Pazzzy píše:No to uz je vyssi divci amerika...
Asi by to chtelo neco “normalniho” nekde tady, dovoz atd sehnat....ale co ze
No, není to sice úplně ekologické, vozit auto lodí přes oceán, ale zase ty auta z USA bývají většinou levnější.
Pokud to jezdilo ve slunné Kalifornii a baterie nemá aktivní chlazení, tak samozřejmě více degraduje, ale to se týká myslím jen Leafů.
Pak je samozřejmě důležité najít autorizovaný servis, kde dokáží v případě potřeby auto z USA alespoň diagnostikovat po elektrické stránce. Jednotky ujeté vzdálenosti jdou většinou přepnout na km. Vyzkoušet jestli funguje navigace (kamarádovi s Toyotou RAV4 EV oficiálně Evropa nefunguje, ale neoficiálně to přehrát jde). Vyzkoušet kompatibilitu nabíjení (jedna paní co jsem potkával na nabíječce Innogy měla s E-Golfem vždy problém se spuštěním rychlonabíjení).
Samozřejmě je lepší koupit si auto vyrobené v Evropě, ale v případě E-Golfu si za tuto jistotu kompatibility trochu připlatíte.