Nissan Connect EV
Napsal: pon 22. lis 2021 10:08:06
Zdravím všechny elektromobilisty,
prosím o radu. Mám ted nově dovezeného Leafa (2016,24kwh) z Francie. Zprvu se nechtěl spojit s appkou Nissan Connect v mobilu, ale nakonec za pomocí Zákaznické linky se to povedlo. Četla jsem o tom hodně článků, jak ta appka zlobí atd. Takže je asi normální, že mi ukazuje občas blbosti a navíc nefunguje nastavení vyhřívání.
Nicméně mám ještě další problém. Rádio ukazuje v pravém horním rohu přeškrtnuté autíčko. Jako bych neměla signál a nelze se spojit s Nissan centrem a stáhnout aktualizace.
Na zák.centru mi řekli, že se mám obrátit na dealera v okolí, že s tím nic nesvedou.
Máte s tím někdo zkušenost? Otázkou je zda to má smysl, protože tu navigaci stejně nebudu používat, ani vyhledávání nabíječek, protože to mám v mobilu. Spíš si říkám, zda by potom nezačala lépe fungovat ta appka v mobilu, respektive to vzdálené vyhřívání ...
Díky
prosím o radu. Mám ted nově dovezeného Leafa (2016,24kwh) z Francie. Zprvu se nechtěl spojit s appkou Nissan Connect v mobilu, ale nakonec za pomocí Zákaznické linky se to povedlo. Četla jsem o tom hodně článků, jak ta appka zlobí atd. Takže je asi normální, že mi ukazuje občas blbosti a navíc nefunguje nastavení vyhřívání.
Nicméně mám ještě další problém. Rádio ukazuje v pravém horním rohu přeškrtnuté autíčko. Jako bych neměla signál a nelze se spojit s Nissan centrem a stáhnout aktualizace.
Na zák.centru mi řekli, že se mám obrátit na dealera v okolí, že s tím nic nesvedou.
Máte s tím někdo zkušenost? Otázkou je zda to má smysl, protože tu navigaci stejně nebudu používat, ani vyhledávání nabíječek, protože to mám v mobilu. Spíš si říkám, zda by potom nezačala lépe fungovat ta appka v mobilu, respektive to vzdálené vyhřívání ...
Díky