Nový e-NV200 40kWh
Napsal: pon 06. srp 2018 11:50:21
Ahoj,
u Nissan Autobond v Praze Vysočanech se konečně objevila dodávka e-NV200 v nové verzi s 40kWh baterií. A ochotně mi ji v pátek půjčili na den (déle ne) na testovací jízdu. Mají tam i nový Leaf, ten prý půjčují jen na pár hodin, asi je o něj větší zájem.
Chtěl jsem hlavně vyzkoušet, zda je tam také problém s pomalých rychodobíjením a chlazením bateriie. Bohužel jsem rychlodobíjení stihnul jen jedno, ale i to mi přišlo celkem pomalé.
Vyrazil jsem z Prahy po dálníci na Vystrkov, s baterií na 97%, dojezd auto udávalo klasicky dost "optimisticky" 248km. Kde to šlo jsem na dálnici jel +- 120km/h, na zúžených usecích kolem 80km/h. To jsou tachometrové rychlosti, přišlo mi, že tachometr ukazuje podobně jako Leaf o cca 10% více než je skutečná rychlost. Občas jsem zapnul klimatizaci, občas (většinou) eco režim.
Průměrná spotřeba mi vyšla 19kWh/100km. Baterie byla po té jízdě celkem zahřátá, ale přesnou hodnotu nevím, viz fotky. Venku bylo 31 stupňů. Dojel jsem s baterií na 33%, dojezd prý 70km.
Na chademo nabíječce na Vystrkově mi přišlo, že to nabíjí celkem pomalu, pokud správně počítám tak kolem 30kW - nenašel jsem možnost, jak to někde zobrazit.
Zajímavé mi přišlo, že na rozdíl od Leafa tam není evropský Memkes (type 2), ale jednofázová Yakuza (type 1).
Už je to o hodně použitelnější auto než původní 24kWh verze, ale 60kWh by tomu slušelo o moc víc - snad bude dostupná co nejdříve.
Viz také fotky.
u Nissan Autobond v Praze Vysočanech se konečně objevila dodávka e-NV200 v nové verzi s 40kWh baterií. A ochotně mi ji v pátek půjčili na den (déle ne) na testovací jízdu. Mají tam i nový Leaf, ten prý půjčují jen na pár hodin, asi je o něj větší zájem.
Chtěl jsem hlavně vyzkoušet, zda je tam také problém s pomalých rychodobíjením a chlazením bateriie. Bohužel jsem rychlodobíjení stihnul jen jedno, ale i to mi přišlo celkem pomalé.
Vyrazil jsem z Prahy po dálníci na Vystrkov, s baterií na 97%, dojezd auto udávalo klasicky dost "optimisticky" 248km. Kde to šlo jsem na dálnici jel +- 120km/h, na zúžených usecích kolem 80km/h. To jsou tachometrové rychlosti, přišlo mi, že tachometr ukazuje podobně jako Leaf o cca 10% více než je skutečná rychlost. Občas jsem zapnul klimatizaci, občas (většinou) eco režim.
Průměrná spotřeba mi vyšla 19kWh/100km. Baterie byla po té jízdě celkem zahřátá, ale přesnou hodnotu nevím, viz fotky. Venku bylo 31 stupňů. Dojel jsem s baterií na 33%, dojezd prý 70km.
Na chademo nabíječce na Vystrkově mi přišlo, že to nabíjí celkem pomalu, pokud správně počítám tak kolem 30kW - nenašel jsem možnost, jak to někde zobrazit.
Zajímavé mi přišlo, že na rozdíl od Leafa tam není evropský Memkes (type 2), ale jednofázová Yakuza (type 1).
Už je to o hodně použitelnější auto než původní 24kWh verze, ale 60kWh by tomu slušelo o moc víc - snad bude dostupná co nejdříve.
Viz také fotky.