Ahojte, ako zistim, ci je Kona Electric+ (teda ci ma 11 kW nabijacku)? poznate niekto kod pre tento komponent? Poznam VIN cislo auta a teda aj jeho komponenty, ale nemam moznost preverit verziu palubnej nabijacky odobne.
Vopred dakujem.
Ako zistim, ci je Kona Electric+
Moderátor: Josef
Re: Ako zistim, ci je Kona Electric+
Podle kvalitního VIN dekoderu, nebo vyfotit nabíjecí konektor, který bude mít osazené všechny piny, nebo jen L1 fázi.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Ako zistim, ci je Kona Electric+
dá se nabíječka upgradovat, pokud má jen 1 fázi?
Re: Ako zistim, ci je Kona Electric+
rattkin píše:dá se nabíječka upgradovat, pokud má jen 1 fázi?
Upgradovat na co? Jako na 3 fáze!
Že by se po jednom drátu poslaly hned ty 3 fáze.
Podívej se na zásuvku do auta a podle fyzických kolíků poznáš hned na kolik je fází, ty dva horní jsou komunikace auta s nabíječkou.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Ako zistim, ci je Kona Electric+
e-LUKY píše:rattkin píše:dá se nabíječka upgradovat, pokud má jen 1 fázi?
Upgradovat na co? Jako na 3 fáze!
Že by se po jednom drátu poslaly hned ty 3 fáze.
Podívej se na zásuvku do auta a podle fyzických kolíků poznáš hned na kolik je fází, ty dva horní jsou komunikace auta s nabíječkou.
ok, děkuji.
Tady vedle jsem četl že 1f nabíječka má výhodu že má menší ztráty a taky nabíjí už od 500w, tak to pro FVE bude možná lepší.
Re: Ako zistim, ci je Kona Electric+
rattkin píše:e-LUKY píše:rattkin píše:dá se nabíječka upgradovat, pokud má jen 1 fázi?
Upgradovat na co? Jako na 3 fáze!
Že by se po jednom drátu poslaly hned ty 3 fáze.
Podívej se na zásuvku do auta a podle fyzických kolíků poznáš hned na kolik je fází, ty dva horní jsou komunikace auta s nabíječkou.
ok, děkuji.
Tady vedle jsem četl že 1f nabíječka má výhodu že má menší ztráty a taky nabíjí už od 500w, tak to pro FVE bude možná lepší.
**
Nevím za co děkujete, to byla ironie, jinak plná zásuvka má 5 kolíků silových a 2 ovládací, celkem tedy 7 ks
Ty dva jsou ovládací a až těch 5 je silových, pokud tam schází oba spodní tak je to 1 fázové nabíjení a to může nabíjet až 7,2 kW ale spíš je to jen 6,6 kW podle zkušenosti majitelů.
Nabíjet 1fázově jde i u 3f nabíjení EV, prostě tam pustíte po kabelu jen jednu fázi, max 3,6 kW.
U 3f nabíjení EV jde dokonce nabíjet na jedné fázi max. výkonem 7,2 kW, není to ale že by ta jedna fáze v EV měla nabíječku 7,2 kW ale EV uvnitř spojí dvě nabíječky paralelně a tak ve skutečnosti je to 2x 3,6 kW.
3f nabíječka v EV je vždy lepší a to jak pro cesty tak i na doma, bohužel se ale 1f nabíjení nedá předělat ve stávajícím EV na 3 fáze.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Ako zistim, ci je Kona Electric+
Hlavně 1f palubní nabíječka má dost mizerné omezení, na 22kW nabíječce, kde jsou dva výstupy nabíjení a oba jsou v režimu nabíjení, tak může nabíjet pouze výkonem 3,4 kW, zatímco 3f může nabíjet těmi 11 kW.
Audi Q4 Sportback e-tron 50