Lama píše:eHonza píše:Nejhorší je to, že když jsem si koupil auto, tak pod tlačítko Hvězdička jsem si mohl uložit několik téměř libovolných položek menu, které nejčastěji používám. Prostě Oblíbené. Tak jako asi nikdo nemá v PC nebo v mobilu v záložkách jen 1 položku. Jenže soudruzi vývojáři rozhodli jinak. Tomu říkám "user friendly" přístup. Pak mi můžou posílat dotazník spokojenosti. Fuck all of them.
To uložení pod Hvězdičku je přeci možné, nebo jste ho nenašel?
Samozřejmě našel. Ale jak už jsem psal, když jsem si koupil auto, tak pod tlačítko Hvězdička jsem si mohl uložit několik položek menu, které nejčastěji používám. To znamená, že jsem tam měl Android Auto, Info o elektřině (Spotřeba elektřiny tam přímo nešla) a asi 5-6 dalších položek. Prostě Oblíbené. Bohužel po jedné aktualizaci SW už jde pod hvězdičku uložit jen jedna jediná položka - mám tam Android Auto. To znamená, že už tam nemůžu mít zároveň nic jiného, tedy ani Spotřebu elektřiny.
EDIT:
Čistě teoreticky bych si dovedl představit příčinu změny na cestě k menu Spotřeba elektřiny.
Ani dřív to nebylo nijak intuitivní - bylo třeba kliknout na EV, pak přímo na název Informace o elektřině a teprve pak se objevilo menu Spotřeba elektřiny.
Takže dejme tomu, že zadání by MOHLO znít: Udělejte to tak, aby to bylo lépe vidět.
Ovšem výsledek je ten, že kliknu na EV, objeví se ikona auta. Pak musím kliknout na 3 čárky a tam vybrat Informace o elektřině. Nebo kliknout přímo na ikonu auta a objeví se Informace o elektřině. To první je složitější, to druhé je méně intuitivní. Ale ať už je to jak chce, ať už uživatel zvolí jakýkoli z předešlých dvou postupů, tak poté musí kliknout na 3 čárky a teprve potom může zvolit menu Spotřeba elektřiny. Takže v obou případech méně intuitivní a zároveň složitější postup.
A to se o tom všem bavíme v klidu, na židli, před sebou mobil, tablet nebo PC. Jenže výše uvedený postup je řidič nucen dělat kolikrát za jízdy, v provozu, tedy na úkor bezpečnosti silničního provozu. Jasně, úplně na začátku potvrzuji, že si za jízdy nebudu hrát s ničím v infotainmentu. Ovšem tím se jen výrobce vyviňuje z případné zodpovědnosti za způsobenou nehodu a přesunuje ji na řidiče, nic víc. Ale že neudělal nic pro to, aby to měl řidič jednodušší, nebo naopak to řidiči přímo zkomplikoval, to už by asi u soudu nikdy neobstálo.