Stránka 1 z 1

Nissan Connect EV

Napsal: pon 22. lis 2021 10:08:06
od Šárka
Zdravím všechny elektromobilisty,
prosím o radu. Mám ted nově dovezeného Leafa (2016,24kwh) z Francie. Zprvu se nechtěl spojit s appkou Nissan Connect v mobilu, ale nakonec za pomocí Zákaznické linky se to povedlo. Četla jsem o tom hodně článků, jak ta appka zlobí atd. Takže je asi normální, že mi ukazuje občas blbosti a navíc nefunguje nastavení vyhřívání. :(
Nicméně mám ještě další problém. Rádio ukazuje v pravém horním rohu přeškrtnuté autíčko. Jako bych neměla signál a nelze se spojit s Nissan centrem a stáhnout aktualizace.
Na zák.centru mi řekli, že se mám obrátit na dealera v okolí, že s tím nic nesvedou.
Máte s tím někdo zkušenost? Otázkou je zda to má smysl, protože tu navigaci stejně nebudu používat, ani vyhledávání nabíječek, protože to mám v mobilu. Spíš si říkám, zda by potom nezačala lépe fungovat ta appka v mobilu, respektive to vzdálené vyhřívání ...
Díky

Re: Nissan Connect EV

Napsal: úte 30. lis 2021 13:57:35
od Šárka
Tak situace se nakonec vyvíjí tak, že na zák.lince mi řekli, že jelikož mám auto z Francie tak je nutné ho přehlásit do ČR. Zaplatila jsem tedy přes dealera poplatek 2000,- a nyní mám čekat zhruba 2-3týdny než to v systému přenastaví. Následně by se mělo spravit to že appka ukazuje blbosti a že na rádiu v autě nemám spojení s centrálou Nissanu(přeškrtlý symbol autíčka).
Tak snad už to pak bude ok :) věřím že ano.

Re: Nissan Connect EV

Napsal: úte 30. lis 2021 20:51:13
od Lama
Zaplatila jsem poplatek 2000,. Kč ??? Nezlobte se, ale připadá mi to jako že někomu do kapsy. Kolega to vyřešil jedním telefonátem a přenastavení
bylo určitě zdarma a funkční okamžitě.

Re: Nissan Connect EV

Napsal: pát 03. pro 2021 15:37:56
od Radovan
Autoservis v Česku. Normálka. Naleštěná bída.