Před 14 dny STK a pár drobností k řešení.
Přední kola kaput.
Ruční brzda kaput, aby ne když se nepoužívá.
Levá přední a pravá zadní kost kaput.
K tomu výměna pravého podběhu, který nepřežil zimu.
Celá prdel po 125 tis km stala necelých 15 000 kč.
Přidávám vadné vyhřívaní sedadla řidiče. Naceněno na 5000kč, termín 3* přeložen, po posledním nasrání jsem si díl koupil za 650 kč a vyměnil. Chtěl jsem jim nechat vydělat, ale nic jiného mi nezbylo.
Muj prvni E-NV200
Moderátor: Josef
- adam.gibala
- Příspěvky: 40
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Bohužel, dnešní autorizovaný servis chce běžně za neprémiové EV hodinovou sazbu co má Mercedes, všichni se zbláznili.
Audi Q4 Sportback e-tron 50