Renault Kangoo

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
mil2house
Příspěvky: 17
Registrován: úte 15. pro 2015 14:15:11

Renault Kangoo

Příspěvekod mil2house » čtv 17. kvě 2018 22:02:28

Ahoj.

Koukám po nějakém bazarovém EV. Prozatím se mi nejvíce líbí Kangoo electric Maxi, nebo i obyčejná krátká verze.
Nějak ale nevidím moc zkušeností našich českých EV nadšenců. Je s tím autem něco v nepořádku?

Budu vděčen za nějaké ty postřehy, díky. :)
Renault Kangoo Z.E. Expres 2012, 22 kWh (SoH 90%, cca 17.5 kWh)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Kangoo

Příspěvekod Radovan » pát 18. kvě 2018 9:53:28

nevozí se tady a neprodává, v západní Evropě se prodává bez baterií a ty se k němu pronajímají. Neznám nikoho v ČR, kdo by ho měl
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
mil2house
Příspěvky: 17
Registrován: úte 15. pro 2015 14:15:11

Re: Renault Kangoo

Příspěvekod mil2house » pát 18. kvě 2018 15:12:23

Tesla se tu taky neprodává a jezdí tu. :)

Jinak tenhle polák tvrdí, že má cenu i s baterií. Evidentně nějaké flotilové vozidlo z Francie. Asi pošta...
Renault Kangoo Z.E. Expres 2012, 22 kWh (SoH 90%, cca 17.5 kWh)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Kangoo

Příspěvekod Radovan » pát 18. kvě 2018 15:33:46

Pomalu to začínají v různých zemích nabízet v kompletu. Na Slovensku už lze ZOE mít i s baterkou.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Hans
Příspěvky: 26
Registrován: úte 15. pro 2015 22:24:59

Re: Renault Kangoo

Příspěvekod Hans » stř 15. srp 2018 14:26:49

Pokud to auto ještě někoho zajímá, tak já jsem jedno pětiletý i s baterkou koupil. Zatím jsem spokojen, přijde mi dobře řešené, při stání nenutí člověka stát na brzdě a je přiměřeně mrštné - ale samozřejmě úměrně své váze a výkonu. Občas s ním vlezu i na dálnici, víc než 120 nemá smysl, nicmeně by to šlo a kupodivu to baterku nežere tak úděsně rychle jak by člověk čekal.

Dojezd mám kolem 100 km, najel jsem až 114 a pak už jsem neměl odvahu pokračovat, abych nemusel řešit odtah, protože auto mi soustavně nadávalo. Baterie nicmeně není kdoví jaká, v diagnostice jsem se dočetl, že byla jednou vyměněna a podle odpracovaných kWh má zjevně najeto třikrát tolik co to auto, tj. kolem 100 tkm. Vzhledem k ultrapomalému nabíjení je ale slušná šance, že i takto ojeté baterie nebudou v příliš špatném stavu - ta moje ani při vybitém stavu a plné zátěži nevykazuje na žádném článku výrazně větší pokles napětí než na jiných článcích.

K tomu ultrapomalému nabíjení - neumí nabíjet víc než 16A a standardní nabíjecí kabel je omezen jen na 10A, takže to trvá věčnost. Holt jižani s jejich mizernýma domácíma rozvodama... Pokud jde o rychlonabíjení, je vyloučeno - jednak to nemá žádnou rychlonabíjecí zásuvku a jednak ty články podle specifikace ani takové proudy nesnesou, jde o LiMn.

Na toho Poláka bacha - původně jsem o tom taky uvažoval, ale pak jsem mluvil s borcem co to od nich koupil a prý to probíhalo tak, že Polák ho přivedl na parkoviště kde těch aut byly desítky a řekl mu ať si vybere co chce, že na to má hodinu a že projížďka nebude. Taky prý na tom autě bylo potřeba udělat nějaké opravy. Jedná se o auta po francouzské poště, dá se to lehce vygůglit. Baterie je opravdu součástí ceny auta, je možno si to nechat vyjet na Renaultu - ale ne na každém, většinou se tváří že nikdy o ničem takovým neslyšeli. Ale mělo by se to zlepšit, měsíc nebo dva zpátky uvedl Renault tato auta na trh a byť už jde o novější provedení, měl by nově být schopen servisovat i tyto staré vozy.

Spotřebu mám kolem 15 kWh/100 s klimou, bez ní jsem se dostal tuším na 14. Možná až deset procent dojezdu se dá ušetřit omezovačem rychlosti, který dávkuje výkon v obci/na okresce daleko přesněji než člověk. Je to něco podobného jako prodlužovač dojezdu na Leafovi, který prý dělá plyn poněkud gumovějším, takže nemá takové prudké výkyvy.

Ještě jedna docela praktická drobnost - narozdíl od Peugeot Partnerů má tohle auto kratší čumák a skutečně je při stejné ložné ploše celkově kratší. A vlastně ještě jedna příjemnější věc - narozdíl od Partnerů má rezervu normálně pod podlahou a člověk ji nemusí jak trubka vozit v nákladovým prostoru. Někde jsem četl, že prý Peugeot to tam nenacpal proto, že tam má nějakou piksli od rychlodobíjení, ale to mi přijde jako nesmysl. Prostě se v Renaultu víc pochlapili.

Mám verzi s bufíkem, ještě nevím jak to topí, ale přijde mi to jako rozumnější řešení než pálit elektriku. Pokud jde o klimu, její nástup po otočení klíčkem je téměř okamžitý, do vteřiny nebo dvou začne fičet studenej vzduch, což je k nezaplacení.

Kdyby něco, ptejte se. V případě zájmu mohu předvést v Brně, dál to po mně nechtějte :-)


Hans
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Kangoo

Příspěvekod Radovan » stř 22. srp 2018 23:38:30

A v pondělí 17.9.2018 do Uherského Brodu mezi 8-18 hodinou by to šlo? Asi by to na Dni bez aut, kde v rámci ASEP ukazujeme možnosti elektromobility - Čistě tichá budoucnoust - bylo pro starosty a živnostníky vítané autíčko, zatím je výběr mizerný a ceny astronomické.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Hans
Příspěvky: 26
Registrován: úte 15. pro 2015 22:24:59

Re: Renault Kangoo

Příspěvekod Hans » pát 24. srp 2018 20:19:23

Tak daleko nevidím, ale ani si nejsem jist tím zda je to zrovna reprezentativní vzorek. To auto je z roku 2013. Aktuálně prodávané Kangoo je už zase modernější, přinejmenším má větší baterii. A prodává se za podobně nesmyslné peníze jako konkurenční vozy (eNV-200, Partner). Auto nemám na práci a proto mohu mít ojetinu. Pro firmu dává větší smysl nové auto, o kterém ale já nemohu referovat. Tak si myslím, že bych tam byl spíše do počtu a ukazoval auto, které není moc dostupné. Vyřazené kusy od francouzské pošty bych jako seriózní příležitost k nákupu neviděl a ostatní kusy jsou rozptýlené všude možně, málokdy ale s baterií v ceně.

Ale klidně se s tím můžu dokutálet někdy na Amper, jestli tam bude ASEP mít flek. A jestli to bude někomu připadat smysluplné. Tam by mi má časová oběť nepřipadala tak velká :-)

Hans
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Kangoo

Příspěvekod Radovan » pát 24. srp 2018 20:46:11

OK, pro začátek doporučuji roční členství za +-3 stovky a následně možnost se aktivně účastnit všech možných akcí. Amper byl letos z hlediska ASEP docela velký (byla snaha dotáhnout tam co nejvíce rozličných prodejců a výrobců elektrovozidel, což se povedlo) a příští rok to snad bude taky tak. Uvidíme, co na to řeknou BVV.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1175
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Kangoo - závada

Příspěvekod Radovan » pon 07. bře 2022 22:11:51

S Renaultem Kangoo v osobní verzi L máme v Heřmanickém pivovaru a restauraci Beseda v Ostravě podivnou zkušenost. Auto po ujetí 50-60 km hlásí přehřátí, spadne výkon a zastaví se. Následně se po 5-10 minutách rozjede, ale pak se nechce po napojení na zásuvku nabíjet, je nutné ho připojit nastartované a pak se nabíjení rozjede. Je to bazarovka a jak majitel, tak nikdo ze servisů v okolí, si s tím neví rady. Slouží na rozvozy jídla.
Já jsem poradil prozatím jen jedno - zjistit, který Renault v okolí Kangoo Z.E. skutečně prodává, tam by měli mít i odborníka. Následně s autem zajet na "garančku", ještě se tam neměli ani olej v reduktoru. Při tom by mohli přehrát firmware a/nebo vymazat závady v registru a pak se uvidí.
Co poradíte Vy? Má s tím někdo zkušenost.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000