Dilema nissan leaf stupne vybavy
Moderátor: Josef
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Já myslím že moc spekulujete a první vyjádření "baterka je na odpis" nebylo na místě. V tomhle příspěvku jste ubral a když uberete ještě víc, nakonec napíšete, baterie je OK
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Tak pokud to byla jízda se zapnutým topením, tak mi ten dojezd nepříde jako nic divného. Ale leafa jsem nidky neměl, takže nemůžu porovnat.
A pokud nemám žádnou diagnostiku. Není náhodou nejsnažší test auto vybít do 0 a pak to napojit na DC a nechat to nabít do 100%? Stojan ukáže kolik tam nateklo kWh.
Kolik za to auto chtějí? Co jsme koukal, tak na sauto jsou dva z 2016 a chtějí za ně schodně cca 360 tis. Což mi v dnešní době příde dost na auto co v zimně neujede ani 100km.
Za 440 je tam třeba Renault Zoe s 41kWh baterkou. U přes absenci DC nabíjení to auto udělá daleko lepší službu jak leaf s baterkou 24kWh.
Z mého pohledu žádný malobaterkáč nemá větší cenu jak 250 tis. Bez ohledu na stáří. Protože vyšší cena neodpovídá jejich užitné hodnotě.
A pokud nemám žádnou diagnostiku. Není náhodou nejsnažší test auto vybít do 0 a pak to napojit na DC a nechat to nabít do 100%? Stojan ukáže kolik tam nateklo kWh.
Kolik za to auto chtějí? Co jsme koukal, tak na sauto jsou dva z 2016 a chtějí za ně schodně cca 360 tis. Což mi v dnešní době příde dost na auto co v zimně neujede ani 100km.
Za 440 je tam třeba Renault Zoe s 41kWh baterkou. U přes absenci DC nabíjení to auto udělá daleko lepší službu jak leaf s baterkou 24kWh.
Z mého pohledu žádný malobaterkáč nemá větší cenu jak 250 tis. Bez ohledu na stáří. Protože vyšší cena neodpovídá jejich užitné hodnotě.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
250 tis. je dost mimo realitu trhu, ale je to na každém, kolik chce dát za auto. Dnes si kupují malobaterkáče lidé za 850 tis. (Honda-e, Mazda MX-30 apod.)
U Leafa je využitelná kapacita baterie 22 kWh, dnes to bude u toho konkrétního spíše tak 20 kWh, tedy lze lehce spočítat dojezdy, v létě spotřeba 14 kWh/100 km město a okolí 18 kWh dálnice do 115 km/h, v zimě 19 kWh/100 km město a okolí a 22 kWh/100 km dálnice do 115 km/h. Hodnoty budou záležet na teplotě a profilu trasy.
Nejlevnější auto bude příští rok Dacia, baterie a ty nabíjecí parametry žádný zázrak, ale zase cena bude lákavá.
https://ev-database.org/car/1319/Dacia-Spring-Electric
U Leafa je využitelná kapacita baterie 22 kWh, dnes to bude u toho konkrétního spíše tak 20 kWh, tedy lze lehce spočítat dojezdy, v létě spotřeba 14 kWh/100 km město a okolí 18 kWh dálnice do 115 km/h, v zimě 19 kWh/100 km město a okolí a 22 kWh/100 km dálnice do 115 km/h. Hodnoty budou záležet na teplotě a profilu trasy.
Nejlevnější auto bude příští rok Dacia, baterie a ty nabíjecí parametry žádný zázrak, ale zase cena bude lákavá.
https://ev-database.org/car/1319/Dacia-Spring-Electric
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Realitu trhu si dělaji lidé samy.
Pokud je někdo ochotný dát za auto téměř 400 tis, které má stejný dojezd jako auta o více jak polovinu levnější.
To už bych si raději 100 tis došetřil a koupil něco v ceně 500 tis. Dojezd bude úplně někde jinde a auto půjde využívat rozumněji.
Na tu dáčku jsem zvědavý. Aby to neodpadlo jako s cigigo. Prodáme pár kousů pro splnění emisí a konec.
Pokud je někdo ochotný dát za auto téměř 400 tis, které má stejný dojezd jako auta o více jak polovinu levnější.
To už bych si raději 100 tis došetřil a koupil něco v ceně 500 tis. Dojezd bude úplně někde jinde a auto půjde využívat rozumněji.
Na tu dáčku jsem zvědavý. Aby to neodpadlo jako s cigigo. Prodáme pár kousů pro splnění emisí a konec.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
O jakém EV autě se bavíme za 200 tis. s dojezdem jako má Leaf?
Já osobně bych místo Leafa volil Zoe 41 kWh. Pravda je výrazně menší a pro rodinu už nic moc.
https://www.topdriveclub.com/cs/d/renau ... 2hp-428112
http://www.hybrid.cz/novy-renault-zoe-s ... dno-nabiti
Já osobně bych místo Leafa volil Zoe 41 kWh. Pravda je výrazně menší a pro rodinu už nic moc.
https://www.topdriveclub.com/cs/d/renau ... 2hp-428112
http://www.hybrid.cz/novy-renault-zoe-s ... dno-nabiti
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Třeba Leaf. Nějak nevidím smysl dávat o xxx tisíc více za auto, jenž bude mít o 10 km větší dojezd jak leaf za 250 tis.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Ono jde spíše o stav baterie, může se stát, že leaf za 250 tis. za rok klekne a baterie bude muset do opravy.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 10. pro 2020 10:52:57
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
je tu nekdo s diagnostikou baterky na Leafa v Praze?
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 10. pro 2020 10:52:57
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
vi nekdo kolik ma spotrebu vyhrev sedadla?
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Většina bude mít skoro zdarma aplikaci Leaf Spy Pro a OBD II. Spotřeba topení do sedaček je v řádu stovek wattů, nemá prakticky na spotřebu vliv.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 10. pro 2020 10:52:57
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
to mi staci, je tu nekdo s prahy a okoli?
jeste dotaz jakou ma standartne Leaf palubni nabijecku 3,3 nebo 6,6 Kwh?
jeste dotaz jakou ma standartne Leaf palubni nabijecku 3,3 nebo 6,6 Kwh?
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Ten úplně první měl 3,3kW, ten novější a s větší baterií a ten úplně nový mají 6,6kW, ale u všech je to jen v 1 fázi.
Dokonce i ten nejnovější se zásuvkou mennekes typ.2 má nabíjení jen do 1 fáze.
Dokonce i ten nejnovější se zásuvkou mennekes typ.2 má nabíjení jen do 1 fáze.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 10. pro 2020 10:52:57
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
e-LUKY píše:Ten úplně první měl 3,3kW, ten novější a s větší baterií a ten úplně nový mají 6,6kW, ale u všech je to jen v 1 fázi.
Dokonce i ten nejnovější se zásuvkou mennekes typ.2 má nabíjení jen do 1 fáze.
nasel jsem 2015 s palubni nabijeckou 6,6kw:)
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
V tom videu co jsem poslal odkaz to říkali 3,3 standard 6,6 za příplatek
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Funtomas 4550 píše:to mi staci, je tu nekdo s prahy a okoli?
jeste dotaz jakou ma standartne Leaf palubni nabijecku 3,3 nebo 6,6 Kwh?
Proč nekoupíte za stejnou cenu ZOE, to nabíjí 22 (43) a v Praze na AC zadara...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 10. pro 2020 10:52:57
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Lama píše:Funtomas 4550 píše:to mi staci, je tu nekdo s prahy a okoli?
jeste dotaz jakou ma standartne Leaf palubni nabijecku 3,3 nebo 6,6 Kwh?
Proč nekoupíte za stejnou cenu ZOE, to nabíjí 22 (43) a v Praze na AC zadara...
nebydlim v Praze:) a zoe nechci
-
- Příspěvky: 144
- Registrován: stř 08. led 2020 8:54:14
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Ještě na jaře 2020 měl Leaf 40 kWh (výbava ACENTA) dle ceníku v základu nabíječku pouze 3.3 kW.
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 10. pro 2020 10:52:57
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
[quote="martin7470"]Ještě na jaře 2020 měl Leaf 40 kWh (výbava ACENTA) dle ceníku v základu nabíječku pouze 3.3
jeste dotaz sice mam rodinny dum s jisticem 3x32A ale pokud pocitam dobre tak nabijeni po jedne fazi 6,6 kw je 28A to mi se zbytkem domu asi neudrxi nabizi se totiz Leaf s palubni nabijeckou 6,6 kw
jeste dotaz sice mam rodinny dum s jisticem 3x32A ale pokud pocitam dobre tak nabijeni po jedne fazi 6,6 kw je 28A to mi se zbytkem domu asi neudrxi nabizi se totiz Leaf s palubni nabijeckou 6,6 kw
-
- Příspěvky: 144
- Registrován: stř 08. led 2020 8:54:14
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
Pokud na té fázi nic jiného připojeno nebude, tak 32A bude určitě stačit . Reálně není ale problém nabíjet pomaleji, třeba těch 3.3 kW.
Přes noc se to určitě stihne nabít.
Přes noc se to určitě stihne nabít.
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 10. pro 2020 10:52:57
Re: Dilema nissan leaf stupne vybavy
martin7470 píše:Pokud na té fázi nic jiného připojeno nebude, tak 32A bude určitě stačit . Reálně není ale problém nabíjet pomaleji, třeba těch 3.3 kW.
Přes noc se to určitě stihne nabít.
a jak a kde se to nastavuje na 3,3kw? je to priplatkova vybava