a nechytejte mě prosím za slovo, pokud je za tím ještě něco jiného. To, co jsem napsal, je jen výsledkem mozaiky, kterou jsem si poskládal na základě toho, co vím. Dalo by se říct, že "to je život", to se prostě stává. Nicméně je to o prodeji nových vozů.
Nic to nevypovídá o servisu, myšleno o kvalitě jeho provádění.
Vy máte se servisem Auto In zkušenosti negativní, já mám zkušenosti spíš pozitivní, ale to není nic překvapivého. Člověk soudí zejména na základě své konkrétní osobní zkušenosti. Proto jsem v jednom z předchozích příspěvků psal zmínku o tom, do jaké míry se dá konkrétní zkušenost zevšeobecňovat. I proto mají obchodní zastoupení jednotlivých značek útvary, které se zabývají vyhodnocením zkušeností zákazníků. Mně vždycky maximálně do 14 dní po absolvování servisu došel dotazník, kde jsem měl možnost napsat své zkušenosti se servisem. Bylo to tak pravidelně jak u Nissanu, tak i teď u Hyundai. Tam má zákazník možnost sdělit své zkušenosti s konkrétním servisem, ať už pozitivní, nebo naopak negativní. A vzhledem k tomu, že Auto In není totéž, co Nissan ČR nebo Hyundai ČR, tak si můžete být jistý, že pokud není něco v pořádku, tak to "nezametou pod koberec". Jen je to potřeba napsat, prostě dát si čas a práci ten dotazník vyplnit. Je to v zájmu jak zákazníků, tak i obchodního zastoupení značky, tak nakonec i samotného servisu dovědět se případně, co dělají špatně a v čem by se mohli zlepšit. Někdy by stačilo málo - ve Vašem případě třeba kdyby sami zavolali a informovali Vás jako zákazníka, o kterého nechtějí přijít.
Ale jinak díky za upozornění, jak se říká "důvěřuj, ale prověřuj".
A taky "štěstí přeje připraveným" - mimo jiné i díky diskuzi tady s vámi jsem nejel na první servis pro mne nové značky jako úplný "greenhorn".
Tak vám přeju ať vám ta radost u nich vydrží dlouho. jinak mě tedy ještě žádný dotazník nepřišel a to jsem byl za půl roku 3x na svolávačce.
Re: Kona servis
Apofis74: On to asi bude letitý problém, každopádně často je to o jednotlivých lidech.
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtop ... 8&start=15
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtop ... 8&start=15
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kona servis
Tak teď jsem dostal od prodejce nabídku pro zájemce na akční slevu pro Elektrickou Konu EV Smart za cenu 591.900 Kč s DPH
Skladem jsou 3 poslední kusy v těchto barvách:
Chalk White
Galaxy Grey
Pulse Red
Skladem jsou 3 poslední kusy v těchto barvách:
Chalk White
Galaxy Grey
Pulse Red
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
- cernymotyl
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob 24. dub 2021 20:07:30
- Bydliště: Kozinec
Re: Kona servis
Tak to bych ušetřil skoro 60.000 Kč Ale tohle bude asi bez paketu Range, takže jen 20 tis.
Hyundai Kona 2020 Smart Range 39,2 kWh
Suzuki SX4 2013 1.6 VVT
Suzuki SX4 2013 1.6 VVT
Re: Kona servis
Apofis74 píše:Tak vám přeju ať vám ta radost u nich vydrží dlouho.
Za 12.000 km jsem tam zase, tak dám vědět.
Apofis74 píše:jinak mě tedy ještě žádný dotazník nepřišel a to jsem byl za půl roku 3x na svolávačce.
U Nissanu mi poslali dotazník vždy po pravidelném servisu. Co se týká svolávaček, tak jsem je pokud možno spojoval se servisem, ovšem jednou jsem tam byl jen kvůli svolávačce a to mi tuším dotazník taky neposílali. Takže si nejsem jistý, jestli náhodou neposílají dotazník jen u pravidelného servisu. U Hyundai to teď bylo poprvé a byl to právě pravidelný servis spojený se svolávačkou ESP.
Josef píše:Apofis74: On to asi bude letitý problém, každopádně často je to o jednotlivých lidech.
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtop ... 8&start=15
No, taky jsem na to koukal... akorát mi bylo divné, proč jsou tam v profilech uživatelů fotky starých Focusů a dalších... a pak jsem si všiml, že je to diskuze z let 2006-2007. No jestli to v tom Fordu vydrželi 15 let, tak to taky asi o něčem svědčí.
e-Kona 64kWh Czech edition 2020, 114.000 km
Re: Kona servis
cernymotyl píše:Tak to bych ušetřil skoro 60.000 Kč Ale tohle bude asi bez paketu Range, takže jen 20 tis.
***
Tak toto je EV na ježdění malých vzdáleností a nabíjení tak 1-2 za týden a tam to snížení nabíjení asi vadit nebude.
Kdo chce jezdit delší trasy, tak si toto nekoupí, to není o ceně ale o potřebě. Hodně lidem takové EV bude maximálně vyhovovat a stačit.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
Nějakí nová výkonnější verze?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... a/19161628
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... a/19161628
Re: Kona servis
Marek71 píše:Nějakí nová výkonnější verze?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... a/19161628
To je nějaký sakra divný. Co to radio to je ještě horší než mám já.
Re: Kona servis
Jinak odpověď na můj dotaz ohledně výměny baterky
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Svolávací akce na výměnu baterie se na Vaše vozidlo nevztahuje. Nemusíte mít obavy provozovat Vaše vozidlo.
Vaše vozidlo je bezpečné a můžete ho bez obav používat.
Přejeme hezký zbytek dne.
Lucie Menčíková
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Svolávací akce na výměnu baterie se na Vaše vozidlo nevztahuje. Nemusíte mít obavy provozovat Vaše vozidlo.
Vaše vozidlo je bezpečné a můžete ho bez obav používat.
Přejeme hezký zbytek dne.
Lucie Menčíková
Re: Kona servis
Díky za odpověď. Doslova stejný text, který jsem dostal i já. Když jsem na to reagoval tím, že chci vyjádření nějakého odborníka, tak mi tato osoba napsala, že:
Na Váš dotaz jsme Vám již odpověděli a na odpovědi si trváme.
Žádné nebezpečí Vám nehrozí a na Váš VIN se tato akce nevztahuje.
Tímto Vám zasíláme konečné stanovisko z naší strany.....
Zažádal jsem o písemné potvrzení této informace s podpisem vedení českého Hyundaie, abych ho mohl použít při případném prodeji vozidla, které je zatím díky této aféře prakticky neprodejné. Zatím žádná reakce. A zároveň o vrácení software, který zpomaluje nabíjení. Pokud nebezpečí nehrozí, tak není třeba to brzdit. že?
Na odpověď mají 30 dnů. Pokud neodpoví, tak jim to pošlu písemně doporučeně a když nebudou reagovat, tak budu kontaktovat ČOI. Nějaká telefonistka není pro mne kompetentní osoba...
Bude třeba, abychom se postupně spojili. Sleduji zahraniční servery, jak se to bude nadále vyvíjet. Na tomto místě budu o novinkách informovat....
Postupně se objevují informace z USA a Německa, že lidem, kteří nabíjeli na rychlonabíječce přes 95%, se auto zablokovalo a výsledek je, že jim mění baterie. Včera jsem to zkusil, při nabíjení přes OBD měřil všechny články a zatím ok. Ten nový BMS software tento stav kontroluje a když tak auto zablokuje. Přesto i tak některá auta zahořela....
Žádám tímto všechny, kteří mají Koreánce, aby zažádali na info@hyundai.cz o prověření, zda se na ně výměna baterie vztahuje a sem dali výsledek tohoto dotazu. Takto reagují vlastníci i v ostatních státech, protože Hyundai začíná mlžit....
Na Váš dotaz jsme Vám již odpověděli a na odpovědi si trváme.
Žádné nebezpečí Vám nehrozí a na Váš VIN se tato akce nevztahuje.
Tímto Vám zasíláme konečné stanovisko z naší strany.....
Zažádal jsem o písemné potvrzení této informace s podpisem vedení českého Hyundaie, abych ho mohl použít při případném prodeji vozidla, které je zatím díky této aféře prakticky neprodejné. Zatím žádná reakce. A zároveň o vrácení software, který zpomaluje nabíjení. Pokud nebezpečí nehrozí, tak není třeba to brzdit. že?
Na odpověď mají 30 dnů. Pokud neodpoví, tak jim to pošlu písemně doporučeně a když nebudou reagovat, tak budu kontaktovat ČOI. Nějaká telefonistka není pro mne kompetentní osoba...
Bude třeba, abychom se postupně spojili. Sleduji zahraniční servery, jak se to bude nadále vyvíjet. Na tomto místě budu o novinkách informovat....
Postupně se objevují informace z USA a Německa, že lidem, kteří nabíjeli na rychlonabíječce přes 95%, se auto zablokovalo a výsledek je, že jim mění baterie. Včera jsem to zkusil, při nabíjení přes OBD měřil všechny články a zatím ok. Ten nový BMS software tento stav kontroluje a když tak auto zablokuje. Přesto i tak některá auta zahořela....
Žádám tímto všechny, kteří mají Koreánce, aby zažádali na info@hyundai.cz o prověření, zda se na ně výměna baterie vztahuje a sem dali výsledek tohoto dotazu. Takto reagují vlastníci i v ostatních státech, protože Hyundai začíná mlžit....
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Re: Kona servis
Ten problém s baterkou je teda jen u Kony z Koreje? Netýká se to Nošovic a ani sesterské Kie eNiro? A u Kony je to jen verze 64 kWh?
Re: Kona servis
Je jasné že 74000 X cena baterie je hodně velké číslo, které se jim nechce platit. Kia nepoužívá baterie LG chem, tedy se jí toto netýká.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kona servis
Marek71 píše:Ten problém s baterkou je teda jen u Kony z Koreje? Netýká se to Nošovic a ani sesterské Kie eNiro? A u Kony je to jen verze 64 kWh?
Ano, jde jen o Kony, které mají baterie od LG Chem a ty jsou z Koreje z období 2018 do března 2020. A je jedno, jakou kapacitu mají. Nošovické mají baterii od jiného výrobce a Kie také...
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Re: Kona servis
V Koreii teda vyráběli Kony jenom do března 2020 a nebo auta vyrobené v Koreii po tomto datu jsou "bezpečné" ?