Kona servis
Moderátor: Josef
Re: Kona servis
Koukám, že máme každý jiné auto
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Kona servis
Jóó a v čem?
Nemáme, já se teď díval na info o software, to co jsem si nafotil před tím, než mi nahrály tento.
A ten starý je úplně stejný jako ten tvůj výše.
Nemáme, já se teď díval na info o software, to co jsem si nafotil před tím, než mi nahrály tento.
A ten starý je úplně stejný jako ten tvůj výše.
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne úte 15. pro 2020 18:00:01, celkem upraveno 2 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
jarsou píše:A kde je navigace a mapy? Takže to tedy neaktualizovali? Ještě by to chtělo obrázek o informacích o systému....
***
Člověče, to na mne nemůžeš tak zhurta.
Tady tedy jsou ale jen ze stojícího auta, při jízdě to vypadá líp a 3D.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
i já byl dnes na svolávačce. Taky jen ESP a BMS. Jedu domů a koukám že dojezd na 100% je 480km. Teď tedy vím že je to kvůli vynulování. Ale o tom že by to měli v budoucnu vracet nikdo nic neříkal. Taky jsem reklamoval odlupující lak na té stříbrné lište s H která vede pod světli na denní svícení a uznali mě to jako reklamaci a měli to dnes měnit jen si jaksi nezjistili že jim přišla nenalakovaná takže pojedu znovu. Stále ale řeším tu výměnu rádia za 10" ale nikdo s tím nemá sebemenší zkušenost tak neřekne ano či ne.
Re: Kona servis
3 KONY a u každé jinak...
Jarsou - ESP, BMS, OBC
Apofis74 - ESP, BMS
eLuky - ESP
Jarsou - ESP, BMS, OBC
Apofis74 - ESP, BMS
eLuky - ESP
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Kona servis
e-LUKY píše:jarsou píše:A kde je navigace a mapy? Takže to tedy neaktualizovali? Ještě by to chtělo obrázek o informacích o systému....
***
Člověče, to na mne nemůžeš tak zhurta.
Tady tedy jsou ale jen ze stojícího auta, při jízdě to vypadá líp a 3D.
Díky. Ale já myslel verzi software....
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Re: Kona servis
Aha, zkusín ji najít a dám vědět.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
Dnes jsem měl pracovní cestu do Prahy, a taky jsem chtěl vyzkoušet to nabíjení, jestli se něco nezměnilo k horšímu.
Cesta až na ranní mlhy na vysočine proběhla bez problému, už na D1 nejsu stvbaři a tak se jelo bez omezení.
Zkusil jsme jet na COMFORT a jen 120 abych si vyzkoušel jak to bude se spotřebou. Ráno ukazovalo po plném nabítí 402 km, po ujetí 180km od staru jsem měl jetě 48% v baterii, něco jsem nabil mezi první a druhou schůzkou a odjel na třetí, pak se vydal zpátky domů D11 a kousek za Prahou ještě měl 4 schůzku. To už jsem ale z Prahy jel na SPORT a 130. Poté jsem dojel do Pardubic, kde jsem zkontrolova své nabíječky něco málo nabiil, spíš jen vyzkoušel nabíječky a jel do Moravské Třebové na svou 70kW nabíječku a domů do Olomouce zase torchu víc 135.
Za celou cestu jsem najel 581 km , spotřeba byla 18, kWh/100km, topil na 22 st.C a venkovní teplota se pohybovala během dne od 1 -7 st.C zhruba.
Nabíjení na 50kW nabíječe nabíjelo 42 kW a na 70 kW nabíjelo až 59kW, tam jsem si projel celé nabití baterie od cca 15 -80ˇ% SOC, takže po udělání grafu je to stejné jako dřív a myslím podle grafu LAMY, je to modrá.
Modrá je dobrá
Nějaké fotky. 50kW nabíječka
něco z nové navigace a a info o energii TČ
další na 70kW nabíječce
Cesta až na ranní mlhy na vysočine proběhla bez problému, už na D1 nejsu stvbaři a tak se jelo bez omezení.
Zkusil jsme jet na COMFORT a jen 120 abych si vyzkoušel jak to bude se spotřebou. Ráno ukazovalo po plném nabítí 402 km, po ujetí 180km od staru jsem měl jetě 48% v baterii, něco jsem nabil mezi první a druhou schůzkou a odjel na třetí, pak se vydal zpátky domů D11 a kousek za Prahou ještě měl 4 schůzku. To už jsem ale z Prahy jel na SPORT a 130. Poté jsem dojel do Pardubic, kde jsem zkontrolova své nabíječky něco málo nabiil, spíš jen vyzkoušel nabíječky a jel do Moravské Třebové na svou 70kW nabíječku a domů do Olomouce zase torchu víc 135.
Za celou cestu jsem najel 581 km , spotřeba byla 18, kWh/100km, topil na 22 st.C a venkovní teplota se pohybovala během dne od 1 -7 st.C zhruba.
Nabíjení na 50kW nabíječe nabíjelo 42 kW a na 70 kW nabíjelo až 59kW, tam jsem si projel celé nabití baterie od cca 15 -80ˇ% SOC, takže po udělání grafu je to stejné jako dřív a myslím podle grafu LAMY, je to modrá.
Modrá je dobrá
Nějaké fotky. 50kW nabíječka
něco z nové navigace a a info o energii TČ
další na 70kW nabíječce
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
Některé fotky tam už nevešly tak tady.
a pak už jen z příjezdu dom.
a pak už jen z příjezdu dom.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
eLuky: Pěkné, děkujeme za podrobný report.
Jen doplním:
- nabíjení pouze 42kW při 48% ... COLDGATE 5 - 15°C
- nabíjení 59kW bylo maximum možné při 72%. Bylo dobito 46kWh a baterie se tím ohřála přes 25°C, ale mezi 55-75% již BMS omezuje.
V zimě je nemožné nabíjet možným maximem. Další i dálniční jízdou teplota baterie klesá i pod 15°C a celé se to opakuje, viz. test 1700km...
Jen doplním:
- nabíjení pouze 42kW při 48% ... COLDGATE 5 - 15°C
- nabíjení 59kW bylo maximum možné při 72%. Bylo dobito 46kWh a baterie se tím ohřála přes 25°C, ale mezi 55-75% již BMS omezuje.
V zimě je nemožné nabíjet možným maximem. Další i dálniční jízdou teplota baterie klesá i pod 15°C a celé se to opakuje, viz. test 1700km...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Kona servis
Ano při té pomalé jízdě 120, byla baterie určitě studená proto těch 42 kW ale i tak lepší než třeba 37kW, což už se mi taky stalo.
Ta nabíječka dá max 70 kW ale taky max 150A a to při tomto proudu jelo asi od 22% jak se zahřála baterie a pak to drželo těch 150A až do 73% SOC.
Já si všimnul, že to začne snižovat proud jak baterie dosáhne 395V a to je právě těch 73%..
Takže je to ta modrá křivka akorát ne na 100kW nabíječce.
Posílám foto max a pak další jak to kleslo.
Ta nabíječka dá max 70 kW ale taky max 150A a to při tomto proudu jelo asi od 22% jak se zahřála baterie a pak to drželo těch 150A až do 73% SOC.
Já si všimnul, že to začne snižovat proud jak baterie dosáhne 395V a to je právě těch 73%..
Takže je to ta modrá křivka akorát ne na 100kW nabíječce.
Posílám foto max a pak další jak to kleslo.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
jarsou píše:e-LUKY píše:jarsou píše:A kde je navigace a mapy? Takže to tedy neaktualizovali? Ještě by to chtělo obrázek o informacích o systému....
***
Člověče, to na mne nemůžeš tak zhurta.
Tady tedy jsou ale jen ze stojícího auta, při jízdě to vypadá líp a 3D.
Díky. Ale já myslel verzi software....
***
Tak jsem to už našel, posílám foto.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
Tak teď, když už jsem snad poslal vše co by vás zajímalo, tak už zbývá to poslední co bych mohl ještě stihnout a to je přání.
Na tomto náměstí pořádám každoročne, letos to byl už 5tý ročník, setkání elektromobilistů.
Na tomto náměstí pořádám každoročne, letos to byl už 5tý ročník, setkání elektromobilistů.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
Tak předevčírem, dřív jsem nedal dohromady informace pro uveřejnění zde.
Takže cesta dlouhá 360km, z toho 100km po silnicích 1 a 2 třídy a spotřeba 15,7, což je velice dobrý výsledek.
Zbylých 260km po dálnici, kde jsem jel schválně 130-150km rychlostí, po vynulování byla spotřeba při této rychlosti přes 31kWh.
Normálně by se to při jízdě do 120km dalo zvládnout na jedno nabití ale já chtěl zkusit nabíjení a to se chovalo stejně jako na modrém grafu ale jen na 50kW nabíječce. Takže od začátku 41 kW, po cca 8 minutách se zvýšilo na 45kW a lezlo až na 47kW, po dosažení 73% SOC spadlo na 36kW a po čase před 80% SOC až na 23kW, tak to nabíjelo až do 82%, dále jsme už nečekal. Všimnul jsem si, že i během 45-47kW nabíjení to někdy spadlo na nižší výkon ale jen na chvíli.
K nabíječce jsem nedojel se zahřátými bateriemi, protože cca 30km před nabíječkou jsem měl schůzku, kde baterie vychladla, ale i tak to odpovídá stejném průběhu co sleduji při nabíjení.
viz foto
Takže cesta dlouhá 360km, z toho 100km po silnicích 1 a 2 třídy a spotřeba 15,7, což je velice dobrý výsledek.
Zbylých 260km po dálnici, kde jsem jel schválně 130-150km rychlostí, po vynulování byla spotřeba při této rychlosti přes 31kWh.
Normálně by se to při jízdě do 120km dalo zvládnout na jedno nabití ale já chtěl zkusit nabíjení a to se chovalo stejně jako na modrém grafu ale jen na 50kW nabíječce. Takže od začátku 41 kW, po cca 8 minutách se zvýšilo na 45kW a lezlo až na 47kW, po dosažení 73% SOC spadlo na 36kW a po čase před 80% SOC až na 23kW, tak to nabíjelo až do 82%, dále jsme už nečekal. Všimnul jsem si, že i během 45-47kW nabíjení to někdy spadlo na nižší výkon ale jen na chvíli.
K nabíječce jsem nedojel se zahřátými bateriemi, protože cca 30km před nabíječkou jsem měl schůzku, kde baterie vychladla, ale i tak to odpovídá stejném průběhu co sleduji při nabíjení.
viz foto
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne stř 23. pro 2020 12:35:42, celkem upraveno 1 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
To odpovídá přesně chování e-Niro. Už máte ten OBDII na měření parametrů auta? Tam je pěkně vidět, jakou má baterie teplotu a jak tedy auto bude rychle nabíjet. Pak řidič ví, že je nesmysl nabíjet na ultrarychlé nabíječce, když má baterie např. 10°C.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kona servis
Ne, ještě mi nepřišel, kontaktoval jsem dodavatele z Polska a poslal výpis, že to poslal ale teď má pošta problémy sama se sebou a tak si myslím, že dřív jak mezi svátky nebo spíš v novém roce ho mít nebudu. Zas až tak mi to nevadí. Trochu jsme na ty data zvědav ale ze současných zkušeností vím jak se auto a baterie chová. Jinak to nabíjení na 70 a 100 a více kW nabíječce není k zahození, pokud je tam slušná nebo stejná cena jak na 50kW.
Ten charakter náběhu je úplně stený jen u 50kW to dosáhne max. 48 kW a u mojí 70kW to jede stále 55kW a maximum je 59kW, ješte jsem to přesně nepočítal ale je tam úspora času cca 10 minut a to je slušné, pokud to nezabije cena. Teď ale je PRE a MOL zdarma a tak proč to nevyužít když jedu okolo.
foto z mojí 70kW z mého nabíjení. Tam je krásně vidět jak to s roustoucím napětí stopá výkon při stejném maximálním proudu. Jak to dosáhne 395V tak spadne proud a také napětí a pak to leze stejným způsobem nahoru jen s menším výkonem. Zkusil jsem fotky seřadit posloupně i když s různými časovými skoky, které jsou ale nepodstatné.
už se to zde nevejde tak další na druhém odkazu.
Ten charakter náběhu je úplně stený jen u 50kW to dosáhne max. 48 kW a u mojí 70kW to jede stále 55kW a maximum je 59kW, ješte jsem to přesně nepočítal ale je tam úspora času cca 10 minut a to je slušné, pokud to nezabije cena. Teď ale je PRE a MOL zdarma a tak proč to nevyužít když jedu okolo.
foto z mojí 70kW z mého nabíjení. Tam je krásně vidět jak to s roustoucím napětí stopá výkon při stejném maximálním proudu. Jak to dosáhne 395V tak spadne proud a také napětí a pak to leze stejným způsobem nahoru jen s menším výkonem. Zkusil jsem fotky seřadit posloupně i když s různými časovými skoky, které jsou ale nepodstatné.
už se to zde nevejde tak další na druhém odkazu.
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne stř 23. pro 2020 11:21:30, celkem upraveno 1 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
Tady je krásně vidět, že do 73ˇ% je to co jedna minuta 1 kWh!
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Kona servis
Jo, tak to by docela šlo. Koukám venkovní teplota kolem 4-5 st.?
Re: Kona servis
Tak jsem se na tom displeji přeťukl a našel tyty hodnoty. Je tam skoro vše aniž bych to musel přepočítávat do průměru.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz