Kona servis
Moderátor: Josef
Re: Kona servis
Tak to musím nesouhlasit. Já Bluelink aktualizoval a hlášení, že není zavřený kufr a že klesá napětí 12V baterie neposílá.
Když se do něj kouknu, tak to sice vidím, ale já chci automatický poplach jako když nejsou zavřené dveře a podobně....
Když se do něj kouknu, tak to sice vidím, ale já chci automatický poplach jako když nejsou zavřené dveře a podobně....
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Re: Kona servis
Tak jsem se do toho Bluelinku znovu podíval jestli se to tam náhodou extra nemusí nastavit a zaujala mne tam jedna věta.
Dostupnost jednotlivých funkcí závisí na konkrétním vybavení vozidla.
Takže je možné, že ty to nemáš a já to mám.
Dostupnost jednotlivých funkcí závisí na konkrétním vybavení vozidla.
Takže je možné, že ty to nemáš a já to mám.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
Já mám tu nejvyšší výbavu, co je možná. A vyzkoušel jsi, když jsi nedovřel zadní kufr, jestli ti automaticky přijde varování stejně jako u nezamknutých dveří? V tom je ten problém. Proto se lidem vybije dvanáctka a ani ta varování nepošle....
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Re: Kona servis
Možná je dobré i v garáži zamykat auto, pak k tomu nedojde. Když nechám u Niro odemčené dveře, tak to hlásá stále dokola, tedy zamykám všude.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kona servis
Samozřejmě u Kony zamykat. Jinak Bluelink permanentně otravuje, auto se neuspí a dvanáctka jde do kytiček....
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Re: Kona servis
Já mám Konu v té nejnižší výbavě - tak mě zajímalo neví někdo zda by šel ten bluelink dodělat? Dá se pomocí něj spouštět topení/klima na dálku ?
Re: Kona servis
garmont píše:Já mám Konu v té nejnižší výbavě - tak mě zajímalo neví někdo zda by šel ten bluelink dodělat? Dá se pomocí něj spouštět topení/klima na dálku ?
Předpokládám, že máte doprodejovou Konu bez BlueLinku. V tom případě vám ho ani servis nedodělá, ale můžete se zeptat. Ve voze musí být modul na SIMku, nahoře u stropního světla pak máte SOS tlačítko.
Přes BlueLink se dá spouštět nejen topení/klima třeba z konce světa, zamknout, odemknout, zapnout a vypnout nabíjení, včetně jeho % omezení. Vidíte polohu auta a jeho stav, %baterie, dojezd, přehled jízd, diagnostika, upozornění na krádež, odeslání trasy do navigace, atd....). To vše na 5 let zdarma.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Kona servis
Myslím, že tady už o tom diskuze byla, že nedodělají. Navíc za ty služby je docela paleta, která je rozložená v ceně auta, tedy celkově odhaduju, že by se to vyšplhalo na 50 tis. a spíše více.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kona servis
ano mám tu výprodejovou Konu . to sos tlačítko v autě mám...ale je pravda že za 50tis to nestojí....
Re: Kona servis
garmont píše:ano mám tu výprodejovou Konu . to sos tlačítko v autě mám...ale je pravda že za 50tis to nestojí....
Máte v autě WiFi, nebo ne. Pokud WiFi nemáte, máte BlueLink (zaráží mi totiž to SOS tlačítko, to pak musí mít auto SIMku...).
Co mi je známo, tak buď má auto SIM nebo WiFi.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Kona servis
No wifi počítám nemám nikde jsem alespoň na něj nenarazil.. tlačítko mám nad zrcátkem mezi čtecíma lampičkami.. ted jsem se díval do konfigurace vozu co mi tenkrát poslali a stojí tam " Automatické tísňové volání Ecall" takže počítám že sim by to mohlo mít.. O bluelink tam není ani zmínka..
Re: Kona servis
Odpovím na příspěvky najednou zde.
od Josef » čtv 26. srp 2021 19:35:35
Má to jednu zásadního nevýhodu, člověk musí pracovat doma
**
Ano psal jsem to, takže není nutno to opakovat.
od Marek71 » čtv 26. srp 2021 22:51:53
Třeba u nás ve firmě pracujeme doma skoro všichni vývojáři. Teda, až na občasné pracovní cesty.
Otázka je návratnost investice oproti nabíjení ze sítě.
**
Tak záleží za kolik máte cenu ze sítě a cena pořízení. Cena ze sítě se bude určitě časem zvyšovat.
Podle mých odhadů by celé zařízení mohlo vyjít, na cca 50 tisíc.
od Josef » pát 27. srp 2021 6:41:46
Tak pokud by to bylo bez baterie, jednoduché zařízení s pár panely a bez připojení do sítě (odpadnou problémy s přetoky), tak ta návratnost bude 5-10 let podle nájezdu, hlavně je tam nezávislost na veřejné síti, což může být k nezaplacení. Solar Edge nic levného není, je řada podstatně levnějších produktů.
**
Ono to je bez baterie, neznám měnič, který by fungoval z panelů bez baterie a sítě, použitelný pro nabíjení EV.
Solar Edge není levný ale kvalitní a se zárukou až 12 let.
Mám už zkušenost, že nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné produkty.
od Josef » čtv 26. srp 2021 19:35:35
Má to jednu zásadního nevýhodu, člověk musí pracovat doma
**
Ano psal jsem to, takže není nutno to opakovat.
od Marek71 » čtv 26. srp 2021 22:51:53
Třeba u nás ve firmě pracujeme doma skoro všichni vývojáři. Teda, až na občasné pracovní cesty.
Otázka je návratnost investice oproti nabíjení ze sítě.
**
Tak záleží za kolik máte cenu ze sítě a cena pořízení. Cena ze sítě se bude určitě časem zvyšovat.
Podle mých odhadů by celé zařízení mohlo vyjít, na cca 50 tisíc.
od Josef » pát 27. srp 2021 6:41:46
Tak pokud by to bylo bez baterie, jednoduché zařízení s pár panely a bez připojení do sítě (odpadnou problémy s přetoky), tak ta návratnost bude 5-10 let podle nájezdu, hlavně je tam nezávislost na veřejné síti, což může být k nezaplacení. Solar Edge nic levného není, je řada podstatně levnějších produktů.
**
Ono to je bez baterie, neznám měnič, který by fungoval z panelů bez baterie a sítě, použitelný pro nabíjení EV.
Solar Edge není levný ale kvalitní a se zárukou až 12 let.
Mám už zkušenost, že nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné produkty.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
Ten odkaz jsem do příspěvku dával, není potřeba baterie a síť pro nabíjení BEV. SolarEdge vyjde tak zhruba na 4-násobek?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kona servis
e-LUKY píše:Tak jsem se do toho Bluelinku znovu podíval jestli se to tam náhodou extra nemusí nastavit a zaujala mne tam jedna věta.
Dostupnost jednotlivých funkcí závisí na konkrétním vybavení vozidla.
Takže je možné, že ty to nemáš a já to mám.
Už jsi zkoušel ten nedocvaklý kufr, jestli ti bluelink pošle sám varování?
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Re: Kona servis
jarsou píše:e-LUKY píše:Tak jsem se do toho Bluelinku znovu podíval jestli se to tam náhodou extra nemusí nastavit a zaujala mne tam jedna věta.
Dostupnost jednotlivých funkcí závisí na konkrétním vybavení vozidla.
Takže je možné, že ty to nemáš a já to mám.
Už jsi zkoušel ten nedocvaklý kufr, jestli ti bluelink pošle sám varování?
**
Tak teď je to nějaké rozhašené, protože mi nechodí žádné zprávy.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
1. servis po roce bez výměny filtru za cca 2000,- v SERVICE CENTER s.r.o. Pardubice. Nepovedlo se jim to napoprvé, po aktualizaci ESP auto oněmělo (rádio, čidla). Pomohlo až odpojení 12V baterie na 1/4 hodiny. A ještě nezálohovali data před aktualizací navigace a přišel jsem o vše uložené.
Hyundai Kona 64 kWh
Re: Kona servis
Zase to bylo levné, někde to udělají za 6000 a třeba i stejně.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kona servis
Tak mne to stálo stejně a vše proběhlo bez problémů.
To, že se mi nelíbila novější navigace a uspořádání ikon, pominu.
Dokonce jsem byl už dvakrát a taky vše bez problémů.
Za chvíli půjdu po třetí a nečekám žádné drama.
Takže servis od servisu, asi se hodí zajet tam kde to umí.
Musí se ten chlapec v tom servisu to na někom asi naučit, když školení prochlastal.
To, že se mi nelíbila novější navigace a uspořádání ikon, pominu.
Dokonce jsem byl už dvakrát a taky vše bez problémů.
Za chvíli půjdu po třetí a nečekám žádné drama.
Takže servis od servisu, asi se hodí zajet tam kde to umí.
Musí se ten chlapec v tom servisu to na někom asi naučit, když školení prochlastal.
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne ned 05. zář 2021 9:01:06, celkem upraveno 1 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
e-luki - kam jezdíte na ty prohlídky Horimex?
Re: Kona servis
Jak jsem již psal, po aktualizaci ESP jsem měl problém, že šlo viditelně ladit volume, ale hlasitost se neměnila. Auto si pamatovalo poslední stav a nešlo to změnit. Pomohlo na 15 min. odpojit 12V baterii.
První servisku jsem měl do 2tis. a přeinstalace nového softu a map trvala místo půl hodiny kolem 3 hodin...
První servisku jsem měl do 2tis. a přeinstalace nového softu a map trvala místo půl hodiny kolem 3 hodin...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)