KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Moderátor: Josef
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Mě taky stačí 22°C, ale přítelkyně je občas nějaké zmrzlá I při té vyšší spotřebě to dá přes 300 km naprosto v pohodě.
- Přílohy
-
- 20201128_124602.png (368.25 KiB) Zobrazeno 7819 x
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Abych netrhal partu, tak dnes 17,7 kWh/100 km
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
jo kde jsou ty časy, kdy jsem šetřil každou kWh, dnes mi je to fuk, dojezd pro mé denní požadavky je násobný, nejdelší trasu dám i při spotřebě 22 kWh, takže to neřeším.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Přesně tak, proto jsem si koupil Konu, abych s ní mohl jezdit podle potřeb a nemusel se ohlížet jestli si přitomím nebo jestli pojedu jen 90kou abych dojel tak kam potřebuji a případně jednou nebo i pětkrát nabil. Tak jsem to měl před Konou.
Ale i tak jsem vždycky dojel a nikdy jsem nezůstal stát bez "šťávy" i když to bylo několikrát tak nahnuté. Nejméně jsem dojel s 2 km a to už auto na mne řvalo ať už proboha nabíjím! Dojezdy okolo 10 km jsem neřešil a byl v klidu.
Ale zase je na co vzpomínat v dobrém a s úsměvem.
S Konou nabíjím nejméně mezi 10-30% SOC baterie, jednou na zkoušku jsem ji vybil až snad na 3-5%, nemám z toho ale fotku a do poslední chvíle to jelo stále přes 100km rychlostí. Věděl jsem ale, kde je nabíječka, tak jsem to nechal a pak hned nabíjel do cca 80%
Foto při 75% SOC baterie.
Ale i tak jsem vždycky dojel a nikdy jsem nezůstal stát bez "šťávy" i když to bylo několikrát tak nahnuté. Nejméně jsem dojel s 2 km a to už auto na mne řvalo ať už proboha nabíjím! Dojezdy okolo 10 km jsem neřešil a byl v klidu.
Ale zase je na co vzpomínat v dobrém a s úsměvem.
S Konou nabíjím nejméně mezi 10-30% SOC baterie, jednou na zkoušku jsem ji vybil až snad na 3-5%, nemám z toho ale fotku a do poslední chvíle to jelo stále přes 100km rychlostí. Věděl jsem ale, kde je nabíječka, tak jsem to nechal a pak hned nabíjel do cca 80%
Foto při 75% SOC baterie.
Naposledy upravil(a) e-LUKY dne ned 06. pro 2020 9:16:09, celkem upraveno 1 x.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1071
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Jak začalo mrznout a zrovna celý tyden jezdim jen 4 Km do práce po městě zpět max 50 Km za den.
A jen spotřeby klimatizace od 5 kWh/100Km průměrně 7-9 , extrém kdy jsem auto rozmarazil i 18.
Celková spotřeba se pohybuje 14, 16-17 průměr až po extrémních 32 kWh/100 Km.
Zjistil jsem že se vyplatí auto předem vytopit přes dálku protože pak se spotřeba nezapočítává do spotřeby podle PC (ten bere jen spotřeby v ready)
jak to máte u KOny jde Vám předtopení do spotřeby? Proto mi pak nesedí spotřeba s dojezdem a kapacitou aku. Protože při předtopení i když neukáže spotřebu tak asi stejně pravděpodobně klesne baterka.
A jen spotřeby klimatizace od 5 kWh/100Km průměrně 7-9 , extrém kdy jsem auto rozmarazil i 18.
Celková spotřeba se pohybuje 14, 16-17 průměr až po extrémních 32 kWh/100 Km.
Zjistil jsem že se vyplatí auto předem vytopit přes dálku protože pak se spotřeba nezapočítává do spotřeby podle PC (ten bere jen spotřeby v ready)
jak to máte u KOny jde Vám předtopení do spotřeby? Proto mi pak nesedí spotřeba s dojezdem a kapacitou aku. Protože při předtopení i když neukáže spotřebu tak asi stejně pravděpodobně klesne baterka.
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Kona započítává do spotřeby vše, topení, automatické dobíjení 12V baterie a samozřejmě i stání (i při nabíjení).
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Kona započítá do spotřeby topení, když je auto vypnuté? Tedy myšleno v naprogramovaném režimu topení se po odemčení a zapnutí auta objeví rovnou místo nuly spotřeba např. 10 kWh/100 km?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1071
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Lama píše:Kona započítává do spotřeby vše, topení, automatické dobíjení 12V baterie a samozřejmě i stání (i při nabíjení).
Takže když si konu nahřeješ na dálku, tak to zapnutí vozu ukáže nekonečnou spotřebu, která bude při jízdě klasat?
Nevím jak kona ,ale Citigo nahřívá 15 minut z toho určitě 10 minut plným výkonem a myslím že 1 kWh určitě sebere. To by pak třeba při délce jízdy 3 Km muselo ukazovat spotřebu 30 Kwh na sto + spotřebu jízdou, talže i kolem 50 kWh/100 Km což neukazuje.
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Podle mě se Kona chová stejně jako Niro, tedy předtopení, dobíjení baterie a další úkony ve vypnutím stavu se do spotřeby nezapočítá. To předtopení na kratších trasách 10-20 km je na nižší spotřebě znát docela výrazně.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Tak teď v zimě by bylo dobré, kdyby auto ukazovalo také teplotu baterie, aby se případně před příjezdem k nabíječce dalo jet případně rychleji a tím zahřát baterii. Asi by to nebylo na škodu i v létě, ale spíš to vypadá na problém v zimě jak v létě s tou teplotou.
Škoda, že na Bluelinku se neukazuje nabíjecí výkon při nabíjení. Když je řidič mimo auto ať má přehled o výkonu nabíjení. Sice to sleduji na aplikacích od provozovatele nabíječky ale to není tak rychlé a aktuální.
Škoda, že na Bluelinku se neukazuje nabíjecí výkon při nabíjení. Když je řidič mimo auto ať má přehled o výkonu nabíjení. Sice to sleduji na aplikacích od provozovatele nabíječky ale to není tak rychlé a aktuální.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Já používám Nirodashboard, který ukazuje daleko více než jen teplotu baterie, ideální přístroj na kompletní rozbor parametrů auta za jízdy včetně grafů. Funguje na Konu, Ioniq apod.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Buď dashboard, nebo přes aplikaci. Já používám Torque_Pro.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
To by mne možná obě zajímaly.
Kde by se o tom dalo víc přečíst a pak taky koupit.
Budu to brát na firmu a tak DPH odečtu.
Za Konu mi už DPH vrátili.
Kde by se o tom dalo víc přečíst a pak taky koupit.
Budu to brát na firmu a tak DPH odečtu.
Za Konu mi už DPH vrátili.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
V tématu COLDGATE jsem dával odkazy na kanál autorů. Také Josef o tom psal a dával fotky, má vlastní zkušenost.
Aplikaci Torque najdete na GooglePlay...
Jízdou baterku moc nezahřejete. Za 60 km tak o 2 stupně.
Aplikaci Torque najdete na GooglePlay...
Jízdou baterku moc nezahřejete. Za 60 km tak o 2 stupně.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Vše je zdarma na Nirodashboard jsem dával odkaz výše. Samozřejmě na hardware je potřeba zaplatit.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Citam tu tie vase super nizke spotreby.
Ak chcete, pozrite dve videa z mojho YT kanalu.
Jedno je test Soulu 64 a druhe Kony 64. Kona bola podla mojich merani na dialnici uspornejsia (aerodynamika), ale na tie spotreby co tu citam, som sa v zimnom obdobi nedostal.
https://www.youtube.com/channel/UCfXyhD ... subscriber
Ak chcete, pozrite dve videa z mojho YT kanalu.
Jedno je test Soulu 64 a druhe Kony 64. Kona bola podla mojich merani na dialnici uspornejsia (aerodynamika), ale na tie spotreby co tu citam, som sa v zimnom obdobi nedostal.
https://www.youtube.com/channel/UCfXyhD ... subscriber
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
Jaké spotřeby máte konkrétně namysli? Nejsem si vědom, že bych v zimním období psal o nízkých spotřebách spíše naopak.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
No citam tu vela cisiel, vela kombinacii roznych tras.
Ale napr. toto: "Nebudeme to prodlužovat – 140 km dlouhá trasa skončila se spotřebou 22 kWh/100 km. A nutno říct, že výš už by to opravdu nešlo. A to je pořád velmi dobré číslo. Využitelná kapacita baterie je 64 kWh, takže i ve velmi ostrém tempu byste zvládli téměř 300 km. To je parádní výsledek."
Jasne, ze majitel dokaze casom s autom zajazdit lepsie cisla, aj ja na Leafe jazdim vyrazne za menej ako bezny "skusobny vodic". Ale aj tie kombinovane priemery tu uvadzane par prispevkov dozadu vyzeraju ako vianoce
Ale napr. toto: "Nebudeme to prodlužovat – 140 km dlouhá trasa skončila se spotřebou 22 kWh/100 km. A nutno říct, že výš už by to opravdu nešlo. A to je pořád velmi dobré číslo. Využitelná kapacita baterie je 64 kWh, takže i ve velmi ostrém tempu byste zvládli téměř 300 km. To je parádní výsledek."
Jasne, ze majitel dokaze casom s autom zajazdit lepsie cisla, aj ja na Leafe jazdim vyrazne za menej ako bezny "skusobny vodic". Ale aj tie kombinovane priemery tu uvadzane par prispevkov dozadu vyzeraju ako vianoce
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
A všiml jste si, že to je citace z webu fdrive.cz?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: KONA_CZ 2020 Prémium - první dojmy
milan84 píše:No citam tu vela cisiel, vela kombinacii roznych tras.
Ale napr. toto: "Nebudeme to prodlužovat – 140 km dlouhá trasa skončila se spotřebou 22 kWh/100 km. A nutno říct, že výš už by to opravdu nešlo. A to je pořád velmi dobré číslo. Využitelná kapacita baterie je 64 kWh, takže i ve velmi ostrém tempu byste zvládli téměř 300 km. To je parádní výsledek."
Jasne, ze majitel dokaze casom s autom zajazdit lepsie cisla, aj ja na Leafe jazdim vyrazne za menej ako bezny "skusobny vodic". Ale aj tie kombinovane priemery tu uvadzane par prispevkov dozadu vyzeraju ako vianoce
Pokud chcete mohu vše doložit...
IONIQ_28 = 12,00 kWh/100km za 41-tis. km (2 roky, 2 zimy)
KONA_64_CZ = 13,29 kWh/100km za 8.300 km (od 17.7.2020 do dnes)
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)